خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای رنگی لنزهای رنگی مناسب چشمان مشکی کدامند؟

لنزهای رنگی مناسب چشمان مشکی کدامند؟

نویسنده تیم لوناتو
black lenses

لنزهای رنگی مناسب چشمان مشکی دغدغه اشخاصی است که تمایل به استفاده از لنزهای رنگی دارند و دارای چشمانی تیره هستند. اصولاً لنزهای رنگی مناسب برای چشمان مشکی لنزهایی هستند که تفاوت رنگ ایجاد شده را به خوبی نمایان کنند تا رنگ چشم ازحالت یکنواختی خارج شود. اما کدام لنزهای رنگی بر روی چشمان تیره و مشکی زیباتر است؟ در این نوشته قرار است به این سوال پاسخ داده شود.

لنز رنگی برای چشمان مشکی، آری یا نه؟

لنز مشکی کندال جنر
لنز مشکی کندال جنر

استفاده از لنزهای رنگی یکی از راه های ایجاد تنوع در چهره است. برای بهترین انتخاب رنگ لنز باید اطلاعات جامعی در مورد هماهنگی رنگ‌ها داشته باشید.از دیگر عواملی که درانتخاب رنگ لنز باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ چشمان شخص استفاده کننده از لنز،  سلیقۀ شخصی و نوع آرایشی است که شخص میخواهد روی چهره اش پیاده کند. 

افرادی که دارای چشمان مشکی هستند ممکن است بیشتر از افراد دیگر تمایل داشته باشند که از تنوع رنگی لنزها استفاده کنند و لذت ببرند. این افراد هم مانند دیگران باید بدانند که چه نوع لنزی میتواند با رنگ مشکی چشمشان هماهنگ شود. مخصوصاً این که رنگ مشکی چشم باعث ایجاد تیرگی خاصی در رنگ لنز مورداستفاده میشود.

همچنین بخوانید: سن استفاده از لنز چشم برای نوجوانان

انواع لنزهایی که برای چشمان مشکی مناسب است!

لنز مشکی
لنز مشکی

لنزهایی که در زیر معرفی میشوند به خوبی بر روی چشمان مشکی و قهوه ای تیره می نشینند و رنگ جذابی به آن میبخشد. البته لازم به ذکر است که سلیقه شخص نیز در انتخاب و احساس رضایت از رنگ جدید به وجود آمده مهم است. 

  • لنز سبز: یکی از گزینههای مناسب برای چشم مشکی استفاده از لنز سبز است.  لنز سبز از پرطرفدارترین لنزهای رنگی است. وجود این رنگ  روی چشمان مشکی جذابیت خاصی به آن میبخشد. این نوع لنز باعث میشود چشمان مشکی شما به چشمانی با رنگ سبز زیتونی تبدیل شود. حواستان باشد از گذاشتن لنزسبز خیلی تیره بر روی چشمان مشکی خود اجتناب کنید، چون باعث القای حس کسالت در نگاهتان میشود.
  • لنز آبی روشن: ازدیگر لنزهای  رنگی پرطرفداردر ایران رنگ آبی است. رنگ آبی یک رنگ سرد است که حس آرامش و امنیت را به خوبی القا میکند. این نوع لنز برای چشمان مشکی انتخاب فوقالعادهای است. با استفاده از این نوع لنز رنگ مشکی چشمان شما به رنگ آبی تیره تغییر پیدا میکند. 
  • لنزعسلی: تأثیر این رنگ لنز بر روی چشمان مشکی بسیار نمایان است. این لنز باعث میشود رنگ چشمان شما به یک قهوهای تیره که به روشنی تمایل دارد، تغییر کند. لنز عسلی باعث شفاف شدن رنگ چشم میشود و سرزندگی را به نگاهتان میبخشد.
  • لنز طوسی: لنز طوسی لنزی است که با رنگهای تیره چشم به راحتی هماهنگ میشود. این نوع لنز برای چشمان قهوه ای تیره و نیز چشمان مشکی انتخاب خوبی است. طوسی رنگی است که حس وقار را به راحتی القا میکند واین حس هنگام استفاده از لنز طوسی بر روی چشم مشکی  پررنگتر میشود.
  • لنز کرمی بژ: لنز کرمی بژ  بر روی چشمان مشکی بسیار جذاب است. این نوع لنز رنگ مشکی چشم شما را به رنگ قهوه ای تیره تبدیل میکند. یک قهوه ای که کمی از یک هاله‌ روشن را به نمایش میگذارد.
  • لنز عسلی اسپرسو: این نوع رنگ بر روی چشمان مشکی، باعث ایجاد رنگ قهوه ای شفاف میشود. رنگ عسلی اسپرسو نگاهی گیرا را به چشمان شما میبخشد.
  • لنز طوسی یخی: اگر با وجود داشتن چشمان مشکی علاقه دارید که  چشمانی به رنگ طوسی داشته باشید، میتوانید از لنز طوسی یخی استفاده کنید. این نوع لنز حالتی جذاب به چشمان شما میبخشد.
  • لنز طوسی روشن:  لنز طوسی روشن چشمان مشکی شما را به رنگ طوسی با رگه هایی از قهوه ای تیره تبدیل میکند.
  • لنزآبی یخی: لنز آبی یخی یک رنگ فانتزی است. اگر فکر میکنید باوجود داشتن چشمانی مشکی نمیتوانید از رنگهای فانتزی استفاده کنید سخت دراشتباهید. این لنز بر روی چشمان مشکی باعث ایجاد ‌رنگ‌های مایل به طوسی روشن میشود که رگه هایی از فانتزی را به نمایش میگذارد.
  • لنز فندقی: رنگ فندقی انتخاب خوبی برای اشخاصی است که دارای چشمان مشکی هستند. این انتخاب یک رنگ طبیعی به چشمان شما میبخشد و از نظر دیگران رنگ طبیعی چشمانتان بسیار زیبا جلوه میکند.
  • لنز بنفش: این لنز از جمله رنگ‌هایی است که یک نگاه جسور و پرجذبه را به نمایش میگذارد. این لنز اگر بر روی چشمان مشکی گذاشته شود باعث ایجاد رنگی جادویی میشود. لنز بنفش جزء رنگهای خاص است که افراد جسور به سراغش میروند و از تغیررنگ به وجود آمده لذت میبرند.
  • لنز سبز فندقی: یکی دیگر از رنگهایی که می‌تواند برای اشخاصی با چشمان مشکی  جذاب باشد، سبز فندقی است. این لنز برای شما چشمانی با رنگی کاملاً متمایز ومتفاوت به ارمغان
    میآورد.  اشخاصی که میخواهند رنگ  بسیار متفاوتی از رنگ چشم  خود را داشته باشند بهتر است از این لنز استفاده کنند تا خاص بودن راتجربه کنند.
  • لنز سبز زمردی: اگر میخواهید یک سلیقۀ انتخاب خاص از خودتان را به نمایش بگذارید پس میتوانید لنز سبز زمردی را انتخاب کنید. بدینگونه این لنز بر روی چشمان مشکی شما میتواند کاملاً انتخاب  و سلیقه خاص شما را نمایان کند. 

یک نکته: لنزهایی که دارای رنگ‌های مات هستند نیر به خوبی با چشمان مشکی هماهنگی دارند. زیرا لنزهای مات باعث ایجاد  بازتاب شیشه ای به چشمان مشکی میشود واین قابلیت میتواند جذابیت خاصی به چشمان وچهرۀ شما ببخشد. 

Related Articles

کامنت بگذارید