خانه اخبار قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی لوناتو

قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی لوناتو

نویسنده فروغ بیداری
قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی لوناتو

پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید کردن، حتما قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی لوناتو را مطالعه کنید. به این خاطر که وقتی شما از ما خرید می‌کنید، یعنی همه قوانین این سایت را می‌دانید و با تمامی اصول آن موافق هستید.

اگر بنا به هر دلیلی با هر کدام از بندهای این قوانین موافق نیستید، توصیه می‌کنیم از ما خرید نکنید.

اجازه استفاده از خدمات گوناگون سایت ما یک قانون همیشگی و ثابت نیست و ممکن است بنا به شرایط گوگانون، تغییراتی در آن به وجود بیاید. این تغییرات هم ممکن است بدون اعلان قبلی باشد.

ما وظیفه خود می‌دانیم تا حد امکان اطلاعات دقیق و کاملی در مورد تمامی محصولات در اختیار مشتری‌ها قرار دهیم. اما از کاربران می‌خواهیم تنها با تکیه بر این اطلاعات در مورد خرید نهایی خود تصمیم‌گیری نکنند. بهتر است از نظرات کاربران دیگر که در زیر مطالب یا در اینستاگرام ما وجود دارد نیز استفاده کنند. این امر کمک می‌کند تا متناسب‌ترین خرید را بر اساس نیاز خود انجام دهند.

باید بدانید که ما اطلاعات شخصی شما را که در سایت وارد می‌کنید، ذخیره می‌کنیم . این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره تماس و جزئیات خریدهایی است که از ما انجام داده‌اید. این داده‌ها جهت خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان ذخیره می‌شوند و هیچ ارزش و استفاده‌ی دیگری ندارند.

برای خرید لنز طبی و عینک طبی به نسخه پزشکی معتبر نیاز است

برای خرید لنز طبی و عینک طبی شما باید حتما نسخه پزشکی معتبر داشته باشید. یعنی حداکثر باید 12 ماه از زمان صدور نسخه گذشته باشد. ما این حق را به خود داده‌ایم که صحت نسخه کاربر را از کارشناس صادرکننده آن استعلام کنیم. دلیلش هم این است که نمره چشم به درستی وارد شود و لنز بر اساس اطلاعات صحیح، طبی شود. در غیر این صورت مسئولیتی در قبال اشتباه بودن نمره لنز یا عینک متوجه ما نخواهد بود.

ما همیشه به مشتری‌های خود پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن خرید درست و مناسب، به طور مرتب دقت بینایی خود را بسنجند. یعنی بر اساس جدیدترین نتایح آزمایش بینایی‌سنجی عینک یا لنز طبی سفارش دهند.

توجه داشته باشید که برای خرید لنز طبی باید حتما بالای 16 سال باشید.

قوانین مربوط به قیمت و پرداخت وجه

تمامی قیمت‌هایی که برای محصولات نوشته شده، مبلغی است که برای خرید کالا باید پرداخت کنید؛ مگر اینکه کد تخفیف داشته باشید یا کالا تخفیف خورده باشد. روش پرداخت هزینه هم توسط کارت‌های عضو شتاب در بستر وب سایت انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید با انتخاب روش پرداخت در محل هم خرید خود را از طریق کارت بانکی انجام دهید. به این ترتیب به عنوان خریدار موظف هستید مبلغ سفارش را هنگام تحویل کالا (در صورت انتخاب پرداخت نقدی) بپردازید. در صورت عدم پرداخت وجه، لوناتو حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ کند.

شرایط هزینه حمل محصولات

تمامی هزینه‌های حمل به سراسر کشور برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان است. کاربر هیچ‌گونه هزینه‌ای را به‌عنوان هزینه‌ حمل پرداخت نخواهد کرد. اما توجه داشته باشید که، برای سفارش‌های ۱۰۰ هزار تومان و کمتر از آن هزینه حمل به عهده خود مشتری است.

قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی لوناتو

قوانین مربوط به ثبت و پیگیری سفارش

توجه داشته باشید که شما می‌توانید بدون عضویت، کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده و به سبد خرید اضافه کنید. ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید.

شما در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید و محدودیت زمانی وجود ندارد.

لوناتو با ارسال پیامک مراحل سفارش را به شما اعلام می‌کند. جهت پیگیری سفارش می‌توانید از ایمیل و تلفن پشتیبانی فروشگاه کمک بگیرید:

شرایط و قوانین صدور فاکتور به نام شرکت و شخصیت حقوقی

با تکمیل اطلاعات حقوقی شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری، می‌توانید نسبت به سفارش و اخذ فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.

