خانه روش‌ تشخیص عینک آفتابی شانل (CHANEL) اصل از تقلبی

روش‌ تشخیص عینک آفتابی شانل (CHANEL) اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی شانل اصل

عینک آفتابی شانل اصل

عینک آفتابی شانل اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی CHANEL اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

تشخیص عینک آفتابی شانل اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

CHANEL

تمامی عینک‌های برند شانل درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی CHANEL به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های شانل به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک CHANEL باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم شانل توجه داشت باشید.

عینک آفتابی شانل اصل

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی شانل اصل: قاب عینک

عینک آفتابی شانل اصل

درون جعبه عینک آفتابی اصل CHANEL باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی CC روی آن درج شده است.

تشخیص عینک شانل اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی شنل اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد. حتما به املای لوگوی CHANEL توجه کنید که تقلبی نباشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل CHANEL: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی شانل اصل

عینک آفتابی برند شانل با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای CHANEL را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

تشخیص عینک آفتابی شانل اصل: دسته عینک

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی شانل جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. شماره مدل عموما 4 رقمی است و در انتهای آن یک حرف انگلیسی قرار دارد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

تشخیص عینک آفتابی شانل اصل: عدسی عینک

روی عدسی سمت راست عینک شانل اصل لوگوی عینک قلم‌زنی شده است.

تشخیص عینک آفتابی شانل اصل

در عینک اصل شانل روی عدسی سمت راست شماره سریال عینک هم حک شده است. که باید به آن توجه داشته باشید.

در عینک اصل شانل روی عدسی سمت راست عینک هم لوگوی کارخانه حک شده است.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی شانل اصل

درون جعبه عینک آفتابیCHANEL اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های مارک شانل درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی شانل نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی شانل را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی CHANEL باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی شیشه عینک شانل اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره سریال حک شده روی عدسی سمت راست و لوگوی شانل آن توجه کنید. البته این شماره سریال فقط در مدل‌های جدید عینک‌های این برند وجود دارند.

کیف عینک هم تعیین کننده اصل یا فیک بودن آن است؟

برای خرید عینک آفتابی اصل باید به کیف عینک توجه کنید. لوگوی رسمی بر روی این کیف‌ها وجود دارد. همچنین جعبه عینک باید سالم باشد و هیچگونه علامتی بر رویش وجود نداشته باشد. اگر کیف قدیمی و کهنه باشد، شکل و رنگ آن غیر عادی و متفاوت خواهد بود.

منبع: snapguide

کامنت بگذارید