خانه مد و سبک زندگیفیلم و سریال عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» چه مدلی است؟

عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» چه مدلی است؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی لیدی گاگا

عینک آفتابی لیدی گاگا

عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» ری بن RB2132 است. این عینک یکی از شیک‌ترین مدل‌های عینک ویفرر از برند مشهور ری‌بن است که در این مطلب در مورد آن برایتان توضیحاتی داده‌ایم.

عینک ویفرر Ray-Ban RB2132

عینک آفتابی ویفری مدل RB2132 ری‌بن نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مدل‌های ویفرر این برند است. ویفررهای کلاسیک و اوریجینال فریم کوچک‌تری نسبت به این مدل دارند و فرم عدسی‌های آنها گردتر و نرم‌تر است.

اما این مدل از ویفرر ری‌بن، خمیدگی مدل‌های کلاسیک را ندارد. اما در عوض وضوح دید عدسی‌های آن بهتر است. البته عدسی‌های عینک ویفرر Ray-Ban RB2132 در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است»

فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از سوی برادران وارنر منتشر شد.

در این فیلم لیدی گاگا قطعه‌ای را اجرا کرد که پیش از آن رونمایی نشده بود.

داستان فیلم این‌گونه شروع می‌شود که جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد. او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند.

لیدی گاگا

عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است»
عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است»

حالا که در مورد عینک آفتابی لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» صحبت کردیم، شاید بد نباشد در مورد این خواننده مشهور بیشتر بدانیم.

«لیدی گاگا» نام هنری «استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا»ست. او این نام مستعار را از ترانهٔ معروف گروه کوئین به نام «رادیو گا گا» الهام گرفته‌است.

او خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و بازیگر آمریکایی است. لیدی گاگا تاکنون ۲۷ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۱۱ بار آن را به دست آورده‌است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تیونز را شکست.

عینک لیدی گاگا در دنیای واقعی و خارج از فیلم ری بن خلبانی است. این هنرمند در کنار تمام تیپ‌های عجیب و غریبی که دارد، یکی از طرفداران پر و پا قرص عینک‌های خلبانی برند ری-بن است.

منبع: shadesdaddyblog

Related Articles

کامنت بگذارید