خانه اخبار عینک آفتابی مارال بنی آدم ، سارای سریال هم‌گناه چه مدلی است؟

عینک آفتابی مارال بنی آدم ، سارای سریال هم‌گناه چه مدلی است؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی مارال بنی آدم

عینک آفتابی مارال بنی آدم

عینک آفتابی مارال بنی آدم که این روزها با نام «سارا» در سریال هم‌گناه شاهد نقش‌آفرینی او هستیم، تقریبا همیشه «خلبانی» و از برند ری بن است. البته گاهی از مدل بیضی هم استفاده می‌کند.

مارال بنی‌آدم تقریبا همیشه از مدل‌ها و رنگ‌های مختلف عینک خلبانی استفاده می‌کند. این مدل تناسب بسیار خوبی با چهره این هنرمند دارد و همین امر سبب شده تا به یار همیشگی او در همه عرصه‌های هنری و زندگی تبدیل شود.

برای آشنایی با مدل عینک مارال بنی آدم تا انتهای این مطلب با لوناتو همراه باشید.

مارال بنی آدم

عینک آفتابی مارال بنی آدم : خلبانی ری‌بن

در سال ۱۹۳۷ میلادی بود که نیروی هوایی آمریکا به کمپانی Bausch & Lomb سفارش تولید عینک آفتابی داد و این کارخانه، برند ریبن را متولد کرد.

نیروی هوایی آمریکا، عینک‌هایی می‌خواست که از چشم خلبانان خود در برابر اشعه‌های مخرب خورشید محافظت کنند و در عین حال پرستیژ و استایل آنها را نیز حفظ کنند. همین شد که عینک‌ آفتابی بسیار مشهور ریبن یعنی مدل «خلبانی» وارد بازار شد.

مارال بنی آدم به همراه همسرش، علی سرابی

لنزهای سبز رنگ این عینک مانع نفوذ اشعه‌های فرابنفش و فروسرخ به داخل چشم می‌شد. فریم فلزی و طلا اندود آن نیز فوق‌العاده سبک بود.

این مدل خیلی زود مورد توجه خلبانان نیروی هوایی آمریکا قرار گرفت و پس از آن به الگوی تمامی عینک‌هایی بدل شد که طراحی خلبانی دارند.

عینک ray ban خلبانی زمانی به محبوبیت جهانی دست یافت که در جنگ جهانی دوم، «ژنرال داگلاس مک آرتور» در ساحل فیلیپین مقابل دوربین عکاسان عینک خلبانی به چشم داشت. از آن زمان به بعد، عینک خلبانی ریبن به بخشی از مد آمریکایی و فرهنگ عامه‌ی مردم این سرزمین مبدل شد.

عینک آفتابی مارال بنی آدم
مارال بنی آدم به همراه همسرش، علی سرابی

بسیاری از هنرمندان، سلبریتی‌ها و اهالی سیاست از عینک خلبانی استفاده می‌کنند. سارای سریال هم‌گناه نیز یکی از این هنرمندان است که رنگ‌های متنوعی از این مدل را بنا به موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهد.

عینک های سریال همگناه

مدل بیضی

عینک آفتابی مدل بیضی مارال بنی آدم

از دیگر مدل‌های عینک آفتابی این هنرمند می‌توان به مدل بیضی اشاره کرد.

همان‌طور که از ظاهر این عینک‌ها مشخص است، هیچ زاویه تیزی ندارند و همه قسمت‌های قاب کاملا خمیده و گرد است. همین خطوط منحنی می‌توانند به اشکال گوناگون ساخته شوند. گاهی کاملا گرد هستند و بعضا به صورت تخم‌مرغی طراحی و ساخته می‌شوند.

برخی از فریم‌های بیضی در قسمت خط ابرو یا در بخش پایینی صاف هستند.

این عینک‌ها جنس و وزن و طرح‌های متفاوتی هم دارند و هر فردی بر اساس سلیقه شخصی خود می‌تواند مناسب‌ترین مدل را انتخاب و خریداری کند.

مدل بیضی عینک آفتابی مارال بنی‌آدم در قسمت دسته فریمش قطع می‌شود و مدل خاصی به آن می‌دهد. این عینک به رنگ قرمز است که با عدسی قهوه‌ای جفت شده.

عینک آفتابی مارال بنی آدم
مارال بنی آدم به همراه پسرش ایلیا و عینک آفتابی گرد

مدل هندسی

عینک آفتابی چند ضلعی مارال بنی آدم

عینک دودی هندسی نیز انتخاب دیگر مارال بنی‌آدم است. این عینک نیز از برند مشهور ری بن و قاب فلزی طلایی انتخاب شده که ظرافت و زیبایی زیادی دارد.

نگاهی کوتاه به زندگی مارال بنی‌آدم

مارال بنی آدم از بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلوزیون و تئاتر است. این هنرمند از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بوده. او دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

بنی‌آدم با علی سرابی بازیگر سینما و تلوزیون و کارگردان تئاتر ازدواج کرده و با یکدیگر در عرصه‌های هنری مشغول فعالیت هستند. این زوج صاحب دو فرزند به نام‌های ایلیا و عسل هستند.

کارنامه هنری مارال بنی آدم شامل بازی در فیلم سینمایی فروشنده در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی پدرام علیزاده و سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ با کارگردانی مصطفی کیانی برای شبکه نمایش خانگی است.

عینک آفتابی هدیه تهرانی

Related Articles

کامنت بگذارید