شرایط خرید برای شخص دیگر

برای این منظور باید پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت کنید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت به تحویل اقدام می‌کنند. اگر می‌خواهید برای عزیزان خود هدیه ارسال کنید، برای ارسال نشدن فاکتور خرید فقط کافیست در مرحله نهایی سفارش و پرداخت، تیک ارسال فاکتور را بردارید.

شرایط و قوانین تست در منزل

لوناتو در راستای احترام به کاربران خود و اطمینان از صحت انتخابشان امکان تست در خانه را برای آنها مهیا کرده است. برای استفاده از این فرصت شما باید اول فریم موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه محصول روی گزینه «تست در منزل»  کلیک کنید. فریم بدون عدسی طبی و بدون هیچ هزینه‌ای برایتان ارسال می‌شود. شما می‌توانید 5 عینک را برای تست در خانه انتخاب کنید.

پس از سفارش گزینه‌های موردنظر، عینک‌ها به‌وسیله پیک برای شما ارسال می‌شوند. به محض دریافت عینک، این امکان را دارید تا آنها را روی صورت خود تست کنید و بهترین گزینه که بیشترین تناسب را با صورتتان دارد، انتخاب کنید.

پس از انتخاب مورد دلخواه، بقیه عینک‌ها را به همراه عینک انتخابی خود به پیک پس بدهید تا آنها را به لوناتو بازگرداند. پس از آن می‌توانید بقیه روند خرید را تکمیل کنید. مثلا عدسی عینک را بر اساس نمره چشم خود انتخاب کنید و سفارش دهید.

باید بدانید که تست در خانه کاملا رایگان است و هزینه پیک نیز به عهده خود لوناتوست. البته توجه داشته باشید که بعد از دریافت عینک، پیک درب منزل منتظر می‌ماند تا شما آنها را تست کنید.  سپس موظف هستید فریم‌های انتخابی را برای لوناتو پس بفرستید.

تست در منزل فقط برای عینک طبی است.

شرایط و قوانین بازگشت کالا

عینک آفتابی و طبی

تمامی فریم‌های عینک طبی و آفتابی از ۷ تا ۳۰ روز پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض و بازگشت دارند. اما باید توجه داشته باشید که گزارش مشکلات فیزیکی فریم‌ها فقط تا ۲۴ ساعت پس از خرید امکان‌پذیر است و پس از گذشت مهلت گزارش امکان بازگشت محصولات به دلیل مشکلات فیزیکی میسر نخواهد بود.

همچنین تحویل تمامی متعلقات همراه با فریم‌ها از قبیل کیف،‌ جعبه،‌ دستمال، بارکد و دفترچه اصالت کالا و ... در زمان بازگشت محصولات الزامی است و در صورت عدم وجود هر یک از آنها امکان عودت سفارش امکان‌پذیر نخواهد بود.

شکستگی فریم، شکستگی عدسی، خط روی عدسی و هر دلیلی که امکان استفاده از عینک را سلب کند شامل گارانتی تعویض و عودت نخواهد شد.

عدسی طبی

عدسی‌های طبی با توجه به اینکه مطابق نسخه هر شخص ساخته و برش داده ‌می‌شود شامل گارانتی بازگشت و تعویض نخواهد شد. اما در صورتیکه عدسی با نسخه ارسال شده مطابقت نداشته باشد شامل گارانتی تعویض می‌شود. درصورتیکه عینک طبی و عدسی با هم خرید شده باشند فقط هزینه عینک طبی بازگردانده می‌شود. هزینه‌ی عدسی قبل از برش داده شده باید پرداخت شود.

لنز تماسی

لنزهای تماسی و مایع‌های لنز در صورتیکه مورد استفاده قرار نگرفته باشد (بازکردن پک و پلمپ لنزها) تا ۳۰ روز امکان بازگشت و تعویض دارند.

پارگی، خط و هرگونه علامت روی لنز پس از استفاده به هیچ وجه جزو گارانتی محسوب نمی‌شود. در انتخاب رنگ لنز دقت لازم را داشته باشید، زیرا پس از استفاده امکان تعویض و بازگشت وجود ندارد.

پک لنز

پک‌های لنز به دلیل بهداشتی بودن و تماس مستقیم با چشم فرد، پس از فروش به دلیل رعایت موارد بهداشتی، به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شوند.

داستان ما

حفظ حریم خصوصی در فروشگاه آنلاین لوناتو

Related Articles

کامنت بگذارید