خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک آفتابی بهنوش بختیاری چیست؟

مدل عینک آفتابی بهنوش بختیاری چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی بهنوش بختیاری

عینک آفتابی بهنوش بختیاری

عینک آفتابی بهنوش بختیاری مدل‌های متنوعی دارد. این هنرپیشه اغلب مواقع از عینک‌های سایز بزرگ استفاده می‌کند؛ که انتخاب هوشمندانه‌ای است زیرا گردی صورت او را می‌پوشاند و باعث می‌شود عینک روی صورت بهتر دیده شود.

در ادامه به بررسی و معرفی عینک‌های بهنوش بختیاری می‌پردازیم.

عینک آفتابی برای صورت گرد

صورت گرد یعنی طول و عرض صورت با هم برابر هستند و چانه به اندازه پیشانی پهن است. برای این فرم صورت باید عینکی استفاده شود که صورت کشیده‌تر دیده شود. به همین خاطر عینک‌های مربعی عینک‌هایی که عرض بیشتری دارند بسیار مناسب خواهند بود، مثل عینک ویفری.

افرادی که صورت گرد دارند باید از انتخاب عینک گرد، باریک، چندضلعی و کلاب‌مستر پرهیز کنند.

انتخاب شکل و رنگ مناسب در عینک‌ها می‌تواند تاثیر عمیقی بر صورت فرد بگذارد و چهره‌ی شما را جذاب‌تر از قبل جلوه دهد. به همین خاطر است که بهنوش بختیاری اولویت اصلی خود برای انتخاب عینک را روی مدل‌های مربعی و سایز بزرگ گذاشته است.

همان طور که در بالا هم گفتیم، برای عینک آفتابی برای صورت گرد باید زاویه‌دار یا چهارگوش باشد. به این خاطر که هنگام انتخاب عینک برای صورت‌های گرد، هدف شما باید اضافه کردن تضاد با انحنای صورت باشد.

صورت‌های گرد چهره‌ها اصولا از ظاهر گرد و نبود هیچگونه زاویه و خطوط برجسته‌ای در طرح صورتشان، شناخته می‌شوند. هنگام انتخاب عینک آفتابی برای صورت گرد، با ایجاد تضاد از طریق یک عینک زاویه‌دار می‌توانید صورت خود را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.

بهترین روش انتخاب مدل عینک دودی برای صورت گرد این است که عینک شما پهنای بلندتری نسبت به ارتفاعش داشته باشد. چرا که عینک عریض‌تر تصویری از یک چهره‌ی باریک‌تر به شما خواهد بخشید.

عینک آفتابی بهنوش بختیاری

عینک آفتابی سایز بزرگ با فریم مربعی مد ۲۰۲۰ نیز هست

اصلی‌ترین انتخاب عینک آفتابی بهنوش بختیاری مدل مربعی سایز بزرگ است که اتفاقا در 2020 بسیار مد شده.

در سال‌های اخیر تقریبا همیشه شاهد حضور عینک‌هایی بوده‌ایم که حس و حالی از گذشته را در خود دارند. در سال ۲۰۲۰ هم این ترند ادامه دارد و شاهد حضور مدل‌های عینک آفتابی جدید هستیم که یادآور مد دهه ۱۹۷۰ میلادی هستند.

فریم‌های سایز بزرگ مربعی که اغلب هم عدسی‌های رنگی دارند، بهار و تابستان امسال دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند. رنگ‌های آنها عموما خنثی و سایه‌ای از رنگ‌های کرم و خاکی است. اما رنگ‌های عدسی سبز و زرد هم امسال مد شده است.

عینک آفتابی بهنوش بختیاری : عدسی رنگی

عینک آفتابی بهنوش بختیاری

عینک آفتابی بهنوش بختیاری اغلب به رنگ بنفش است.

عدسی عینک بنفش و آبی در عینک آفتابی مناسب فعالیت‌هایی مثل اسکی، ماهی‌گیری و گلف مناسب است. این رنگ برای عدسی عینک فقط جنبه تزئینی دارد و کارایی خاصی نمی‌توان برای آن نام برد.

لنزهای بنفش یا آبی سبب تقویت رنگ‌ها می‌شوند و بازتاب نور را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید رنگ‌های مختلف عینک آفتابی چه معنایی دارند؟

عینک آفتابی مدل پروانه ای

عینک آفتابی بهنوش بختیاری

عینک مدل پروانه ای، مدل دیگر عینک آفتابی بهنوش بختیاری است. این عینک همان‌طور که از نامش پیداست، فریمی شبیه به بال پروانه دارد.

البته توجه داشته باشید که عینک پروانه‌ای لزوما هم نباید شکل بال پروانه داشته باشد. همین که فریم عینک به شکل دو مثلث افقی به سمت داخل باشد، یعنی پروانه‌ای است. به زبان ساده، وقتی لبه‌های بیرونی فریم عینک پهن است و بخش داخلی آن (پل عینک) باریک، یعنی عینک، مدل پروانه‌ای است.

عینک طبی و عینک آفتابی مدل پروانه ای سایز بزرگ شکلی همانند ماسک روی صورت ایجاد می‌کند. به همین خاطر حالتی اغراق شده اما فانتزی به صورت فرد می‌بخشد.

نگاهی کوتاه به زندگی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت سال 1354 در تهران است. او در تیرماه سال 87 ازدواج و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد.

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

Related Articles

کامنت بگذارید