خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها کدام سلبریتی ها از عینک طبی استفاده می‌کنند؟

کدام سلبریتی ها از عینک طبی استفاده می‌کنند؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک طبی سلبریتی ها

عینک طبی سلبریتی ها

عینک طبی سلبریتی ها را در این مطلب مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با فریم‌های محبوب هنرمندان جهانی بیشتر آشنا شوید.

استفاده از عینک طبی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی چندان وجهه خوبی ندارد. چون در اغلب فیلم‌ها، برای نشان دادن شخصیت‌های خجالتی یا درس‌خوان و غیراجتماعی (Nerd) از عینک طبی استفاده می‌کنند.

اما در واقعیت استفاده از عینک نه تنها بد نیست، که جالب و بانمک هم هست. برخی از افراد برای تکمیل تیپ و استایل خود از عینک طبی استفاده می‌کنند. در واقع عینک می‌تواند نوعی اکسسوری به حساب بیاید. چه‌بسا در حال حاضر، عینک آفتابی، علاوه بر محافظت چشم‌ها، نقش مکمل تیپ را هم ایفا می‌کند.

با این تفاسیر ما در این مطلب 10 سلبریتی بین‌المللی را به شما معرفی می‌کنیم که در واقعیت و خارج از دنیای فیلم و سریال و فعالیت‌های تجاری و هنری از عینک طبی استفاده می‌کنند. با فروشگاه عینک و لنز لوناتو همراه باشید.

1- جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)

عینک طبی سلبریتی ها
Jennifer Aniston

یکی از عینک‌های طبی جنیفر آنیستون، عینک مستطیلی از جنس استات است که رنگ مخلوط قهوه‌ای دارد. این عینک به خوبی روی چهره این هنرپیشه آمریکایی نشسته و با رنگ پوست و رنگ موهایش کاملا ست است.

در نظرسنجی هفته‌نامه پیپل (People)، جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

آنیستون، هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده‌است. او بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ همسر برد پیت بود.

2- کیت هرینگتون (Kit Harington)

عینک طبی سلبریتی ها
هنرپیشه نقش «جان اسنو» در سریال «بازی تاج و تخت»

عینک گرد فلزی که دسته‌های ظریف پلنگی دارد یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای افراد سفید پوست همچون کیت هرینگتون است. کسانی که پوست روشن دارند بهتر است از فریم‌هایی به رنگ روشن استفاده کنند تا با رنگ پوستشان ست شود.

کریستوفر هَرینگتون یک هنرپیشه اهل بریتانیا است و در لندن در انگلستان به دنیا آمده. او از سال ۲۰۱۱ و با بازی در نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. او همچنین در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ به شکل رسمی با هم بازی خود رز لزلی در بازی تاج و تخت نامزد کرد. رابطه این دو در سال ۲۰۱۲ و حین فیلمبرداری سریال شروع شد. آن‌ها در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ طی مراسمی در شمال شرق اسکاتلند ازدواج کردند.

3- جوزف گوردون-لویت (Joseph Gordon-Levitt)

جوزف گوردون-لویت
جوزف گوردون-لویت

در مورد عینک طبی سلبریتی ها باید بگوییم که جوزف گوردون-لویت از دوران کودکی تاکنون از عینک‌های طبی با عدسی‌های ضد نور آبی استفاده می‌کند. همه‌ی عینک‌های این هنرپیشه IRL هستند یعنی ضد UV و ضد نورهای LED و LCD.

جوزف گوردون-لویت بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌ها بازی کرده‌است.

او برای بازی در فیلم مستقل ۵۰۰ روز سامر (نامزد جایزه گلدن گلاب برای این فیلم شد)، فیلم کمدی ۵۰/۵۰، فیلم علمی تخیلی تلقین و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد شناخته می‌شود.

4- کیت بلانشت (Cate Blanchett)

کیت بلانشت
کیت بلانشت

تا الان فکر می‌کردید که عینک طبی خلبانی با رنگ صورتیِ فانتزی و شیشه‌های آبی را بتوان به عنوان عینک روزانه استفاده کرد؟ اما همان‌طور که در عکس کیت بلانشت می‌بینید، این عینک بسیار شیک و خاص است و می‌تواند چهره شما را چند برابر جذاب‌تر نشان دهد.

