خانه جدیدترین مدل عینک برای کودکان چیست؟

جدیدترین مدل عینک برای کودکان چیست؟

نویسنده تیم نویسندگان
عینک‌های مد روز برای کودکان

عینک‌های مد روز برای کودکان

بسیاری از والدین به دنبال عینک‌های مد روز برای کودکان خود هستند. در واقع اگرچه انتخاب عینک آفتابی محکم و با دوام بالا برای کودکان بسیار حائز اهمیت است اما توجه به سبک‌های جدید نیز، استایلی زیبا و شیک برای کودکان ایجاد خواهد کرد.

انتخاب عینک آفتابی با توجه مد روز، کار ساده‌ای نیست و نیاز دانش و آگاهی در مورد مد و فشن دارد. البته در نظر گرفتن راحتی کودک و سلیقه او نیز از دیگر فاکتورهایی است که والدین باید بدان توجه داشته باشند. با ما همراه باشید تا برخی از به‌روزترین شکل‌های عینک آفتابی مختص کودکان را معرفی کنیم که در بهار و تابستان سال جدید بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

کدام یک از انواع عینک‌ها برای کودکان ترند خواهد بود؟

عینک‌های مد روز برای کودکان

عینک‌های آفتابی رفلکس دار

عینک‌های آفتابی رفلکس‌دار برای کودکان از ترندهای سال جدید هستند. در واقع زرق و برق آن چیزی است که برای دختران زیر ۸ سال باید در سال جدید در نظر گرفته شود. البته توجه به کیفیت چنین عینک‌هایی بسیار مهم است.

بنابراین بهتر است که از انتخاب عینک‌های رفلکس‌دار خارج از دامنه، پرهیز شود. چراکه توجه به حفاظت از چشمان کودکان مهم‌تر از پیروی از ترندهای روز است.

عینک‌های آفتابی با شیشه‌های رنگی

استفاده از شیشه‌های رنگی در عینک‌های آفتابی مخصوص کودکان، ترند عینک کودکان خواهد بود. کودکان از داشتن عینک‌هایی با رنگ روشن و متنوع هیجان‌زده خواهند شد. شیشه‌های رنگ روشن در قاب‌هایی از جنس آکریلیک و تیتانیوم، از جمله عینک‌های مد کودکان است. عینک‌هایی با شیشه‌های به رنگ قرمز در سال جدید، بسیار ترند خواهند بود.

عینک‌هایی با طرح‌های گوناگون

عینک‌هایی با طرح‌های چاپی از پرطرفدار‌ترین عینک‌های مد روز برای کودکان هستند. در واقع استفاده از طرح‌های سیاه و سفید روی عینک کودکان از جمله ترندهای جدید است. انتخاب چنین عینک‌هایی برای کودکان زیر ۵ سال، به سرگرم شدن آنها کمک می‌کند.

البته نکته‌ای که در هنگام انتخاب عینک‌های مد روز برای کودکان باید بدان توجه شود، پرهیز از انتخاب طرح‌های گل و حیوانات روی عینک‌های آفتابی است. استفاده از چنین طرح‌هایی بسیار قدیمی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که عینک‌هایی با طرح رنگ صورتی روشن و آبی روشن برای کودکان خود انتخاب کنید.

عینک‌های با قاب تیتانیوم

عینک‌هایی با فریم‌هایی از جنس تیتانیوم از دیگر ترند عینک کودکان است. تنها نکته منفی که در مورد اینگونه عینک‌های وجود دارد، قیمت بالای آنهاست. در واقع چنین عینک‌هایی ضدخش هستند و برای کودکانی که همواره در حال جنب و جوش هستند، بسیار مناسب خواهند بود.

عینک‌های خلبانی

عینک‌های خلبانی از جمله عینک‌هایی هستند که فعلا قصد از مد افتادن را ندارند. بسیاری از کودکان به طرح عینک خلبانی علاقه دارند و خبر خوب این است که این نوع از عینک‌ها در سال جدید نیز ار فریم‌های عینک مد روز خواهند بود.

البته نکته منفی که در مورد این نوع ترند وجود دارد، وزن بالای عینک‌های خلبانی است. بنابراین راحتی کودک خود را در اولویت قرار دهید و در صورتی که چنین عینک‌هایی برای کودک سنگین است، از انتخاب این ترند صرف نظر کنید.

عینک‌های چشم گربه‌ای

عینک‌های چشم گربه‌ای از جمله ترند هایی هستند که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان در سال جدید پیش بینی می‌شود. اینگونه عینک‌ها برای کودکانی با صورت‌های گرد و بیضی شکل مناسب هستند. همچنین این نوع عینک‌ها در فریم‌های رنگی بیشتر از سایر رنگ‌های خنثی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

ایجاد استایلی زیبا و کژوال برای کودکان با استفاده از چنین عینک‌هایی امکان پذیر خواهد بود.

