خانه راه تشخیص عینک آفتابی بربری اصل از تقلبی

راه تشخیص عینک آفتابی بربری اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی بربری اصل

عینک آفتابی بربری اصل

عینک آفتابی بربری اصل را چگونه می‌توان از مدل‌های فیک و تقلبی تشخیص داد؟ در این مطلب قصد داریم به صورت تصویری به شما روش‌های تشخیص عینک آفتابی Burberry اصل از تقلبی را آموزش دهیم.

گروه بربرى (Burberry Group PLC) یک خانه مد لوکس انگلیسى است که دفتر مرکز آن در شهر لندن قرار دارد.

در واقع بربرى بیش از ١٥٠ سال پیش توسط توماس بربرى ٢١ ساله تأسیس شد. اکنون یکى از مشهورترین خانه هاى مد بریتانیاست. این برند تا سال ١٨٧٠ میلادى تمرکز اصلى خود را بر طراحى و توسعه لباس‌های مخصوص بیرون از خانه گذاشت. سپس با ساخت نوعى پارچه خاص به نام گاباردین (Gabardine) که کاملاً ضد آب و منحصراً برای این برند ساخته شد بود، به بازار برتر برندهاى دنیاى مد جهان راه یافت.

تشخیص عینک آفتابی بربری اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک بربری اصل
عینک بربری اصل

تمامی عینک‌های برند Burberry درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی بربری که به شکل شوالیه است به چشم می‌خورد.

اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک بربری باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Burberry توجه داشت باشید.

عینک آفتابی بربری اصل

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی Versace اصل: قاب عینک

درون جعبه عینک آفتابی اصل بربری باید قاب عینک بربری که از پارچه معروف این برند ساخته شده وجود داشته باشد. حتماجنس پارچه، رنگ آن و رنگ خط‌های روی پارچه را چک کنید تا مطمئن شوید اصل هستند.

تشخیص عینک آفتابی اصل بربری: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی برند بربری با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای Burberry را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

عینک آفتابی بربری اصل

یک دفترچه راهنما هم باید داخل جعبه عینک باشد. همه اطلاعات باید با دیتای روی کارت ضمانت یکی باشد و غلط دیکته‌ای هم وجود نداشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی برند بربری: دسته عینک

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی بربری لوگوی Burberry با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

عینک آفتابی بربری اصل

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل که با حرف بزرگ B شروع شده و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

روی عدسی سمت راست عینک بربری اصل شماره سریال عینک حک شده است. البته باید بدانید که مدل‌های قدیمی این برند این شماره سریالِ حکاکی شده را ندارند.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی بربری اصل

درون جعبه عینک آفتابی بربری اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های بربری درون قاب محکم و سفت همراه با دفترچه راهنما و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی بربری نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی Burberry را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی بربری باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی شیشه عینک بربری اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره سریال حک شده روی عدسی سمت راست آن توجه کنید.

قاب عینک هم تعیین کننده اصل یا فیک بودن آن است؟

برای خرید عینک آفتابی اصل برند بربری باید به قاب عینک توجه کنید. این قاب از پارچه بربری با همان رنگ و نوارهای رنگی ساخته شده است.

منبع: snapguide

کامنت بگذارید