خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک آفتابی مهدی پاکدل چیست؟

مدل عینک آفتابی مهدی پاکدل چیست؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی مهدی پاکدل

عینک آفتابی مهدی پاکدل

عینک آفتابی مهدی پاکدل یک مدل ثابت نیست و این هنرپیشه خوش‌تیپ و خوش‌استایل از انواع مدل‌های عینک استفاده می‌کند؛ از مدل‌های مربعی گرفته تا گرد و بیضی. دلیلش هم این است که صورت مهدی پاکدل فرم بیضی دارد. این فرم صورت یکی از بهترین فرم‌هاست زیرا هر مدل عینکی با صورت بیضی ست می‌شود.

در ادامه این مطلب در مورد فرم صورت بیضی و عینک‌هایی که با آن تناسب دارند بیشتر توضیح داده‌ایم. با فروشگاه عینک و لنز لوناتو همراه باشید.

عینک آفتابی مهدی پاکدل : مدل مربعی

عینک آفتابی مهدی پاکدل

صورت‌های بیضی شکل همانند صورت مهدی پاکدل دارای گونه‌های کشیده‌تر و چانه باریک‌تر از سایر انواع فرم‌ها هستند. به همین علت فریم‌هایی که تکمیل کننده گونه‌های کشیده و چانه باریک باشند، گزینه مناسبی برای صورت بیضی خواهند بود.

در واقع عینک آفتابی برای صورت بیضی باید تعادل را در صورت برقرار کند. به همین علت فریم‌هایی که موجب کشیده‌تر نشان دادن فرم صورت می‌شوند، تعادل صورت را برهم می‌زنند و به هیچ وجه گزینه مناسبی جهت استفاده به شمار نمی‌روند.

عینک مربعی برای صورت بیضی مناسب است؛ همان طور که در عکس بالا هم می‌بینید این فرم عینک جذابیت خاصی به چهره فرد می‌بخشد.

عینک‌های پهن و بزرگ از دیگر گزینه‌های مناسب عینک آفتابی صورت‌های بیضی شکل به شمار می‌آیند.

این فرم عینک نسبت به سایر انواع فرم‌های صورت بسیار بهتر و زیباتر بر روی صورت می‌نشیند و ظاهر افراد را جذاب‌تر نشان می‌دهد. اما توجه داشته باشید که قاب نباید خیلی بزرگتر از صورت شما باشد چرا که تعادل صورت شما را برهم زده و زیبایی‌های صورتتان را می‌پوشاند.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عینک آفتابی مهدی پاکدل : مدل گرد

عینک آفتابی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل صورت بیضی دارد و گفتیم که برای صورت بیضی از هر مدل عینکی می‌توان استفاده کرد. همان طور که در عکس بالا هم می‌بینید، حتی عینک آفتابی تماما گرد که برای این فرم صورت بسیار جذاب و زیباست.

افرادی با صورت بیضی شکل، بهتر است که عینک‌هایی را انتخاب کنند که خط بالایی عینک آنها از خط ابرو‌ها آغاز شود. این امر به ایجاد ظاهری مناسب‌تر برای این افراد کمک خواهد کرد.

مدل‌های مدرن عینک گرد آفتابی اغلب از جنس استات یا پلاستیک ساخته می‌شوند. این متریال‌ها برای لباس‌های راحتی و غیررسمی بهترین گزینه هستند.

اغلب مردم تصور می‌کنند این فرم عینک برای کسانی که تیپ‌های هنری، ماجراجویانه یا حتی آوانگارد دارند گزینه‌ی مناسبی است. اما باید بدانید عینک آفتابی با فریم گرد را حتی با تیپ رسمی هم می‌توان ست کرد. یعنی فقط کافیست مطمئن باشید که فریم گرد به صورت شما می‌آید. بعدش با هر تیپی که بخواهید می‌توانید آن را ست کنید.

نگاهی کوتاه به زندگی و کار مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. او علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. این هنرمند در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود.

مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد.

مهدی پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه در کنار بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداخت و آشنایی این دو هنرمند در این فیلم باعث ازدواج آن ها شد. اما در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

او هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌است.

Related Articles

کامنت بگذارید