کیت بلانشت بازیگر سینما و کارگردان تئاتر استرالیایی است.

او در طول دوران بازیگری‌اش توانست تحسین بسیاری از منتقدین را کسب کرده و همچنین جوایز بسیاری شامل ۲ جایزه اسکار، ۳ جایزه انجمن بازیگران فیلم، ۳ جایزه گلدن گلوب و ۳ جایزه بفتا و ۶ جایزه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا را از آن خود کند.

اولین بار با بازی در فیلم الیزابت و نقش‌آفرینی به عنوان الیزابت یکم توانست شهرت جهانی پیدا کند. از دیگر نقش‌های بسیار تأثیرگذار او می‌توان به نقشش در فیلم هوانورد به کارگردانی مارتین اسکورسیزی اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۳ کیت بلانشت در فیلمی به کارگردانی وودی آلن تحت عنوان یاسمن آبی ظاهر شد که این فیلم نیز برایش جایزه‌ای چون اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد.

کیت بلانشت یکی از شش بازیگر زن تاریخ است که موفق به کسب جایزه اسکار هم در بهترین بازیگری و هم در نقش مکمل شده‌است.

5- دمی لواتو (Demi Lovato)

دمی لواتو
دمی لواتو

عینک طبی مشکی با فریم ضخیم و شکل مربعی همراه با ژاکت ارتشی سبز و دامن چرم مشکی در کنار هم تیپ جالب دمی لواتو را تشکیل داده‌اند.

این هنرپیشه و خواننده آمریکایی به خوبی می‌داند چه اکسسوری‌های را با لباس‌هایش ست کند تا جذاب‌تر به نظر برسد.

اولین نقش دمی لواتو، آنجلا، در سریال بارنی و دوستان بود. بعد از آن بخاطر بازی به عنوان نقش اول فیلم کمپ راک (محصول شبکهٔ دیزنی) معروف شد. سپس با بازی در سریال سانی با یک شانس در نقش سانی مونرو و فیلم برنامه حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹ بر شهرتش افزوده شد. او همچنین در کارهای بشر دوستانه و فعالیت‌های خیریهٔ زیادی شرکت کرده‌است.

به عنوان یک هنرمند تکخوان، لواتو اولین آلبوم خودرا با نام «فراموش نکن» در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ عرضه نمود. آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ توانست رتبه ۲ را از آن خود کند و در اولین هفته بیش از ۸۹٬۰۰۰ کپی به فروش برساند.

6- کارلی کلاس (Karlie Kloss)

عینک طبی سلبریتی ها
کارلی کلاس، فرشته ویکتوریا

کارلی کلاس به عینک طبی و عینک آفتابی علاقه وافری دارد و در اغلب مواقع از محصولات برند واربی پارکر استفاده می‌کند. در عکس بالا هم می‌بینید که این سوپرمدل یک عینک گربه‌ای با طرح پلنگی بر چشم دارد که زیبایی صورتش را دوچندان کرده است.

کارلی کلاس از سال ۲۰۱۱ یکی از "فرشته‌های ویکتوریا" بود. او یک مدل آمریکایی است و بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته می‌شود. البته «کلاس» در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ برای تحصیل در دانشگاه نیویورک دو سال وقفه در همکاری با این شرکت انداخت.

سایت models.com کارلی را نهمین نفر از ۵۰ مدل زن برتر معرفی کرد.

ووگ پاریس، نسخه فرانسوی مجلهٔ ووگ هم او را یکی از ۳۰ مدل برتر دهه ۲۰۰۰ اعلام کرد.

