خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای رنگی راهنمای خرید لنزهای تماسی برند Acuvue

راهنمای خرید لنزهای تماسی برند Acuvue

نویسنده تیم لوناتو
لنز اکیو وی

لنز اکیو وی

لنزهای تماسی اکیو وی محصول کمپانی Johnson & Johnson هستند. این کمپانی برای تولید لنزهای بسیار باکیفیت برای چشم‌های حساس شهرت جهانی دارد و در فضای رقابتی بازار فروش لنز، جزو پرفروش‌ترین برندهاست.

با لنز طبی Acuvue دیگر لازم نیست زحمت عینک زدن به را خود بدهید. این برند لنزهای متنوعی با دوره‌های مصرف روزانه، فصلی و ماهانه عرضه می‌کند.

برند اکیو وی طیف گسترده‌ای از لنزهای تماسی مخصوص پیرچشمی (نزدیک بینی)، دوربینی و آستیگمات دارد. این لنزها شامل مدل‌های توریک، چند کانونی (مولتی فوکال) و دور بین هستند.

لازم به اشاره است که شما پیش از استفاده از انواع لنز طبی باید حتما تاییدیه پزشک را داشته باشید. یعنی بر اساس تجویز پزشک باید لنز بخرید.

لنز طبی ماهانه اکیو وی Oasys

لنز Acuvue Oasys برای اصلاح نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگمات چشم‌ها طراحی شده است. این مدل برای کسانی مناسب است که ساعات طولانی از وسایل الکترونیکی استفاده می‌کنند. از آنجا که زل زدن به نمایشگر کامپیوتر سبب خشکی چشم می‌شود، این لنزها با حفظ رطوبت و اکسیژن‌رسانی زیاد کمک می‌کنند تا چشم‌ها خشک نشوند. یعنی در واقع به لطف وجود تکنولوژی Hydraclear Plus در لنز اکیو وی Oasys، این لنز ماهانه در تمام طول روز خیس و مرطوب باقی می‌ماند.

مدل ماهانه این لنز را می‌توانید 30 روز و 16 ساعت پیاپی استفاده کنید.

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی Moist اکیو وی برای اصلاح نزدیک بینی و دور بینی طراحی شده است. برای چشم‌هایی که حساسیت زیادی دارند و ممکن است خیلی سریع خشک شوند، لنز روزانه Acuvue Moist یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ به این خاطر که بسیار راحت است و فشار خاصی به چشم‌ها وارد نمی‌کند.

فناوری LACREON استفاده شده در این محصول با حفظ رطوبت در سطح لنز این اطمینان را به کاربر می‌دهد که در تمام طول روز کاملا نرم و راحت باقی خواهد ماند. لاکریون با تقلید از رفتار اشک طبیعی چشم انسان، لنز طبی روزانه اکیو وی Moist را خیس و مرطوب نگه می‌دارد.

این لنز همچنین قابلیت محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارد و ضد UV است.

مقایسه لنز طبی Acuvue با دیگر برندهای لنز

لنز طبی Acuvue در مقایسه با لنز طبی Air Optix Aqua

لنز طبی اکیو وی و لنز طبی ایراپتیکس آکوا هر دو از جنس سیلیکون هایدروژل هستند. یعنی با رطوبت بالا و اکسیژن‌رسانی زیادی دارند. هر دو، محصول برندهای سرشناس جهانی هستند. همچنین رنگ بسیار کمرنگی دارند که استفاده از آنها را آسان می‌کند.

اما در مقایسه باید گفت لنز ماهانه اکیو وی Oasys در مقایسه با نمونه مشابه از برند ایراپتیکس، استفاده راحت‌تری دارد. همچنین چون دوره مصرفش کوتاه‌تر است، از نظر بهداشتی مناسب‌تر است.

لنز طبی Acuvue در مقایسه با لنز طبی Biofinity

لنز طبی بایوفینیتی برای کمپانی مشهور کوپرویژن است. این لنز نیز همانند لنزهای اکیو وی از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته شده. یعنی علاوه بر حفظ رطوبت چشم‌ها، اکسیژن‌رسانی بسیاری بالایی هم دارد. هر دو لنز را می‌توانید از صبح تا شب در چشم بگذارید بدون اینکه ذره‌ای اذیت شوید.

در مورد لنز طبی بیشتر بخوانید:

Related Articles

کامنت بگذارید