خانه مدل عینک مورد علاقه محسن کیایی چیست؟

مدل عینک مورد علاقه محسن کیایی چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی محسن کیایی

عینک آفتابی محسن کیایی

عینک آفتابی محسن کیایی در اغلب مواقع مستطیلی است. عینک طبی این هنرمند هم همیشه به شکل مستطیل و به رنگ مشکی است. در این مطلب در مورد فرم صورت و دلیل انتخاب این شکل از عینک توسط محسن کیایی برایتان توضیح داده‌ایم.

صورت محسن کیایی قلبی و کشیده است. یکی از مدل‌های عینک آفتابی مردانه مناسب صورت‌های کشیده، مستطیلی است. این مدل‌ و عینک‌های مربعی، کمک می‌کنند تا صورت از عرض هم پهن‌تر دیده شود.

صورت قلبی و صورت کشیده چه فرمی است؟

محسن کیایی

صورت در قسمت پیشانی چهره‌های قلبی‌شکل، بزرگ و قسمت‌های پایینی کوچک هستند. افرادی با صورت‌های قلبی دارای فک‌های پهن هستند که به صورت مخروطی تا چانه ادامه دارد.

هدف از انتخاب عینک برای این فرم از صورت باید کوچک نشان دادن عرض قسمت‌های بالایی صورت مانند پیشانی و گونه‌ها و همچنین بزرگ‌تر نشان دادن چانه باشد. مدل‌های گرد و مستطیلی مناسب این فرم صورت است.

صورت کشیده هم یعنی صورت در قسمت گونه و کنار گوش‌ها، باریک و از طول (پیشانی تا چانه) دراز است. به همین خاطر برای این صورت باید فریمی انتخاب شود که قست باریک را بپوشاند. عینک‌های مستطیلی و مربعی به خوبی از عهده این کار بر می‌آیند.

هر چقدر فریم عینک مربعی و مستطیلی پهن و ضخیم‌تر باشد بهتر است. پهن بودن فریم کمک می‌کند تا طول صورت کمتر دیده شود.

اما به طور کلی، کسانی که صورتشان بیضی است می‌توانند از همه‌ی مدل‌های فریم عینک آفتابی استفاده کنند. اما اگر بیضی کشیده است، شاید بهتر باشد فریم‌هایی را انتخاب کنند که طول صورت را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

عینک آفتابی محسن کیایی

در بالا هم اشاره‌ای کردم که مدل‌های گربه‌ای، مستطیلی و عینک‌هایی که خط ابرو دارند برای صورت‌های کشیده و از همه مناسب‌تر هستند. این دقیقا همان مدلی است که بازیگر نقش آرمان در سریال دیدنیِ «هم‌گناه» استفاده می‌کند.

عینک آفتابی محسن کیایی : مدل گرد

در همه قسمت‌های سریال هم‌گناه می‌بینیم که آرمان (با بازی محسن کیایی) همیشه عینک گرد با عدسی‌های رنگی به چشم دارد. برای صورت قلبی که در آن چانه بسیار تیز ، فک پهن و پیشانی پهن‌تر از دیگر بخش‌های صورت است، عینک گرد یکی از بهترین گزینه‌هاست.

عینک گرد آفتابی یکی از گزینه‌های محبوب بین مردم است. که با نام‌های هری‌پاتری یا جان‌لنونی هم شناخته می‌شود.

صحنه‌ای از سریال هم‌گناه

نگاهی کوتاه به زندگی محسن کیایی

محسن کیایی متولد ششم شهریورماه سال 1360 در شهر تهران است. برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است و علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد.

محسن کیایی در سال 1385 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام «رز» است. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در زمینه عکاسی و گریم فعالت می‌کند.

محسن کیایی دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. تاکنون در فیلم‌های متعددی از جمله ایستگاه اتمسفر، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، بارکد، خط ویژه و بعد از ظهر سگی سگی ایفای نقش کرده است.

کامنت بگذارید