خانه عینک آفتابی مد سال 2019

عینک آفتابی مد سال 2019

نویسنده تیم لوناتو
Komono-Cecile-Black-Forest-Model-2
Komono-Cecile-Black-Forest-Model-2

با اینکه به نیمه سال 2019 میلادی رسیده‌ایم اما شاید قصد خرید عینک جدید دارید و بدون شک دلتان می‌خواهد عینکی خریداری کنید که با مد امسال همخوانی دارد. بر این اساس، فروشگاه اینترنتی لنز و عینک لوناتو در این مطلب زیباترین عینک‌های آفتابی سال 2019 را معرفی کرده تا بر اساس آنها عینک دودی جدید خود را بخرید.

تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

1- عینک آفتابی با لنز شفاف

در سال 2019 عینک‌هایی که عدسی‌هایی به رنگ‌های شفاف دارند بیشتر از بقیه روی بورس هستند. این عینک‌ها با اینکه توانایی محافظت از چشم در برابر اشعه UV را دارند، اما فقط برای خیابان و داخل شهر مناسب هستند و توصیه می‌کنیم در کوهستان یا لب ساحل و کنار دریا از این تیپ عینک‌ها استفاده نکنید. دلیلش هم واضح است، در مکان‌های یاد شده شدت تابش خورشید بالاتر از فضای شهری است و در نتیجه شما به عینکی نیاز دارید که چشم‌هایتان را به طور کامل از خطرات اشعه ماورابنفش محافظت کند.

عینک آفتابی با لنز شفاف خیلی شیک و جذاب است و فقط باید به عنوان یک اکسسوری و یک وسیله برای خوش‌تیپ شدن نگاه کرد؛ نه یک گزینه برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید.

2- عینک آفتابی گربه‌ای نوک تیز

عینک‌های گربه‌ای چندین سال است که مد هستند و هر سال می‌توان ایم طرح را به شکل‌های متنوع در بازار پیدا کرد. اما فرقی که عینک گربه‌ای سال 2019 با بقیه سال‌ها دارد، نوک تیز بودن و کوچک بودن فریم این عینک‌هاست. عینک گربه‌ای نوک‌تیز، با فریم ضخیم و رنگی از جمله مدهای سال جاری میلادی است که با لنزهای مات و لنزهای شفاف عرضه می‌شوند. این طرح برای کسانی که بدنبال جلب توجه هستند یکی از بهترین گزینه‌هاست.

3- عینک آفتابی اُورسایز با رنگ‌های فریبنده

پاییز امسال خودتان را می‌توانید با عینک‌های آفتابی سایز بزرگ که رنگ‌های خاص و پاستلی دارند، آغاز کنید. از فریم‌های صورتی و فیروزه‌ای گرفته حتی تا توسی و زغالی را می‌توانید انتخاب کنید و تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، فریم بزرگ عینک است. عینک دودی اورسایز برای تیپ‌های غیررسمی، شلوار جین و لباس‌های گشاد یا اکسسوری عالی بشمار می‌روند.

4- عینک آفتابی محافظ

عینک‌های بزرگی که شبیه عینک محافظ جوشکارها هستند را اغلب در چشم ورزشکاران اسکی دیده‌ایم، اما جالب است بدانید که امسال این مدل از پیست اسکی به خیابان‌ها آمده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برای مشتری‌های عادی عرضه شده است. دخترانی که عاشق مد هستند بدون شک سراغ این عینک‌ها می‌روند مخصوصا به این خاطر که لازم نیست هیچ آرایشی داشته باشند و با فریمی به این بزرگی می‌توانند شیک به نظر برسند.

5- عینک آفتابی ویفررِ کشیده

عینک‌های ویفرر در حالت عادی هم بسیار شیک و جذاب هستند، حالا تصور کنید فریم این اکسسوری کشیده شده باشد. بدون شک جذابیتش بیشتر می‌شود. این دقیقا یکی از مدهای سال 2019 است؛ عینک ویفرر با فریم کشیده. مزیت کشیده بودن فریم به سمت دسته‌های عینک در این است که به خوبی چشم را در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت می‌کند.

6- عینک آفتابی مدرن

طراحان و تولیدکننده‌های عینک‌های دودی هر سال سعی می‌کنند طرح‌های جدیدی را وارد بازار کنند که با مدل‌های کلاسیک فرق داشته باشد. برای این منظور هم چندین متریال مختلف یا رنگ‌های متنوع را در طراحی فریم و عدسی عینک به کار می‌برند که قبلا مورداستفاده قرار نگرفته است. این تیپ عینک‌ها برای کسانی مناسب است که می‌خواهند نشان دهند با بقیه فرق دارند و همیشه روی مد هستند.

7- عینک آفتابی مربعی

فریم‌های مربعی عینک نه تنها بسیار جذاب هستند بلکه کاربردی و مفید هم هستند و همه پوست اطراف چشم را نیز از اشعه UV مصون نگه می‌دارند. به این ترتیب پوست اطراف چشم‌ها دیرتر پیر و چروک می‌شوند. این عینک‎‌ها وقتی لنز شفاف دارند بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند اما عدسی‌های تیره هم زیبایی خود را دارند و کمک می‌کنند تا خوش‌تیپ به نظر برسید.

8- عینک آفتابی با فریم مستطیلی باریک

فریم‌های باریک بیشتر جنبه تزئینی دارند و برای کسانی مفید است که می‌خواهند تیپ جلوه‌گر و منحصربه‌فردی داشته باشند. همچون نمونه‌هایی که لنز شفاف دارند، به این عینک‌ها هم باید به چشم اکسسوری نگاه کنید و انتظار نداشته باشید از چشم‌ها در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید محافظت کنند.

9- عینک آفتابی با رنگ صورتی

امسال رنگ‌های صورتی و سرخابی را همه جا می‌توانید ببینید، از لباس و کفش گرفته تا انواع مختلف اکسسوری‌ها. یکی از مدهای عینک آفتابی 2019 نیز عینک صورتی است. البته هنگام انتخاب این رنگ باید توجه داشته باشید که با بقیه تیپ و استایل شما همخوانی داشته باشد و صرف اینکه این رنگ مد شده، نباید سراغ چنین رنگ ریسکی‌ای بروید.

10- عینک خلبانی بیضی

هیچ سالی را نمی‌توانید پیدا کنید که عینک خلبانی در آن مد نباشد. مد امسال این طرح، حالت بیضی دارد. عینک خلبانی تخم‌مرغی برای تیپ‌های غیررسمی و ورزشی بسیار مناسب است و می‌توانید به عنوان یک اکسسوری جذاب برای خوش‌تیپ‌تر به نظر رسیدن از این مدل عینک استفاده کنید.

منبع: liveabout

کامنت بگذارید