خانه اخبار راهکارهای تشخیص عینک آفتابی ری بن ویفری (Wayfarer) اصل از تقلبی

راهکارهای تشخیص عینک آفتابی ری بن ویفری (Wayfarer) اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک ری بن ویفری اصل

عینک ری بن ویفری اصل

عینک ری بن ویفری اصل از مدل فیک و تقلبی را می‌توان طی چند مرحله ساده تشخیص داد. ما در این مطلب ترفندهای این کار را توضیح داده‌ایم.

از کجا می‌توانید تشخیص دهید که عینک آفتابی Ray-Ban مدل Wayfarer که قصد دارید به صورت آنلاین بخرید، اصل است یا فیک؟ به چه مشخصاتی در مارک عینک باید توجه کرد تا اصل بودن آن مشخص شود؟ برای کسب آگاهی در این رابطه از شما دعوت می‌کنیم تا راهنمای تصویری زیر را ببینید.

با فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو همراه باشید.

تشخیص عینک ری بن ویفری اصل: جعبه‌ی بسته‌بندی

Wayfarer اصل

عینک‌های جدید ری‌-بن درون جعبه‌های مخصوص کمپانی بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، برای اطمینان از اصل بودن محصول حتما باید برچسب چاپی روی بسته و کیفیت عکس و رنگ‌ها را با دقت موردبررسی قرار دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است عینک فِیک درون جعبه اصل گذاشته شده باشد.

عینک ری بن ویفری اصل

برچسب عینک ریبن اصل شامل اطلاعات کارخانه، بارکد، نام مدل، توضیحات فریم و عدسی عینک است. برای اطمینان باید همه توضیحاتی که روی خود عینک و روی تمامی کاغذها و برچسب‌ها نوشته شده‌اند را با هم چک کنید تا فرقی با هم نداشته باشند.

تشخیص عینک ری بن Wayfarer اصل: قاب عینک

عینک ری بن ویفری اصل

عینک ری‌-بن ویفری اصل همیشه در قاب مشکی که روی آن لوگوی ریبن Ray-Ban با رنگ طلایی چاپ شده است، عرضه می‌شود. داخل این قاب هم باید با پارچه قرمز پوشانده شده باشد. به نشان تجاری R و دو ستاره هم توجه کنید و مطمئن باشید که وجود دارد.

تشخیص عینک Ray-Ban Wayfarer اصل: دستمال عینک

Wayfarer اصل

درون جعبه عینک آفتابی ویفری ری بن اصل دستمالی وجود دارد که لوگوی برند هم روی آن چاپ شده است. حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد. همچنین توجه داشته باشید که لوگوی قرمز ریبن باید در گوشه سمت راست پایین دستمال چاپ شده باشد و حرف R انگلیسی درون یک دایره در بالای لوگوی Ray-Ban وجود داشته باشد.

تشخیص عینک ری بن ویفری اصل: دسته عینک

عینک ری بن ویفری اصل

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک ری بن ویفری اصل Wayfarer با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس Made in Italy (ساخت ایتالیا) و بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در قسمت داخلی دسته‌ی سمت چپ باید نام، شماره و جزئیات اندازه عینک درج شده باشد. به کوچک‌ترین اشتباه تایپی، نقطه‌گذاری یا فاصله‌گذاری حروف توجه کنید. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

تشخیص عینک ری بن ویفری اصل: عدسی عینک

عینک ری بن ویفری اصل

همچنین، روی عدسی سمت چپ، یک RB بسیار کوچک درست زیر دسته عینک حکاکی شده است. اندازه، محل و فونت این لوگو را کنترل کنید. در برخی از مدل‌ها از BL استفاده شده که نشان‌دهنده برند بوش‌اندلومب (Bausch & Lomb) است.

لوگوی ری-بن به‌طور واضح روی عدسی مشخص است. برای اطمینان باید اندازه، جای قرارگیری لوگو و فونت و خوانایی آن را چک کنید. لوگو نباید پوسته‌پوسته یا پریده‌رنگ باشد.

با توجه به تمامی موارد بالا، احتمال اینکه عینک خریداری شده شما جعلی باشد، به صفر خواهد رسید.

برای خرید عینک‌های ویفری اصل ray ban می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تشخیص عینک آفتابی اصل با کنترل تلویزیون و موبایل

سوالات رایج در مورد تشخیص عینک ریبن ویفری اصل

برای تشخیص عینک ریبن ویفری اصل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برچسب‌های روی جعبه، کدهای روی دسته عینک، کیف قهوه‌ای و لوگویی که روی عدسی عینک تراشیده شده است.

از روی عدسی عینک ویفرر ریبن می‌توان اصل بودنش را تشخیص داد؟

روی عدسی عینک ویفرر ریبن اصل لوگوی این برند به صورت برجسته حک شده است.

دستمال عینک ریبن اصل چه شکلی است؟

یک دستمال سفید است که در گوشه سمت راست پایین آن لوگوی قرمز رنگ ریبن با دیکته‌ی صحیح چاپ شده است.

اصل بودن عینک Wayfarer ریبن چه اهمیتی دارد؟

شما با خرید عینک اصل می‌توانید از چشمان خود که یکی از مهم‌ترین سرمایه‌هایتان است، محافظت کنید. عینک اصل توانایی مسدود کردن اشعه‌های UV را دارد، اما عینک‌های فیک این ویژگی را ندارند.

منبع: snapguide

Related Articles

2 کامنتها

مهدی 10 مرداد 1401 - 05:57

تفاوت ری بن ویفرر ایتالیایی با ری بن آسیایی تحت لیسانس ایتالیا در چیست؟
با اینکه تمام موارد توضیحی شما در هر دو یکسان است.
ایا این موضوع صحت دارد که به علت نیروی کار ارزان در آسیا و قیمت تمام شده کمتر قیمت آسیایی ۱۶۰ دلار و قیمت ایتالیایی ۲۷۵۰ دلار میباشد؟
در صورت توضیح سپاسگزار خواهم بود.🙏

پاسخ
مصطفی 4 اسفند 1402 - 19:51

سلام . عینک ری بن من روی دسته made in us درج شده و روی عدسی هم rb حک شده . ترو کالر هست و با شعله مستقیم نمیسوزه . آیا ری بن اصل آمریکایی هم وجود داره ؟

پاسخ

کامنت بگذارید