خانه راه تشخیص عینک آفتابی دیور (Dior ) اصل از تقلبی

راه تشخیص عینک آفتابی دیور (Dior ) اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی دیور اصل

عینک آفتابی دیور اصل

عینک آفتابی دیور اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی Dior اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

دیور شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که توسط تاجر فرانسوی، برنار آرنو مدیریت و رهبری می‌شود. آرنو یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. نام دیور، از نام طراح معروف کریستین دیور گرفته شده‌است، که امپراتوری طراحی لباس زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ پایه‌ریزی کرد. خانه مد دیور در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در یک خانه شخصی در شهر پاریس تأسیس شد. اگرچه، سال ۱۹۴۷ که سال گشایش آن بوده‌است، به عنوان تاریخ تأسیس آن، به حساب می‌آید.

تشخیص عینک آفتابی دیور اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک آفتابی Dior اصل

تمامی عینک‌های برند دیور درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی Dior به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های دیور به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک Dior باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم دیور توجه داشت باشید.

عینک آفتابی دیور اصل

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی دیور اصل: قاب عینک

عینک آفتابی دیور اصل

درون جعبه عینک آفتابی اصل دیور باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Dior توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک دیور اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی دیور اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد. حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد. لوگو در مرکز دستمال چاپ شده است.

تشخیص عینک آفتابی اصل دیور: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی برند دیور با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای Dior را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

تشخیص عینک آفتابی دیور اصل: دسته عینک

عینک آفتابی دیور اصل

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی دیور نام Christian Dior با دیکته درست نوشته شده باشد. مدل‌های جدید این برند دارای شماره سریال هم در این قسمت هستند. اما ممکن است مدل‌های قدیمی‌تر مثل این عکس، شماره سریال نداشته باشند.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم نام مدل عینک نوشته شده باشد.

در برخی از مدل‌های عینک آفتابی دیور، در این قسمت شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده است. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

در مدل‌های جدید عینک آفتابی دیور، در انتهای دسته عینک شماره سریال عینک به همراه اندازه فریم و طول دسته نوشته شده است.

عینک آفتابی دیور اصل

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی دیور اصل

درون جعبه عینک آفتابی Dior اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های دیور درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی دیور نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی دیور را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی Dior باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی دسته عینک Dior اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره سریال حک شده در انتهای دسته عینک توجه کنید.

برند دیور برای کدام کشور است؟

فرانسه

منبع: snapguide

کامنت بگذارید