خانه اخبار راه تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل از تقلبی

راه تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل

عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل چه مشخصاتی دارد؟

عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل ظرافت‌های خاصی دارد که با توجه به آنها می‌توانید آن را از نمونه‌های فیک تشخیص دهید. برای اینکه بدانید عینک آفتابی موردنظر شما اصل است یا تقلبی ادامه این مطلب را بخوانید.

در مورد خود برند باید بگوییم که Roberto Cavalli یکی از پردرآمدترین و با ارزش‌ترین برندها در دنیای مد است. این خانه مد با داشتن بیش از شش خط تولید، مجموعه‌ای کامل از پوشاک زنان، مردان، کودکان و لوازم جانبی را به علاقه‌مندان خود در بیش از پنجاه کشور جهان عرضه می‌کند.

یکی از اکسسوری‌های محبوب این برند ایتالیایی، عینک آفتابی است. برای راه تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل از تقلبی با لوناتو همراه باشید.

تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل: جعبه بسته‌بندی عینک

تمامی عینک‌های برند روبرتو کاوالی درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی Roberto Cavalli به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های روبرتو کاوالی به این صورت است.

توجه داشته باشید که در برخی مدل‌ها لوگوی برند روی جعبه‌ی آن، طلاکوب شده است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک روبرتو کاوالی باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Roberto Cavalli توجه داشت باشید.

درون جعبه عینک آفتابی اصل روبرتو کاوالی باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک روبرتو کاوالی اصل: دستمال عینک

عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل

درون جعبه عینک آفتابی Roberto Cavalli اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد.حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد. دستمال عینگ روبرتو کاوالی گورخری است و کیفیت بسیار عالی دارد.

درون جعبه‌ی عینک آفتابی برند روبرتو کاوالی باید کارت ضمانت هم باشد. تمام نوشته‌ها و املای روبرتو کاوالی را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل: دسته عینک

عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل

داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی روبرتو کاوالی باید لوگوی Roberto Cavalli با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با نوشته‌های جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل: عدسی عینک

در عینک‌های جدید روبرتو کاوالی روی عدسی سمت چپ، لوگوی برند به صورت برجسته حک شده است. مدل‌های تقلبی ممکن است این لوگوی برجسته را نداشته باشند.

در مورد برند روبرتو کاوالی بیشتر بدانیم

روبرتو کاوالی در ۱۵ نوامبر ۱۹۴۰ میلادی در خانواده‌ای هنری در ایتالیا متولد شد.

او در دوران دانشجویی خود چاپ‌هایی را بر روی پارچه گلدار انجام داد که مورد توجه کمپانی‌های جوراب و جوراب شلواری قرار گرفت. کاوالی همچنین در دهه ۷۰ چاپ بر روی چرم را در سطح گسترده‌تری انجام داد و شروع به تولید پارچه‌های چهل تکه کرد.

کاوالی با انجام این فعالیت‌ها توانست توجه کمپانی‌های بزرگ مانند هرمس پیرکاردین را جلب کند. سرانجام وی در سن ۳۲ سالگی اولین خط لباس خود را در پاریس عرضه کرد.

او اولین بوتیک خود را در سن تروپ افتتاح کند. برند کاوالی امروزه در بیش از ۴۵ کشور جهان داری شعبه است.

روبرتو کاوالی که از طراحان مد مطرح در جهان است، بهترین منبع الهام برای خلق اثر خود را حیوانات و طبیعت می‌داند به حدی که امضای این هنرمند در دنیای مد را پوست حیوانات می‌دانند.

کاوالی خود صاحب دو سگ، یک گربه، یک طوطی، تعداد زیادی پرنده و آکواریوم ماهی است که می‌توان تاثیر پذیری آن‌ها را در تمام طراحی‌های او دید.

سوالات رایج در مورد راه‌های تشخیص عینک آفتابی روبرتو کاوالی اصل

از روی لوگوی روبرتو کاوالی می‌توانیم اصل یا فیک بودن عینک آفتابی را تشخیص دهیم؟

در همه‌ی عینک‌های اصل از هر برندی، لوگو روی شیشه، دسته، پدهای عینک (در برخی برندها)، روی جعبه، دستمال و کارت ضمانت حک می‌شود.

چگونه از روی شماره سریال عینک، تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم؟

شماره سریالی که روی عینک درج شده را در سایت برند موردنظر خود وارد کنید. اگر وجود نداشت و معتبر نبود، یعنی عینک تقلبی است. همه‌ی عینک‌های اصل یک کد مخصوص دارند که در سراسر دنیا ثابت است. یعنی فرقی نمی‌کند شما از کدام کشور عینک را خریداری کرده باشید.

اگر عینک روبرتو کاوالی پلاستیکی باشد یعنی تقلبی است؟

به هیچ عنوان این طور نیست. برخی برندها عینک‌های خود را از جنس پلاستیک‌های بسیار باکیفیت می‌سازند. اما جنس و کیفیت این پلاستیک با عینک‌های فیک زمین تا آسمان فرق دارد.

خرید عینک آفتابی اصل چه اهمیتی دارد؟

شما با خرید عینک اصل می‌توانید از چشمان خود که یکی از مهم‌ترین سرمایه‌هایتان است، محافظت کنید. عینک اصل توانایی مسدود کردن اشعه‌های UV را دارد، اما عینک‌های غیراصل این ویژگی را ندارند.

منابع: snapguide و tivateam

Related Articles

کامنت بگذارید