خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی قیمت عینک آفتابی اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت عینک آفتابی اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

نویسنده فروغ بیداری
قیمت عینک آفتابی

قیمت عینک آفتابی

قیمت عینک آفتابی بر اساس کیفیت ساخت، جنس فریم، جنس عدسی، پوشش‌های عدسی عینک و نام برند آن تعیین می‌شود.

در ایران یک فاکتور دیگر هم روی قیمت کالاهای خارجی تاثیرگذار است و آن چیزی نیست جز «نرخ ارز». با هر بار افزایش قیمت دلار و یورو، قیمت عینک‌های آفتابی اصل هم دستخوش تغییر می‌شوند. از این رو، اگر دنبال یک عدد و رقم ثابت برای قیمت عینک‌های آفتابی هستید، باید بگوییم که پاسخ قاطعی برای این پرسش وجود ندارد.

اما به طور کلی باید بدانید که محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر تابش فرابنفش، وضوح و دقت دید، دوام و استحکام  عدسی و فریم عینک را نمی‌توانید با قیمت‌های ارزان بدست بیاورید. به همین دلیل است که قیمت عینک‌های آفتابی برندهای مشهور دنیا همیشه بالاست.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

قیمت عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی اصل با قیمت مناسب

«قیمت مناسب» بر اساس وضعیت اقتصادی و تورم کشور تعیین می‌شود. وقتی نرخ دلار نزدیک به 30 هزار تومان است شما نباید انتظار داشته باشید که قیمت عینک آفتابی اصل مثلا زیر یک میلیون تومان باشد. چنین امری تقریبا ناممکن است زیرا اغلب محصولات برندهای مشهور حداقل بین 100 تا 200 دلار قیمت دارند. پس با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که نمی‌توان عینک‌های برندهای خیلی مشهور را با قیمت‌های ارزان خریداری کرد.

اما در «لوناتو» که یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش عینک آفتابی، عینک طبی، لنز تماسی و تمامی اقلام مربوط به این محصولات است، شما یک شانس دیگر دارید. چه شانسی؟ اینکه می‌توانید عینک آفتابی اصل موردنظرتان را به صورت قسطی از لوناتو خریداری کنید.

همچنین می‌توانید به طور صد در صد به برند اصلی بودن محصولات ما اطمینان کنید.

در فروشگاه آنلاین لوناتو عینک‌های آفتابی زنانه، مردانه و بچه‌گانه اصل از برندهای معتبری همچون ری‌بن، کومونو، پرادا، بربری، گوچی یا اوکلی وجود دارد. فریم و عدسی این عینک‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده است. همه آنها دارای کارت گارانتی هستند و سلامت چشم‌های شما را تضمین می‌کنند.

خرید عدسی عینک از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

قیمت عینک آفتابی

دلیل گران بودن قیمت عینک آفتابی

احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند هیچ گرانی بی‌حکمت نیست. قیمت عینک آفتابی هم همین طور است. یعنی برای خرید عینک اصل و اورجینال باید پول بیشتری هزینه کنید. دلیلش را هم در بالا برایتان شرح دادیم؛ به این خاطر که برای برخورداری از کیفیت خوب و حفظ سلامتی چشم‌ها لازم است که عینک دودی اصل بخرید. عینک دودی اصل هم خارجی است و محصولات خارجی هم قیمتشان بر اساس نرخ ارز زیاد و کم می‌شود.

برندهای معتبر و مشهور دنیا همچون ری‌بن در ساخت عینک‌های آفتابی خود از بهترین مواد، باکیفیت‌ترین متریال و خبره‌ترین کارشناسان و مهندسان استفاده می‌کنند. ترکیب علم، هنر و خلاقیت در طراحی و ساخت یک عینک باعث می‌شود تا قیمت نهایی آن بیشتر از نمونه‌های معمولی باشد.

قلم‌زنی‌ها، ریزه‌کاری‌های خاص، ظرافت و هنری که در ساخت فریم عینک به کار می‌رود همگی توسط طراحان ماهر و خوش‌ذوق انجام می‌شود. و وضوح و شفافیت دید، ضد UV بودن، مقاومت در برابر خراش یا ضربه، ضد حساسیت بودن و ده‌ها ویژگی دیگر که در ساخت عدسی‌های عینک دودی اصل وجود دارد باعث می‌شود تا قیمت این محصول زیاد باشد.

عوامل موثر در قیمت عینک‌های آفتابی

  • برند عینک آفتابی
  • جنس فریم عینک آفتابی
  • عدسی عینک آفتابی

این سه عامل در کنار هم دلیل اصلی تفاوت قیمت‌های مختلف عینک آفتابی است.

در زیر به طور خلاصه انواع مختلف جنس عدسی عینک را برایتان معرفی کرده‌ایم:

  • شیشه‌ای: عدسی عینک شیشه‌ای همیشه در خطر شکستن قرار دارد بنابراین، اصلا گزینه خوبی برای عینک‌های ورزشی و استفاده‌های ماجراجویانه نیست. اما در عوض در برابر خراش بسیار مقاوم است و دقت تصویر عالی دارد.
  • پلی‌کربنات: ماده‌ای بسیار سبک و ضدخراش است. وضوح دید بسیار خوبی دارد و دو برابر بیشتر از عدسی‌های شیشه‌ای در برابر ضربه مقاوم است.
  • آکریلیک: عدسی‌های عینک آفتابی از جنس آکریلیک علاوه بر وضوح دید خوب و ضد خراش بودن، گزینه‌های ارزانی هم هستند.
  • پلی‌اورتان NXT: عدسی عینک آفتابی از جنس پلی‌اورتان NXT یکی از بهترین‌هاست. این عدسی تقریبا تمامی ویژگی‌های همه‌ی جنس‌ها را در خود یکجا دارد. لنزهای NXT از ترایوکس و پلیمر پیشرفته ساخته می‌شوند. در نتیجه به‌شدت ضد ضربه و سبک هستند و وضوح دید عالی دارند.

خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

جنس فریم عينک هم بايد دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • فریم عینک آفتابی باید سخت و محکم باشد تا قاب ثابت بماند.
  • به راحتی پولیش شود.
  • در نقاطی که با پوست در تماس است هیچ‌گونه حساسیت یا تحریکی (درماتیت) ایجاد نکند.
  • بادوام و سبک باشد.
  • رنگ آن ثابت باشد و در اثر استفاده بی‌رنگ نشود.
  • در مقابل اسید پوست مقاوم باشد.

سوالات رایج در مورد قیمت انواع عینک آفتابی

آیا برند عینک آفتابی روی قیمت آن تاثیرگذار است؟

بله، برندهای معتبر و مشهور از مواد و تکنولوژی‌های خاصی برای طراحی و تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. در نتیجه قیمت عینک‌هایشان بیشتر از عینک‌های معمولی است.

چه عواملی باعث تفاوت قیمت عینک‌هاست؟

برند عینک، جنس فریم، جنس عدسی، پوشش عدسی، تکنولوژی‌های به کار رفته در عدسی عینک، استفاده از طلا یا جواهرات خاص در ساخت عینک و خاص یا معمولی بودن طراحی آن در تعیین قیمت عینک آفتابی نقش اساسی دارند.

Related Articles

کامنت بگذارید