7- ریحانا (Rihanna)

عینک طبی سلبریتی ها
ریانا

در ادامه معرفی عینک طبی سلبریتی ها می‌رسیم به عینک طبی مشکی با فریم ضخیم ریحانا که با رنگ مو رنگ لباسش کاملا ست شده است. RiRi (لقب ریحانا) همیشه به تیپ‌های خاص علاقه زیادی دارد. این خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر، مدل و طراح مد اهل باربادوس به دلیل پذیرش سبک‌های مختلف موسیقی شناخته شده‌است.

ریحانا پس از انتشار دو آلبوم استودیوی اول خود، موسیقی خورشید (۲۰۰۵) و دختری مثل من (۲۰۰۶)، که هر دو تحت تأثیر موسیقی کارائیب قرار دارد، شناخته شد و شهرت قابل توجهی کسب کرد و در جدول بیلبورد ایالات متحده به اوج خود رسید.

ریانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک‌آهنگ، یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در جهان است.

9 جایزه گرمی، ۱۳ جوایز موسیقی آمریکا، ۱۲ جایزه موسیقی بیلبورد و شش رکورد جهانی گینس از جمله افتخارات این هنرمند است.

فوربز نام او را بین ده فرد مشهور پر درآمد در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ قرار داد؛ از سال ۲۰۱۹، او ثروتمندترین موسیقی‌دان زن است و ارزش خالص آن ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸ معرفی کرد.

ریانا همچنین به دلیل مشارکت در اهداف انسانی، سرمایه گذاری و کارآفرینی در صنعت مد مشهور است.

8- جاستین تیم‌برلیک (Justin Timberlake)

عینک طبی سلبریتی ها
Justin Timberlake

عینک طبی جاستین تیمبرلیک نیز یک عینک مشکی مستطیلی از جنس کائوچوست. همان طور که احتمالا متوجه شده‌اید، اغلب عینک طبی سلبریتی ها به رنگ مشکی و از جنس استات (کائوچو) است.

جاستین تیم‌برلیک ملقب به جی تی (JT) خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر و تهیه‌کننده و آهنگساز آمریکایی است.

تیمبرلیک با شرکت در مسابقه به دنبال ستاره خیلی سریع به شهرت رسید. سپس در سال ۱۹۹۰ به شبکه تلویزیونی دیزنی رفت و در برنامه کلاب میکی ماوس حاضر شد، در این برنامه بود که با جی‌سی چیسز آشنا شد. او یکی از خواننده‌های اصلی و جوانترین عضو گروه انسینک بود، که این گروه به یکی از پرفروش‌ترین گروه پسرانه تاریخ تبدیل شد.

جاستین تیمبرلیک دو جایزه گرمی برای آلبوم توجیه (۲۰۰۲) و آهنگ یک رودخانه برایم گریه کن به دست آورد.

9- کورتنی کاکس (Courteney Cox)

عینک طبی سلبریتی ها
کورتنی کاکس

با اینکه اغلب هنرمندان سعی می‌کنند جلوی دوربین رسانه‌ها عینک به چشم نداشته باشند، اما کورتنی کاکس حتی روی فرش قرمز هم عینک می‌زند. عینک این هنرمند نیز همچون بقیه سلبریتی‌ها مشکی، مستطیلی و از جنس کائوچوست.

این بازیگر آمریکایی که با ایفای نقش مانیکا گلر در سریال دوستان به شهرت رسید.

کورتنی کاکس سپس با ایفای نقش در سری معروف جیغ بیشتر شناخته شد.

او همچنین برای بازی در سریال "Cougar Town" نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد اما موفق به دریافت جایزه نشد.

10- اندی سمبرگ (Andy Samberg)

عینک طبی سلبریتی ها

اندی سمبرگ بازیگر و کمدین آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۱ میلادی گروه سه‌نفرهٔ طنز د لنلی آیلند را پایه‌گذاری کرد و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در برنامهٔ تلویزیونی پخش زنده شنبه شب به عنوان مجری حضور یافت و برای آن برندهٔ جوایزی از جمله گلدن گلوب و امی شده‌است.

عینک طبی این سلبریتی گرد و بزرگ و از جنس پلاستیک و عدسی‌های شفاف است.

منبع: yahoo

Related Articles

1 کامنت

کامنت بگذارید