خانه عینک بازیگران سینما چگونه توانسته است آن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر کند؟

عینک بازیگران سینما چگونه توانسته است آن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر کند؟

نویسنده تیم لوناتو

اگر شما هم عینکی باشید (که احتمالا هستید و یا خواهید شد!) ممکن است طعم خنده‌های دوستان و اطرافیان‌تان را به چهارچشمی شدنتان چشیده باشید، ولی عینک دیگر اکسسوری زائد به حساب نمی‌آید و توانسته است با قدرت به عنوان ابزاری برای مد و زیبایی مطرح شود. پس شما هم اگر عینک به چشم دارید از زیباتر شدنتان لذت ببرید! چرا که عینک بازیگران سینما که در ادامه می‌بینید توانسته است آن‌ها را جذاب‌تر کند و عینک را به بخش جدانشدنی از مد و پوششان تبدیل کند. عینک توانسته است در آن‌ها هویتی جدید خلق کند و کاراکتر آن‌ها را قدرتمند‌تر عرضه کند.

عینک بازیگران سینما

هرچند مد روز در زمینه انواع عینک هر روز در حال تغییر کردن است و عینک‌هایی با طرح‌های بسیار جذاب و متفاوت عرضه شده است ولی اغلب بازیگران سینما از عینک‌هایی با دور کلفت و قاب مشکی برای افزودن بر جذابیت خود استفاده می‌کنند. لیست ۱۰ نفر از بازیگران زن معروف سینمای هالیوود را که با عینک زیباتر هستند را ببینید:

۱- آن هتوی

آن هتوی که از بازیگران سرشناس جهان است در سال ۱۹۸۲ در آمریکا بدنیا آمده است و توانست با بازی در فیلم بی‌نوایان جایزه اسکار مکمل نقش زن را نصیب خود کند. هتوی که اغلب بدون عینک ظاهر می‌شود ولی با هربار در چشم گذاشتن عینک‌هایی با قاب عظیم توجه عکس‌ها را به خود جلب می‌کند.

عینک بازیگران سینما - آن هتوی
عینک بازیگران سینما - آن هتوی

۲- اما واتسون

همه‌ ما اما واتسون زیبا را از بازی در مجموعه فوق‌العاده هری پاتر به یاد داریم. اما از زمان کودکی و به خاطر تلفیق چهره‌اش با شخصیت هرمیونی در هری پاتر محبوب میلیون‌ها فرد در جهان بوده است. عینک دور سیاه اما واتسون چهره‌ای بالغ‌تر و پخته‌تر به او می‌بخشد و او را بعنوان رهبری قدرتمند برای فمنیست‌های جوان جهان نشان می‌دهد.

عکس بازیگران سینما - اما واتسون
عکس بازیگران سینما - اما واتسون
همچنین بخوانید: عینک مخصوص کامپیوتر.

۳- کیرا نایتلی

کیرا نایتلی بعنوان یکی از گران قیمت‌ترین و زیباترین بازیگران عرصه سینماست که کمتر کسی هنوز با او آشنا نشده است. کیرا که شهرت خود را مدیون دزدان دریایی کاراییب است بارها توانسته است به بهانه بازی در فیلم‌های مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب گردد. هرچند صورت استخوانی و خوش فرم این بازیگر همواره او را زیبا به نظر می‌رساند ولی عینک تاثیر شگرفی بر چهره وی دارد و وی را بسیار جوان‌تر از آنچه که هست به نظر می‌ٰرساند.

عینک بازیگران سینما - کیرا نایتلی
عینک بازیگران سینما - کیرا نایتلی

۴- کریستین استوارت

کریستین که یکی از سوپراستارهای جهان است و بیش از همه طرفدارانش را مدیون سه گانه گرگ و میش است سبک خاص خود را در انتخاب عینک دارد. برخلاف دیگر بازیگران که انواع مختلفی از عینک را تا کنون بر روی چشمان خود آزمایش کرده‌اند، کریستین فقط از عینک گرد استفاده کرده است.

عینک بازیگران سینما - کریستین استوارت
عینک بازیگران سینما - کریستین استوارت

۵- جنیفر آنیستون

اگر شما هم از طرفداران سریال فرندز باشید حتما با جنیفر آنیستون کلی خاطره‌های جذاب دارید. جنیفر از بازیگرانی است که تقریبا با همه انواع عینک تا کنون یک عکس از خود به جای گذاشته است و تصمیم گیری در این بین که در کدام یک واقعا جذاب‌تر است کار دشواری است. با همه اینها به نظر می‌رسد عینک‌هایی با قاب مستطیل جذابیتی بیش از پیش را برای او ایجاد می‌کنند.

عینک بازیگران سینما - جنیفر آنیستون
عینک بازیگران سینما - جنیفر آنیستون

۶- اما استون

اما استون جذاب که امسال به خاطر بازی در فیلم لالا لند برنده جایزه اسکار شد برخلاف بقیه کمتر عادت دارد که از عینک استفاده کند و با این حال همان چندباری که عینک کاچوی خود را بر چشم زده است، از چشم عکاس‌ها پنهان نمانده است.

عینک بازیگران سینما - اما استون
عینک بازیگران سینما - اما استون

۷- کیت بلانشت

عینک یکی از مکمل‌های مهم چهره‌ی کیت بلانشت زیبا است. این بازیگر پرافتخار سینما با چندین جایزه اسکار و گلدن گلوب به خوبی می‌داند که استفاده صحیح از عینک می‌تواند زیبایی او را دو چندان کند و به همین ترتیب از عینک‌های متنوعی استفاده می‌کند.

کیت بلانشت- عینک بازیگران سینما
کیت بلانشت- عینک بازیگران سینما

 ۸- میلا کونیس

اگر اهل فیلم‌های اکشن باشید احتمالا میلا را دیده‌اید. میلا در مکس پین و قوی سیاه بسیار خوش درخشیده است و به خاطر چهره‌ی جذاب خود طرفداران بسیاری را دارد. میلا نیز تصاویر چندانی با عینک ندارد ولی همان یک باری که مجبور به استفاده از گریم عینک شده بود، نشان داد که عینک چقدر می‌تواند در زیبایی او موثر باشد.

عینک بازیگران سینما - میلا کونیس
عینک بازیگران سینما - میلا کونیس

۹- اوا مندز

اِوا مندر از آن‌هایی است که چهره‌اش هموار بدون عینک یک چیزی کم دارد. او که اغلب با عینک در جلوی دوربین ها ظاهر می‌شود بخشی از زیبایی خود را مدیون انواع عینکهای زیبا و متنوعی است که برمی‌گزیند.

۱۰- جنیفر گارنر

جنیفر گارنر بازیگر شناخته شده‌ای که او را بیشتر به خاطر بازی در الکترا و الیاس شناخته‌ایم نیز اغلب با عینک ظاهر شده است و عینک به بخش جدایی ناپذیری از او تبدیل شده است. باید اعتراف کرد که همه عینک‌هایی که جنیفر بر چشم می‌زند باعث زیبایی او نیستند ولی در اغلب مواقع کامل کننده چهره و زیبایی بخش هستند.

عینک بازیگران سینما - جنیفر گارنر

در نهایت اینکه از عینک دار شدن نترسید! و با دقت فریم مورد نظر خود را انتخاب کنید و مطمئن باشید که شما را زیباتر از قبل خواهد کرد و از داشتنش بر روی چشمان‌تان لذت خواهید برد.

کامنت بگذارید