خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک طبی و عدسی قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار در ایران

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار در ایران

نویسنده تیم لوناتو
قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله می‌توان به کیفیت ساخت، جنس فریم، جنس عدسی، پوشش‌های عدسی عینک و نام برند آن اشاره کرد.

در ایران یک فاکتور دیگر هم روی قیمت کالاهای خارجی تاثیرگذار است و آن چیزی نیست جز «نرخ ارز». با هر بار افزایش قیمت دلار و یورو، قیمت عینک‌های آفتابی اصل هم دستخوش تغییر می‌شوند. از این رو، اگر دنبال یک عدد و رقم ثابت برای قیمت عینک‌های آفتابی هستید، باید بگوییم که پاسخ قاطعی برای این پرسش وجود ندارد.

اما به طور کلی باید بدانید که محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر تابش فرابنفش، وضوح و دقت دید، دوام و استحکام  عدسی و فریم عینک را نمی‌توانید با قیمت‌های ارزان بدست بیاورید. به همین دلیل است که قیمت عینک‌های آفتابی برندهای مشهور دنیا همیشه بالاست.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی اصل

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار

خرید عینک آفتابی مردانه مارک دار زیر 1 میلیون تومان

در «لوناتو» که یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش عینک آفتابی، عینک طبی، لنز تماسی و تمامی اقلام مربوط به این محصولات است، شما یک شانس دیگر دارید. چه شانسی؟ اینکه می‌توانید عینک آفتابی اصل موردنظرتان را به صورت قسطی از لوناتو خریداری کنید.

همچنین می‌توانید به طور صد در صد به برند اصلی بودن محصولات ما اطمینان کنید.

در فروشگاه آنلاین لوناتو عینک‌های آفتابی زنانه، مردانه و بچه‌گانه اصل از برندهای معتبری همچون ری‌بن، کومونو، پرادا، بربری، گوچی یا اوکلی وجود دارد. فریم و عدسی این عینک‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده است. همه آنها دارای کارت گارانتی هستند و سلامت چشم‌های شما را تضمین می‌کنند.

عینک آفتابی پرادا Prada Linea Rossa PS010IS 1BO3O1

این عینک مردانه از جنس استات است و عدسی آن نیز از جنس پلی کربنات است. این محصول را می‌توانید با قیمت یک میلیون تومان از فروشگاه آنلاین لوناتو خریداری کنید.

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار جورجیو آرمانی 248S 1044

این عینک آفتابی کاری متفاوت با کیفیتی عالی از برند جورجیو آرمانی برای همه‌ی افراد شیک‌پوش است. همچنین طراحی زیبا و سبک این مدل عینک، حس خریدی مطمئن را به شما می‌بخشد.

فریم این عینک به شکل بیضی طراحی شده است که برای صورت‌هایی با فرم مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب‌تر است. عدسی‌های این عینک آفتابی به رنگ سبز و از جنس پلاستیک هستند. این عینک یک میلیون تومان قیمت دارد.

عینک آفتابی Moschino M3033S 563/33

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار

این عینک آفتابی کاری متفاوت با کیفیتی عالی برای همه‌ی افراد شیک‌پوش است. همچنین طراحی زیبا و سبک این مدل عینک، حس خریدی مطمئن را به شما می‌بخشد. فلز استفاده شده در فریم عینک بسیار سبک، بادوام، قوی و دارای ویژگی ضد پوسیدگی و ضد زنگ‌زدگی نیز هست.

فریم این عینک به شکل بیضی طراحی شده است که برای صورت‌هایی با فرم مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب خواهد بود.

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار حدود 900 هزار تومان است.

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار مدل 525S 5003 35

این عینک آفتابی شیک و جدید ضمن زیبایی، از چشم‌های شما در برابر اشعه‌های مضر مراقبت می‌کند.

همچنین همه‌ی اجزای آن  از ماده‌هایی با کیفیت بالا و با دوامی ساخته شده‌اند که هر فردی می‌تواند برای سال‌های زیادی از آن استفاده کند. این عینک تمام فریم از جنس استات (کائوچو) ساخته شده است.

فریم این عینک به شکل بیضی طراحی شده است که برای صورت‌هایی با فرم مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب‌تر است.

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار حدود یک میلیون تومان است.

عینک آفتابی هاکرز مدل Burgundy Pink Dark New Classic

عدسی‌های این مدل دارای لایه جلوگیری از ورود اشعه یو‌وی است، بنابراین به صورت 100درصد از آسیب اشعه‌های ماوراء‌بنفش به چشم محافظت خواهد کرد و استاندارد یووی 400 دارد.

قیمت این عینک آفتابی مردانه مارک دار حدود 850 هزار تومان است.

کلام آخر

عینک‌های آفتابیِ معتبر، معمولاً توسط وب سایت ها، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مجاز فروخته می شوند.

دستفروش‌های خیابانی به احتمال زیاد عینک‌های تقلبی را خواهند فروخت. اگر عینکی تخفیف زیادی داشته باشد و به نظر باورنکردنی برسد، ممکن است آن عینک اصل نباشد. از خرید از وب سایت هایی که تعویض و پس گرفتن محصول را قبول نمی‌کنند و هیچ راه ارتباطی برای مثال “شماره تلفن و یا آدرس ایمیل” در اختیار شما نمی‌گذارند، خودداری کنید.

Related Articles

کامنت بگذارید