خانه عینک آفتابی الناز شاکردوست ؛ هنرپیشه شبی که ماه کامل شد چه مدل عینک را بیشتر دوست دارد؟

عینک آفتابی الناز شاکردوست ؛ هنرپیشه شبی که ماه کامل شد چه مدل عینک را بیشتر دوست دارد؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی الناز شاکردوست

عینک آفتابی الناز شاکردوست

برای معرفی عینک آفتابی الناز شاکردوست باید گفت این هنرپیشه سینما و تلویزیون از معدود بازیگرانی است که مدل‌های مختلف عینک آفتابی را استفاده می‌کند. اما وجه مشترک بیشتر این عینک‌ها، فرم مربعی و مستطیلی آنهاست.

الناز شاکردوست صورت گردِ رو به بیضی دارد. برای هر دو فرم صورت گرد و بیضی، بهترین گزینه، عینک‌های زاویه‌دار مربعی و مستطیلی است. یعنی دقیقا همان شکل عینک که خود این هنرمند هم همیشه انتخاب می‌کند.

عینک آفتابی برای صورت گرد

چرا عینک آفتابی الناز شاکردوست اغلب مربعی است؟ برای اینکه عینک آفتابی برای صورت گرد باید زاویه‌دار یا چهارگوش باشد. به این خاطر که هنگام انتخاب عینک برای صورت‌های گرد، هدف شما باید اضافه کردن تضاد با انحنای صورت باشد.

بنابراین از انتخاب و خرید فریم‌هایی که گردی صورت را بیشتر جلوه می‌دهند، باید چشم‌پوشی کرد.

انتخاب شکل و رنگ مناسب در عینک‌ها می‌تواند تاثیر عمیقی بر صورت فرد بگذارد و چهره‌ی شما را جذاب‌تر از قبل جلوه دهد. به هممن خاطر است که الناز شاکردوست اولویت اصلی خود برای انتخاب عینک را روی مدل‌های چهارگوش گذاشته است.

البته این هنرمند زیبا برای ایجاد تنوع سراغ مدل‌های مربعی غیرمعمول می‌رود و این امر کمک می‌کند تا تیپش خاص‌تر به نظر برسد. مثل عکس پایین

عینک آفتابی الناز شاکردوست

صورت‌های گرد معمولا دارای پیشانی پهن، گونه‌های پر و چانه‌ی گردی هستند. این چهره‌ها اصولا از ظاهر گرد و نبود هیچگونه زاویه و خطوط برجسته‌ای در طرح صورتشان، شناخته می‌شوند.

هنگام انتخاب عینک آفتابی برای صورت گرد، با ایجاد تضاد از طریق یک عینک زاویه‌دار می‌توانید صورت خود را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.

بهترین روش انتخاب مدل عینک دودی برای صورت گرد این است که عینک شما پهنای بلندتری نسبت به ارتفاعش داشته باشد. چرا که عینک عریض‌تر تصویری از یک چهره‌ی باریک‌تر به شما خواهد بخشید.

بنابراین نباید از عینک‌هایی با تزیینات اضافی، با تصاویر چاپی و رنگ‌های روشن بترسید، چرا که همه‌ی اینها تضاد کافی را در چهره‌ی شما به وجود خواهند آورد. دقیقا مثل عینک آفتابی الناز شاکردوست در عکس بالا.

همچنین، یادتان باشد عینک‌ آفتابی که پل نازک و شفاف دارد چشمان فردی که صورت گرد دارد را بزرگ‌تر نشان خواهد داد.

عینک آفتابی سایز بزرگ با فریم مربعی مد 2020 نیز هست

عینک آفتابی جدید

عینک آفتابی الناز شاکردوست از نوع مربعی سایز بزرگ است، یعنی مدلی یکی از مدهای امسال است.

در سال‌های اخیر تقریبا همیشه شاهد حضور عینک‌هایی بوده‌ایم که حس و حالی از گذشته را در خود دارند. در سال ۲۰۲۰ هم این ترند ادامه دارد و شاهد حضور مدل‌های عینک آفتابی جدید هستیم که یادآور مد دهه ۱۹۷۰ میلادی هستند.

فریم‌های سایز بزرگ مربعی که اغلب هم عدسی‌های رنگی دارند، بهار و تابستان امسال دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند. رنگ‌های آنها عموما خنثی و سایه‌ای از رنگ‌های کرم و خاکی است. اما رنگ‌های عدسی سبز و زرد هم امسال مد شده است.

عینک آفتابی الناز شاکردوست با عدسی آبی

عدسی آبی در عینک آفتابی مناسب فعالیت‌هایی مثل اسکی، ماهی‌گیری و گلف مناسب است. این رنگ برای عدسی عینک فقط جنبه تزئینی دارد و کارایی خاصی نمی‌توان برای آن نام برد.

لنزهای آبی یا بنفش سبب تقویت رنگ‌ها می‌شوند و بازتاب نور را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید رنگ‌های مختلف عینک آفتابی چه معنایی دارند؟

هنگام دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سال 1397 برای فیلم شبی که ماه کامل شد

نگاهی کوتاه به زندگی الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست، بازیگر سینما و برنده جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سال 1397 برای فیلم شبی که ماه کامل شد، متولد هفتم تیر ماه سال 1363 است. او در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران درس خوانده.

اولین بار در سن 19 سالگی با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

پدرش نیز تاجر ابزارآلات صنعتی و مادرش خانه دار است. این هنرمند یک خواهر کوچکتر به نام الکیا و یک برادر به نام علی دارد. الناز شاکردوست تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است و شایعات پیرامون متاهل بودن او صحت ندارند.

عینک آفتابی الناز شاکردوست

کامنت بگذارید