خانه عینک آفتابی سلنا گومز ؛ این خواننده پاپ از چه مدل فریم استفاده می‌کند؟

عینک آفتابی سلنا گومز ؛ این خواننده پاپ از چه مدل فریم استفاده می‌کند؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی سلنا گومز

عینک آفتابی سلنا گومز

عینک آفتابی سلنا گومز ، خواننده و بازیگر اهل آمریکا بیشتر از همه به عینک‌ آفتابی با عدسی‌های رنگی علاقه دارد. در بسیاری از عکس‌های او می‌بینیم که عینک با شیشه‌های قرمز، زرد، آبی و توسی به چشم دارد. این خواننده صورت گرد دارد و باید تا حد امکان از عینک‌های گرد دوری کند. اما گویا به عینک گرد و بیضی هم علاقه‌مند است و گاهی از این مدل‌ها استفاده می‌کند.

اما بهترین و متناسب‌ترین عینک آفتابی برای سلنا گومز مدل‌های مربعی و مستطیلی است. به همین خاطر است که در بیشتر مواقع عینک آفتابی مربعی بزرگ یا مدل ویفری به چشم دارد.

عینک آفتابی برای صورت گرد

عینک آفتابی مربعی از جنس استات (کائوچو)

چرا عینک آفتابی سلنا گومز بهتر است که مربعی باشد؟ زیرا عینک آفتابی برای صورت گرد باید زاویه‌دار یا چهارگوش باشد. به این خاطر که هنگام انتخاب عینک برای صورت‌های گرد، هدف شما باید اضافه کردن تضاد با انحنای صورت باشد.

بنابراین از انتخاب و خرید فریم‌هایی که گردی صورت را بیشتر جلوه می‌دهند، باید چشم‌پوشی کرد.

انتخاب شکل و رنگ مناسب در عینک‌ها می‌تواند تاثیر عمیقی بر صورت فرد بگذارد و چهره‌ی شما را جذاب‌تر از قبل جلوه دهد. به هممن خاطر است که سلنا گومز اولویت اصلی خود برای انتخاب عینک را روی مدل‌های چهارگوش گذاشته است.

هنگام انتخاب عینک آفتابی برای صورت گرد، با ایجاد تضاد از طریق یک عینک زاویه‌دار می‌توانید صورت خود را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.

عینک آفتابی سلنا گومز : کلاب‌مستر

عینک آفتابی سلنا گومز

کلاب مستر یکی از انواع عینک آفتابی است که شاید به اندازه عموزاده‌های گرد و بیضی خود محبوب و رایج نباشد، اما استایل خاصی دارد که باعث ایجاد تفاوت می‌شود. فریم این عینک به این صورت است که فقط بخش بالایی عدسی را می‌پوشاند و بخش پایین آن خالی می‌ماند.

یکی از انواع عینک‌هایی که خواننده جوان آمریکایی، سلنا گومز، استفاده می‌کند مدل کلاب‌مستر است.

عینک آفتابی سلنا گومز : مدل گربه‌ای

عینک آفتابی سلنا گومز
عینک گربه‌ای سفید تام فورد

جالب است بدانید که هنرمندان، چهره‌های سرشناس و مدل‌ها و نمادهای مد و فشن به عینک‌های گربه‌ای علاقه بسیار زیادی دارند. این محبوبیت از قدیم در جامعه هنری و ستاره‌های سینما رواج داشته. از جمله می‌توان به سلنا گومز اشاره کرد.

عینک‌ آفتابی گربه‌ ای در قسمت بالای فریم برجسته‌تر هستند و در بخش پایین تقریبا چیزی برای جلب‌نظر ندارند. فریم این عینک آفتابی همیشه در لبه‌های دسته به سمت بالا کشیده می‌شود تا فرمی شبیه چشم گربه را در نظر بیننده تداعی کند. همین خمیدگی رو به بالا، ویژگی اصلی عینک گربه‌ای را ساخته است.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که اغلب بخش بالایی فریم پهن‌تر از بخش زیرین آن است.

این فرم از عینک برای همه چهره‌ها مناسب است. افراد با استفاده از چنین عینک‌هایی می‌توانند روی شیک و خاص بودن تیپ خود تاکید ویژه‌ای داشته باشند.

صورت‌های گرد با عینک آفتابی گربه‌ ای بسیار زیباتر و کشیده‌تر دیده می‌شوند. این فرم از عینک کمک می‌کند تا چانه و گونه‌های گرد یک صورت دایره‌ای، تا حدی از مرکز توجه خارج شده و ترکیب کلی چهره، زیباتر به‌نظر برسد. به همین خاطر است که گومز از عینک گربه‌ای هم زیاد استفاده می‌کند.

عینک آفتابی سلنا گومز : عدسی‌های رنگی

عینک آفتابی با عدسی قرمز برای هر نوع فعالیتی مناسب است. از جمله می‌توان به رانندگی، دوچرخه‌سواری و اسکی اشاره کرد.

قرمز با افزایش میزان کنتراست در نورهای کم، تصویر واضحی برای بیننده مهیا می‌کند.

عینک آفتابی مردانه و زنانه با عدسی قرمز را می‌توان برای مدت طولانی به چشم زد و مشکلی هم پیدا نکرد. عدسی قرمز از خستگی چشم‌ها پیشگیری می‌کند.

نگاهی کوتاه به زندگی سلنا گومز

سلنا گومز متولد 22 ژوئن سال 1992 میلادی است و در سبک پاپ و دنس پاپ فعالیت می‌کند. این خواننده و بازیگری آمریکایی، غعالیت هنری خود را با بازیگری در سن 7 سالگی آغاز کرد.

او در تاریخ هفتم آوریل سال ۲۰۱۳ ترانه‌ای با نام «بیا بگیرش»را جدا از گروه موسیقی «سلنا گومز و سین» خواند. این برای اولین بار بود که آهنگی از او جزو ۱۰ آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامهٔ طلا دریافت کرد. بعد از تمرکز خود را روی خوانندگی گذاشت و در فیلم‌های مختلفی نیز ایفای نقش کرد.

کامنت بگذارید