خانه اخبار راه تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل از تقلبی

راه تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی گوچی اصل

عینک آفتابی گوچی اصل چه مشخصاتی دارد؟

عینک آفتابی گوچی اصل به خاطر کیفیت بی‌نظیر خود قیمت بسیار بالایی دارد. به طور کلی، برند ایتالیایی گوچی بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و همه اقشار جامعه توان خرید محصولاتش را ندارند.

گوچی حدود یک صد سال سابقه فعالیت در صنعت مد را دارد. نه تنها در ایتالیا، بلکه در سراسر دنیا، گوچی به عنوان یک برند لوکس بسیار کهنه‌کار و ارزشمند شناخته می‌شود که همیشه برای محصولات لوکس خود شناخته می‌شود.

این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده است.

هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه را در تمام محصولات گوچی می‌توان مشاهده کرد. ظرافت و لوکس بودن در عینک‌های آفتابی گوچی نیز وجود دارد.

برای اینکه هنگام خرید عینک‌های این برند ایتالیایی سرتان کلا نرود، راه تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل از تقلبی را برایتان در زیر توضیح داده‌ایم. با لوناتو همراه باشید.

تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک آفتابی گوچی اصل

تمامی عینک‌های برند Gucci درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی گوچی به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های گوچی به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک گوچی باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Gucci توجه داشت باشید.

تشخیص عینک آفتابی Gucci اصل: قاب عینک

عینک آفتابی گوچی اصل

درون جعبه عینک آفتابی اصل گوچی باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Gucci توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک گوچی اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی Gucci اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد.حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل گوچی: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی گوچی اصل

عینک آفتابی برند گوچی با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای گوچی را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

عینک آفتابی گوچی اصل

شما باید در بسته‌بندی اصلی عینک آفتابی برچسب و بارکد کارخانه را هم روی محصول مشاهده کنید. اطلاعات مندرج روی این برچسب با اطلاعات روی کارت ضمانت و روی عینک باید یکی باشد. عینک‌های گوچی توسط گروه سافیلو تولید می‌شوند.

تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل: دسته عینک

عینک آفتابی گوچی اصل

داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی گوچی باید لوگوی Gucci با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

پد و لولای عینک را هم چک کنید

در عینک اصل گوچی روی پد عینک هم لوگوی کارخانه حک شده است. لولای عینک‌های این برند هرگز از پلاستیک ساخته نمی‌شوند. همچنین این لولاها پیچ هم ندارند. توصیه می‌کنیم دسته عینک را چند بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که خیلی سفت یا خیلی شل نیستند.

داستان برند گوچی در طول تاریخ

گوچیو گوچی جوان ایتالیایی متولد ۱۸۸۱ بود که پس از مهاجرت به لندن، در سال‌های ابتدایی قرن بیستم به‌عنوان خدمتکار و باربر هتل مشهور ساووی کار می‌کرد. او پس از چند سال به پاریس رفت و همین شغل را در آنجا نیز انجام داد. گوچیو به کیف‌ها و چمدان‌های لوکس مسافران هتل علاقه‌مند بود و ایده‌ی طراحی و ساخت محصولات مشابه چرمی در همان سال‌های خدمتکاری در ذهنش شکل گرفت.

گوچی با نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خودش افتاد و پاریس را به مقصد فلورانس، محل تولدش در ایتالیا ترک کرد.

گوچی اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۲۰ در شهر فلورانس تاسیس کرد و محصولات چرمی را در آن به فروش رساند.

کمبود مواد اولیه در دوران جنگ جهانی دوم مانعی برای گسترش برند گوچی نبود. گوچیو با استفاده از موادی همچون کرباس و چوب بامبو، محصولات خاص خود را در این سال‌ها تولید کرد که بعدها به امضای این برند نیز تبدیل شد.

نوآوری‌های گوچی در سال‌های بعدی در بخش طراحی و ساخت، آنها را به یکی از مشهورترین برندهای قرن بیستم تبدیل کرد که کپی کردن از طراحی‌هایشان بیش از دیگران بود.

هولدینگ فرانسوی پینو-پرینتمپس-ردوت که امروز با نام کرینگ شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۳، ۶۰ درصد از سهام گوچی را خریداری کرد.

دفتر مدیریت اصلی گوچی در شهر فلورانس ایتالیا واقع است. دفاتر بین‌الملی دیگر در میلان، پاریس، لندن، هنگ‌کنگ، ژاپن و نیویورک واقع هستند. شرکت مالک این برند یعنی کرینگ نیز در شهر پاریس واقع است.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی گوچی اصل

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی گوچی را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی گوچی باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

آیا ممکن است در عینک گوچی لولاها از جنس پلاستیک باشند؟

خیر به هیچ عنوان، لولاهای همه عینک‌های برند گوچی فلزی است و پیچ هم ندارند.

لوگوی گوچی روی پد عینک اصل آن هم حک می‌شود؟

بله در عینک‌های اصل گوچی حتی روی پد عینک هم لوگو حک می‌شود.

جعبه عینک آفتابی گوچی حاوی چه اقلامی است؟

همه‌ی عینک‌های گوچی درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی گوچی نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

منبع: snapguide و detectafake

Related Articles

کامنت بگذارید