خانه اخبار عینک‌ های مارک وگ (VOGUE) برای عاشقان مدهای خاص و لوکس

عینک‌ های مارک وگ (VOGUE) برای عاشقان مدهای خاص و لوکس

نویسنده تیم لوناتو
عینک وگ (VOGUE)

عینک وگ (VOGUE)

عینک وگ (VOGUE)، برند عینک مشهور ایتالیایی از سال ۱۹۷۳ عرضه می‌شود. با اینکه وگ محصولات خود را برای زنان و مردان به صورت مشترک طراحی میکند، اما به نظر میرسد زنان از اهمیت بیشتری برای وگ برخوردارند.

این موضوع را از نام برند عینک وگ که از مجله ی مشهور سبک زندگی مخصوص زنان گرفته شده است، میتوان نتیجه گرفت.

مجله ی وگ یک نشریه ی هفتگی پرآوازه است که به مد تمرکز کرده و اغلب رویدادهای مشهور مد همچون هفته ی مد نیویورک را تحت پوشش قرار میدهد، با اینکه بخشی از این مجله به عینک اختصاص یافته، اما برخلاف تصورات عمومی هیچ ارتباطی بین این مجله و مارک عینک وگ به جز شباهت اسمی وجود ندارد.

تاریخچه شکل‌گیری عینک وگ

عینک وگ (VOGUE)

مارک عینک وگ در سال 1973 تاسیس شد. سبک طرح های وگ کاملا متفاوت از برندهای زمان خود بوده و به سرعت توانست جایگاه بسیار قدرتمندی برای خود بسازد. به طوریکه در سال 1990 توسط شرکت لوکساتیکای ایتالیایی ارائه کننده ی کالاهای لوکس خریداری شد.
این شرکت امروزه نه تنها مالک وگ، بلکه بسیاری از پرفروشترین برندهای عینک جهان زیرمجموعه ی آن هستند. میومیو، جورجیو، بوربری، پور رالف لورن، تیفانی و ورساچه تعدادی از آنها هستند.

چرا زنان مشهور به عینک وگ علاقه دارند؟

وگ فراتر از روندها حرکت میکند، این برند با طراحیهای بسیار شیک، متفاوت، رنگارنگ و جسور بیانگر چشم انداز این برند است که میگوید اعتماد به نفس داشته باشید و جهان را از دیدگاه خودتان ببینید. سبک طراحی مینیمال و توجه به روحیات زنانگی باعث شده که بیشترین فروش میزان عینک به زنان را به خود اختصاص دهد.

اگر اغراق نکرده باشم، همه ی مدلهای مشهور جهان حداقل یکبار عینک وگ را به چشم داشته اند. از کیت موس و آدریانا لوما گرفته تا Liu Shishi بازیگر چینی و Depika Paduxone مدل هندی.

جدیدترین طرح های عینک وگ برای زنان

بدون تردید طرح های عینک برند وگ دوست داشتنی ترین و متفاوتترین طرح هایی است که در زمان خودش میتوان ببینید؛ جسورانه و خاص. به همین دلیل است که این برند را پارادایم ساز طرحهای جدید عینک میشناسند.

وگ برای سال 2017 نیز سنگ تمام گذاشته و میتوان گفت لوکس ترین قابهای خود را برای امسال تدارک دیده است. در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده میکنید.

1) عینک وگ مدل 04083
این مدل یکی از شیکترین طراحی های سال 2017 محسوب میشود، با اینکه شیشه های آن رنگ قهوه ای به خود گرفته اند، اما هیچ تغییری در حالت صورت فرد ایجاد نکرده و چشمها نیز از پشت شیشه ها نمایان است.
اگرچه به نظر می رسد عینک بزرگی است و روی صورتهایی با اندازه‌ی متوسط زیاد خوب دیده نشود، اما ظرافت طراحی آن باعث شده که برای هر نوع صورتی مناسب و شیک باشد.

2) عینک وگ مدل 05211

عینک وگ (VOGUE)

میتوان گفت این طرح متفاوت ترین طرح وگ از زمان تاسیس تاکنون است. کل بدنه‌ی این عینک به رنگ مشکی و یکپارچه است و حالت گربه ای دارد و برای افرادی که از چشم هایی کشیده برخوردارند، بسیار مناسب است. این طرح وگ برای افرادی مناسب است که میخواهند این تابستان را با چهرهای متفاوت ظاهر شوند.

3) عینک وگ مدل 04084

عینک وگ (VOGUE)

این فریم که طرح مورد علاقه‌ی من نیز هست، بسیار لوکس و ظریف طراحی شده است. بدنه‌ی این فریم حالت طلایی رنگ دارد و تنها بخش پایانی بدنه که کنار گوش ها قرار میگیرد، مشکی با طرح های کوچک قهوه ای رنگ است.

اگر فرم صورتتان مشابه با فرم صورت جی جی حدید باشد، فریم هایی مشابه با این فریم میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

4) عینک مدل 05164 وگ

عینک وگ (VOGUE)

مدل بعدی وگ که جدیدترین طرح آن نیز محسوب میشود، طرحی شیک و کلاسیک دارد. این فریم به رنگهای قرمز، آبی، قهوهای و طلایی طراحی شده است.

شیشه های این مدل وگ دایرهای شکل بوده و با فریم یکپارچه اش میتواند بینهایت جذاب به نظر میرسد.

5) عینک وگ مدل 04082

این مدل عینک ووگ که تقریبا از لحاظ فریم شبیه به مدل 04084 است، یکی دیگر از طرحهای سال 2017 وگ است. این مدل با رنگهای صورتی، آبی، طلایی و قهوهای موجود است که خصوصا رنگ صورتی آن فوق العاده مدرن و شیک دیده میشود. میتوانید سایر رنگهای این طرح را در سایت وگ مشاهده نمایید.

منبع: vogue-eyewear

Related Articles

کامنت بگذارید