عینک‌های سازگار با محیط زیست

عینک‌های مد روز برای کودکان - سازگار با محیط زیست

برند ecco در سال جدید اقدام به تولید عینک‌های آفتابی سازگار با محیط زیست برای کودکان کرده است. در حال حاضر نیز بسیاری از کودکان به نجات سیاره خود اهمیت می‌دهند. به همین دلیل پیش بینی می‌شود که سال جدید، استفاده از عینک‌های دوستدار طبیعت ترند خواهد شد.

بسیاری از کودکان از انتخاب چنین عینک‌هایی هیجان‌زده خواهند شد. این گونه عینک‌ها در رنگ‌های سبز و قهوه‌ای تولید می‌شوند. بنابراین چنین رنگ هایی در سال جدید ترند عینک کودکان خواهد بود.

عینک‌هایی با فریم‌های هندسی

با توجه به اینکه مد سال جدید از دهه ۹۰ میلادی گرفته‌شده است، عینک‌های دارای شکل هندسی از ترندهای عینک کودکان در سال جدید خواهد بود. در واقع عینک‌هایی با فریم زاویه دار، بسیاری از کودکان را به جذب می‌کند و نوعی استایل متفاوت برای آنها ایجاد خواهد کرد.

استفاده از این نوع عینک‌ها در رنگ‌های تابستانی، عینک مد روز کودکان خواهد بود. رنگ های صورتی روشن و آبی براق از جمله رنگ های مد برای چنین عینک‌هایی است.

در هنگام انتخاب عینک مد روز برای کودکان به چه نکاتی باید توجه شود؟

هنگام انتخاب عینک‌های مد روز برای کودکان باید به سه نکته مهم توجه شود:

  • فریم عینک ترند باید متناسب با شکل صورت باشد.
  • اندازه قاب عینک برای کودک باید مطابق با استانداردهای موجود باشد.
  • رنگ قاب عینک باید با توجه به ترند سال جدید انتخاب شود.

به طور کلی انواع مختلفی از فرم‌های صورت، برای کودکان وجود دارد که والدین باید هنگام خرید عینک‌های مد روز برای کودکان بدان توجه داشته باشند. برای کودکانی با صورت بیضی، استفاده از عینک آفتابی خلبانی توصیه می‌شود.

کودکانی با صورت گرد، بهتر است که از فریم‌هایی دارای زاویه استفاده کنند. به طور مثال استفاده از عینک‌های زاویه دار به شکل مربعی و مستطیلی برای کودکان بسیار مناسب خواهد بود.

در نهایت بر اساس آنچه بیان شد، اگرچه در نظر گرفتن عینک مد کودکان برای بسیاری از والدین دارای اهمیت است اما ترند نباید تنها فاکتور در انتخاب عینک برای کودکان در نظر گرفته شود. در نهایت نیز عینک‌هایی با رنگ های شاد و براق، ترند عینک آفتابی در سال جدید خواهد بود. در مقاله دیگر لوناتو می‌توانید با تمام آنچه لازم است هنگام انتخاب عینک آفتابی بدانید، اشنا شوید.

سوالات رایج در مورد عینک‌های مد روز برای کودکان

کودکان از چه سنی باید عینک آفتابی استفاده کنند؟

توصیه متخصصان این است که کودکان از سنین بسیار پایین از عینک آفتابی استفاده کنند زیرا چشم‌هایشان به نور و خورشید بسیار حساس است. با استفاده از عینک آفتابی می‌توان از بروز بیماری‌های مربوط به سن همچون آب‌مروارید و دژنراسیون ماکولار پیشگیری کرد.

عینک آفتابی کودکان ضد یو وی است؟

هنگام خرید عینک آفتابی برای کودکان خود همواره دقت کنید که آن عینک به میزان ۱۰۰% ازچشم‌هایشان در مقابل اشعه‌های UVA و UVB حتی در روزهای ابری محافظت کند.

چه فریمی برای عینک بچه گانه خوب است؟

حتما باید دنبال فریم‌های پلاستیکی یا جنس استات بروید که دوام و استحکام بسیار بالایی دارند. عدسی عینک آفتابی کودکان هم بهتر از از جنس پلی‌کربنات باشد تا به راحتی شکسته نشود و خراش هم برندارد.

عدسی عینک کودکان باید از چه جنسی باشد؟

والدین همواره باید دقت داشته باشند که مواد به کار رفته در لنز عینک از جنس پلی‌کربنات باشد؛ زیرا که پلی کربنات خود محافظ اشعه ماوراء بنفش است. از آنجا که کودکان دائما در حال بازی و جنب و جوش هستند باید عینکی که انتخاب می‌کنند با فعالیت‌های روزمره‌شان تناسب داشته باشد.

کامنت بگذارید