خانه راهنمای خرید و محصولات  بهترین عینک برای نوجوانان

 بهترین عینک برای نوجوانان

نویسنده تیم لوناتو
عینک برای نوجوانان

برای پدرها و مادر ها بهترین عینک، عینکی است که از چشم فرزندشان محافظت بکند و مقاوم باشد تا زود خراب نشود. ولی از دید یک نوجوان  عینک برای نوجوانان  باید با حال و رو مد باشد.خوشبختانه رساندن این دو نیاز برای نوجوانان و والدینشان دیگر کار سختی نیست و به راحتی می توان حتی در منزل و با لوناتو عینک مناسب و مورد پسند فرزند نوجوانتان را تهیه کنید.

مراقبت در مقابل فرابنفش

اشعه فرابنفش به راحتی در چشم نفوذ می کند و به چشم آسیب می رساند . بهترین عینک آفتابی برای نوجوانان 100 درصد بلوک کننده اشعه فرابنفش است . تا چشمان جوانشان را در مقابل بیماریهایی مثل آب مروارید ، برف کوری را محافظت کند. این آسیب ها به مرور زمان پیش می آیند پس ضروری هست همیشه یک عینک آفتابی همراه داشته باشند تا زمان لازم از آن استفاده نمایند.

اگر نوجوان شما عینک طبی استفاده می کند شما می توانید از عینک هایی که یک شیشه آفتابی به آن اضافه می شود استفاده کنید و یا از عینک آفتابی که شیشه اش بر اساس نسخه درست شده است استفاده نمایید .

یک انتخاب دیگر عینکهای فتوکرومیک است که بسته به شدت نور فرابنفش تیره می شود که این مدل عینکها بسیار محبوب هستند.

رنگ

رنگهای خاکستری هم نور محیط را میگیرند هم جلوی دید را کمتر می گیرند.و در بیشتر موقعیت ها می توان از انها استفاده کرد .اگر نوجوان شما به سن رانندگی رسیده باشد و رانندگی می کند لنزهای تیره تر بهتر می باشد.

نوجوانان معمولا پر جنب و جوش و گاهی خشنن پس عینک آفتابی هایشان هم باید مقاوم باشد. عینک های ورزشی انتخاب خوبی می تواند باشد . ولی عینکهای آینه ای انتخاب خوبی نیست زیرا به راحتی روی آنها خش میوفتد و این خش ها باعث فشار آمدن به چشم و دید آن می شود.

پلاریزیشون

عینک های گلاریزه بیشترین محافظت از چشم را می کنند بخصوص زمان برف و رانندگی و یا اسکی کردن ولی از انجا که این عینکها گرون هستند اگر نوجوان شما پر جنب و جوش است خرید ان توصیه نمی شود.

برای خرید عینک مناسب برای نوجوانان کافی عینک طبی و عینک آفتابی در انواع مدل و برند ها را در لوناتو بررسی کنید

Related Articles

کامنت بگذارید