خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک محمدرضا گلزار چیست؟

مدل عینک محمدرضا گلزار چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی رضا گلزار

عینک آفتابی رضا گلزار

عینک آفتابی رضا گلزار تقریبا همیشه مدل گرد یا مدل ویفری (ویفرر) است و اغلب مواقع نیز این عینک از برند مشهور ریبن است. این متناسب‌ترین عینکی است که این هنرپیشه و مجری تلویزیونی می‌تواند انتخاب کند. به این دلیل که صورت محمدرضا گلزار بیضی است و یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها برای این صورت، ویفری است.

صورت‌های بیضی شکل درواقع دارای گونه‌های کشیده‌تر و چانه باریک‌تر از سایر انواع فرم‌ها هستند. به همین علت قاب‌هایی که تکمیل کننده گونه‌های کشیده و چانه باریک باشند، گزینه مناسبی برای این فرم صورت خواهند بود.

درواقع عینک مناسب این فرم صورت باید تعادل را در صورت برقرار کند. به همین علت فرم قاب‌هایی که موجب کشیده‌تر نشان دادن فرم صورت می‌شوند، تعادل صورت را برهم می‌زنند و به هیچ وجه گزینه مناسبی جهت استفاده به شمار نمی‌روند.

عینک آفتابی رضا گلزار : مدل گرد

یکی از چند مدل عینک آفتابی رضا گلزار ، فریم گرد است. فریم‌های گرد متنوعی در بازار وجود دارند که برخی از آنها بیشتر از بقیه دایره‌ای هستند و برخی هم شبیه بیضی هستند. به طور مثال، عینک خلبانی کلاسیک هم یک عینک گرد محسوب می‌شود با اینکه تا حدی حالت اشکی دارد اما فریم گرد به آن می‌گویند. یا مثلا عینک‌های جان لنونی کاملا گرد و دایره‌ای هستند و در جهان با عنوان teashades از آنها یاد می‌شود.

افرادی که صورت مربعی و بیضی‌شکل دارند بهتر است سراغ فریم‌های گرد بروند تا تناسب صورت و عینک به طور کامل حفظ شود. این دقیقا همان کاری است که محمدرضا گلزار انجام می‌دهد.

عینک آفتابی رضا گلزار

عینک آفتابی رضا گلزار : مدل ویفرر (ویفری)

عینک آفتابی ویفری دارای سبک کلاسیک و نوستالژیک است که در همه‌ی زمان‌ها جذاب و شیک بوده و همچنان نیز هست.

اولین بار ری‌بن این مدل بسیار شیک را در دهه ۵۰ میلادی بار روانه بازار کرد . همچون مدل‌های خلبانی، ویفررهای ری‌بن هم مورد توجه دیگر برندهای لوکس جهان قرار گرفت. همین باعث شد تا این مدل هنوز هم جزو پرطرفدارترین نوع عینک طبی و عینک آفتابی در جهان باشد.

طرح ساده و مشکی عینک آفتابی ویفری شهرت بسیاری دارد. البته شما می‌توانید طرح‌های مختلف را در رنگ‌های دیگری هم‌چون رنگ‌های مات رنگین‌کمان، پلنگی یا لاک‌پشتی هم پیدا کنید. اما محمدرضا گلزار همیشه رنگ مشکی این عینک را انتخاب می‌کند. چون مشکی محبوب‌ترین رنگ عینک دودی ویفری است.

عینک آفتابی رضا گلزار
عینک گرد

خیلی از سیاستمداران و هنرمندان دیگر هم از عینک‌های ویفری ری‌بن استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که طراحی، کیفیت و ریزه‌کاری‌های هنری به‌کار رفته در مدل‌های ویفری تا چه اندازه در محبوبیت آن نقش داشته است.

عینک آفتابی ویفرر تقریبا برای همه فرم‌های صورت مناسب است. اما بیشتر از همه مناسب افردی است که صورت‌های قلبی، گرد و بیضی دارند. در بالا هم گفتیم که صورت گلزار بیضی است و مدل ویفری کی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند داشته باشد.

به طور کلی، بهترین عینک برای فرم صورت بیضی، مدلی است که پهن باشد تا درازی صورت را پوشش دهد. از این رو، عینک مدل ویفری، خلبانی، بیضی، گرد، گربه‌ای و پروانه‌ای بهترین مدل‌های عینک برای صورت بیضی هستند.

عینک آفتابی محمدرضا گلزار
گرد

نگاهی کوتاه به زندگی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد اول فروردین ۱۳۵۶ در تهران و هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل است. این هنرمند کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

او در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. بعد از آن در فیلم‌ها و برنامه‌های زیادی ظاهر شد.

Related Articles

کامنت بگذارید