خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی روش‌ تشخیص عینک آفتابی دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) اصل از تقلبی

روش‌ تشخیص عینک آفتابی دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی D&G اصل

عینک آفتابی D&G اصل

عینک آفتابی D&G اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی دولچه و گابانا اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

تشخیص عینک آفتابی D&G اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک آفتابی دی اند جی اصل

تمامی عینک‌های برند دولچه و گابانا درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی Dolce & Gabbana به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های D&G به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک دی اند جی باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم D&G توجه داشته باشید.

D&G

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل دولچه اند گابانا: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی برند دی اند جِی با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای Dolce & Gabbana را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

تشخیص عینک آفتابی D&G اصل: قاب عینک

درون جعبه عینک آفتابی اصل D&G باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی دولچه و گابانا توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

راه تشخیص عینک آفتابی بربری اصل از تقلبی

تشخیص عینک آفتابی D&G اصل: دسته عینک

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی دولچه اند گابانا نام DOLCE&GABBANA با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

عینک آفتابی D&G اصل

روی عدسی سمت راست عینک D&G اصل شماره سریال عینک قلم‌زنی شده است. البته باید بدانید که مدل‌های قدیمی این برند ممکن است این شماره سریالِ حکاکی شده را نداشته باشند.

راه تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل از تقلبی

به لوگوی فلزی D&G در انتهای دسته توجه کنید

در عینک اصل D&G در انتهای دسته عینک یک لوگوی فلزی چسبانده شده است. نوشته‌های لوگوی باید تیز و تمیز قلم‌زنی شده باشند و هیچ نشانه‌ای از چسب نباید در گوشه و کنار این فلز طلایی دیده شود.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی D&G اصل

درون جعبه عینک آفتابی D&G اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های دولچه اند گابانا درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی D&G نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی D&G را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی Dolce & Gabbana باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی شیشه عینک دی اند جی اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره سریال حک شده روی عدسی سمت راست آن توجه کنید. البته این شماره سریال فقط در مدل‌های جدید عینک‌های این برند وجود دارند. قدیمی‌ترها شاید آن را نداشته باشند.

کیف عینک هم تعیین کننده اصل یا فیک بودن آن است؟

برای خرید عینک آفتابی اصل باید به کیف عینک توجه کنید. لوگوی رسمی بر روی این کیف‌ها وجود دارد. همچنین جعبه عینک باید سالم باشد و هیچگونه علامتی بر رویش وجود نداشته باشد. اگر کیف قدیمی و کهنه باشد، شکل و رنگ آن غیر عادی و متفاوت خواهد بود.

منبع: snapguide

Related Articles

کامنت بگذارید