خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها عینک آفتابی ساره بیات ، هنرپیشه نقش «رستا» در سریال ایرانی «دل»

عینک آفتابی ساره بیات ، هنرپیشه نقش «رستا» در سریال ایرانی «دل»

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی ساره بیات

عینک آفتابی ساره بیات

عینک آفتابی ساره بیات در اغلب مواقع مدل پروانه‌ای است و گاهی عینک‌های گرد کائوچویی با طرح پلنگی (هاوانا) نیز استفاده می‌کند.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم مدل‌های عینک این هنرپیشه زیبا را مورد بررسی قرار دهیم. با فروشگاه عینک و لنز لوناتو همراه باشید.

عینک آفتابی ساره بیات : مدل پروانه‌ای

عینک آفتابی ساره بیات
عینک مدل پروانه ای ساره بیات

عینک آفتابی مدل پروانه ای همان‌طور که از نامش پیداست، فریمی شبیه به بال پروانه دارد.

البته توجه داشته باشید که عینک پروانه‌ای لزوما هم نباید شکل بال پروانه داشته باشد. همین که فریم عینک به شکل دو مثلث افقی به سمت داخل باشد، یعنی پروانه‌ای است.

به زبان ساده، وقتی لبه‌های بیرونی فریم عینک پهن است و بخش داخلی آن (پل عینک) باریک، یعنی عینک، مدل پروانه‌ای است.

عینک آفتابی مدل پروانه ای سایز بزرگ شکلی همانند ماسک روی صورت ایجاد می‌کند. به همین خاطر حالتی اغراق شده اما فانتزی به صورت فرد می‌بخشد.

عینک مدل پروانه ای حالتی زنانه دارد و بیشتر مناسب خانم‌هاست. پهن و بزرگ بودن لبه‌های بیرونی فریم این مدل عینک، می‌توانند استخوان‌های گونه و پل روی بینی را پوشش دهد که ظاهری زیبا برای خانم‌ها می‌سازد.

عینک آفتابی زنانه مدل پروانه‌ای نیز همانند پروانه دارای رنگ‌های متنوعی است. فریم مشکی ساده، جذابیت زیادی دارد اما رنگ‌های روشن این مدل عینک و مخصوصا آنهایی که بافت و طرح خاص دارند هم زیبا و برای دختران و زنان جوان بسیار مناسب است.

عینک آفتابی ساره بیات

از دختران نوجوان تا خانم‌های پیر و مسن می‌توانند عینک آفتابی مدل پروانه ای را انتخاب کنند. استفاده از این طرح هیچ محدودیت سنی ندارد.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عینک مدل پروانه ای مناسب کدام فرم صورت است؟

صورت مربعی: افرادی که صورت مربعی دارند بهتر است سراغ عینک مدل پروانه ای بروند. صورت مربعی چه شکلی است؟ وقتی طول و عرض صورت شما با هم برابر است و پیشانی پهن و استخوان فک بزرگ دارید، یعنی صورت شما مربعی است.

برای فرم صورت مربعی بهتر است عینک مدل پروانه ای انتخاب کنید. عینک‌های بیضی و گرد هم کمک می‌کنند تا زاویه‌های تیز صورت شما نرم‌تر به نظر برسند. همچنین، عینکی که پهنای آن بیشتر از طول آن است، کمک می‌کند تا صورت بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد.

ساره بیات صورت مربعی دارد و به همین خاطر از مدل‌های گرد، بیضی و پروانه‌ای استفاده می‌کند. زیرا این مدل عینک‌های آفتابی بیشترین تناسب را با فرم صورت او دارند.

صورت بیضی: همچنین افرادی که صورت فرم بیضی دارند هم می‌توانند از عینک پروانه‌ای استفاده کنند. صورت بیضی به این شکل است که درازی صورت از پهنای آن (عرض صورت) بیشتر است. در صورت بیضی، چانه گرد است و پهن‌ترین قسمت صورت، گونه‌هاست. البته پیشانی به اندازه‌ی خیلی کم از چانه پهن‌تر است.

صورت گرد: عینک آفتابی مدل پروانه ای و مدل‌های گربه‌ای، خلبانی، ویفری و مربعی و مستطیلی برای صورت گرد هم بسیار مناسب هستند. صورت گرد یعنی طول و عرض صورت با هم برابر هستند و چانه به اندازه پیشانی پهن است. برای این فرم صورت باید عینکی استفاده شود که صورت کشیده‌تر دیده شود. به همین خاطر عینک‌هایی که عرض بیشتری دارند بسیار مناسب خواهند بود.

عینک آفتابی ساره بیات

عینک آفتابی ساره بیات : مدل گرد

عینک گرد آفتابی را باید افرادی استفاده کنند که فرم صورت آنها مربعی یا مستطیلی است. کسانی هم که صورت لوزی‌شکل و الماسی دارند نباید هرگز سراغ فریم گرد بروند. ساره بیات صورت مربعی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌های برای این فرم صورت، عینک با فریم گرد است.

به طور کلی افرادی که صورت مربعی و بیضی‌شکل دارند بهتر است سراغ فریم‌های گرد بروند تا تناسب صورت و عینک به طور کامل حفظ شود.

با عینک گرد دودی می‌توانید تیپ رسمی و تیپ غیررسمی داشته باشید. این فریم برای هر دو استایل مناسب است.

اما مساله مهم برای تیپ زدن با این عینک‌ها توجه به جزئیات لباس و اکسسوری‌های دیگر است؛ از رنگ و طرح گرفته تا سایز و ظریف‌کاری‌هایی که روی عینک وجود دارد.

مدل‌های مدرن عینک گرد آفتابی اغلب از جنس استات یا پلاستیک ساخته می‌شوند. این متریال‌ها برای لباس‌های راحتی و غیررسمی بهترین گزینه هستند. همان طور که در عکس بالا می‌بینید، عینک آفتابی ساره بیات نیز از جنس استات (کائوچو) با فریم ضخیم و طرح پلنگی است که به چهره این هنرمند جذابیت ویژه‌ای بخشیده است.

عینک آفتابی ساره بیات

نگاهی کوتاه به زندگی و کار ساره بیات

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در شهر مشهد است. او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است و علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد.

ساره بیات از سال 1380 رد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد.

عینک آفتابی ساره بیات مدل خلبانی یا عدسی تدریجی به رنگ آبی و فریم طلایی

آخرین کار وی حضور در سریال دل در نقش رستا است که کارگردانی آن برعهده منوچهر هادی است و و پیش از این هم تجربه همکاری با او در سریال عاشقانه و فیلم رحمان 1400 را داشت.

Related Articles

کامنت بگذارید