خانه مد و سبک زندگیفیلم و سریال نگاهی به عینک‌های آفتابی سریال دل

نگاهی به عینک‌های آفتابی سریال دل

نویسنده تیم لوناتو
عینک های سریال دل

عینک های سریال دل

عینک های سریال دل بسیار متنوع و شیک هستند و از این رو در این مطلب می‌خواهیم این مدل‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دل یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است.

دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی، ماجراهایی پیش می‌آید.

سریال پربازیگر «دِل» که از ابتدای پخش با انتقادات فراوانی از سوی منتقدان و اهالی رسانه مواجه بود، همچنان ادامه دارد و واکنش‌های منفی به آن نیز کماکان به قوت خود باقیست.

اما بحث جالبی که درباره ی این سریال می توانیم به آن بپردازیم و آن را بررسی کنیم استفاده از عینک های مختلف و جذاب بازیگران در این سریال است که مطمئنا توجه ها را به خود جلب کرده است.

در این گزارش قصد داریم به معرفی انواع عینک آفتابی بپردازیم که بازیگران سریال دل به چشم دارند. با لوناتو همراه باشید.

عینک آفتابی آرش در سریال دل (حامد بهداد)

سریال دل
عینک مربعی با قاب فلزی به رنگ طلایی و عدسی قرمز

یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه شخصیت آرش (حامد بهداد) است که پسری عاشق پیشه و ثروتمند است. این شخصیت در سکانس‌های روز بیرون از خانه تقریبا همیشه یک عینک آفتابی با فریم فلزی طلایی و نازک و عدسی قرمز به چشم دارد. فرم فریم مربعی است و این ترکیب رنگ و متریال باعث شده تا عینک بسیار شیک به نظر برسد.

عینک‌های مربعی مد سال 2020 هستند و عدسی‌های رنگی هم امسال همچون سال‌های اخیر روی مد هستند. پس خیلی بعید نبود در این سریال که لاکچری بودن بسیار مهم است، از عینک‌های به‌روز و شیک استفاده شود.

عینک آفتابی با عدسی قرمز برای هر نوع فعالیتی مناسب است. از جمله می‌توان به رانندگی، دوچرخه‌سواری و اسکی اشاره کرد.

قرمز با افزایش میزان کنتراست در نورهای کم، تصویر واضحی برای بیننده مهیا می‌کند.

عینک آفتابی مردانه و زنانه با عدسی قرمز را می‌توان برای مدت طولانی به چشم زد و مشکلی هم پیدا نکرد. عدسی قرمز از خستگی چشم‌ها پیشگیری می‌کند.

عینک آفتابی آوا در سریال دل (یکتا ناصر)

عینک های سریال دل

یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه آوا (یکتا ناصر) است. او اغلب عینک با فریم فلزی هندسی و رنگ طلایی و عدسی قرمز رنگ در سکانس‌های بیرون از خانه ظاهر می‌شود.

عینک‌های هندسی هم از دیگر مدهای جدید سال 2020 است که بین جوانان بسیار محبوب شده. این مدل عینک را حتی در مراسم رسمی هم می‌توان استفاده کرد.

عینک های سریال دل

مدل‌های هندسی به خاطر شکل غیرنرمالی که دارند بسیار شیک و خاص هستند. ما در لوناتو مدل‌های مختلفی از این سبک عینک را به فروش می‌رسانیم.

عینک آفتابی مهران در سریال دل (مهدی کوشکی)

عینک های سریال دل
عینک مربعی از جنس استات (کائوچو)

یکی دیگر از عینک‌های شیک در سریال دل، مدل مربعی از جنس کائوچوست. عینک آفتابی مربعی استات از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های عینک در جهان است. مدل ویفرر نیز شباهت زیادی به این فرم دارد و ویفررها هم همیشه محبوب و پرفروش بوده و هستند.

ری بن خلبانی

از دیگر عینک‌های مهرانِ سریال دل مدل خلبانی با فریم طلایی و عدسی آینه‌ای آبی رنگ است. لنزهای آبی یا بنفش سبب تقویت رنگ‌ها می‌شوند و بازتاب نور را کاهش می‌دهند.

عینک آفتابی سیاوش در سریال دل (علی سخنگو)

عینک مربعی از جنس استات (کائوچو) با عدسی قهوه‌ای

گفتیم که یکی از عینک‌های شیک در سریال دل، مدل مربعی از جنس کائوچوست. این عینک را در برخی سکانس‌ها در چشم نامزد سابق «رابی» (مهراوه شریفی‌نیا) هم می‌توانیم ببینیم. عدسی‌های این عینک به رنگ قهوه‌ای هستند.

رنگ‌های قهوه‌ای در عدسی عینک آفتابی، با از بین بردن رنگ‌های خنثی، کنتراست و عمق تصویر بیشتر برای فرد ایجاد می‌کنند. البته لنزهای قهوه‌ای باعث ایجاد تغییر رنگ می‌شوند. یعنی با این عینک‌ها تصاویر را با رنگ‌های واقعی‌شان نمی‌بینید.

اگر برایتان سوال است که عینک آفتابی چه رنگی بگیرید باید بدانید که عدسی قهوه‌ای انحراف رنگ ایجاد می‌کند. اما علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کنند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهند.

یعنی عینک دودی با لنز مسی یا قهوه‌ای، در نور آبی آسمان و سبزی چمن، کنتراست فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. در نتیجه برای فعالیت‌های ورزشی مثل دوچرخه‌سواری، ماهی‌گیری، گلف، تنیس، اسکی و ورزش‌های آبی مناسب است.

بهرام افشاری (در نقش فاراب): عینک مربعی کائوچو
مهراوه شریفی‌نیا (در نقش رابی): عینک پروانه‌ای فلزی

Related Articles

کامنت بگذارید