خانه مد و سبک زندگیاستایل طالع بینی عینک متولدین ماه مهر؛ افزایش جذابیت با رنگ صورتی

طالع بینی عینک متولدین ماه مهر؛ افزایش جذابیت با رنگ صورتی

نویسنده تیم لوناتو
طالع بینی عینک متولدین ماه مهر

طالع بینی عینک متولدین ماه مهر

طالع بینی عینک متولدین ماه مهر را بر اساس رنگ ماه تولد مهر مشخص می‌کنند. به این معنی که گفته می‌شود متولدین اولین ماه از فصل پاییز بهتر است از رنگ صورتی برای انتخاب عینک آفتابی یا عینک طبی استفاده کنند.

صورتی، رنگ قدرت مهرماهی‌هاست. این رنگ پاستلی و ملیح باعث افزایش جذابیت درونی متولدین ماه مهر می‌شود. شاید بدانید که صورتی را رنگ عشق هم می‌نامند. بنابراین اگر آدم رمانتیک و عاشق‌پیشه‌ای هستید، در ماه مهر هم به دنیا آمده‌اید، پس بهتر است برای افزایش میزان احساسات لطیفتان از اکسسوری‌های صورتی‌رنگ استفاده کنید.

ما در لوناتو انواع عینک‌های آفتابی و طبی را عرضه می‌کنیم که رنگ صورتی دارند. شما می‌توانید بنا بر نیاز خود یکی از این اکسسوری‌های جذاب را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت رایگان برایتان ارسال شود.

خرید عینک به رنگ صورتی از فروشگاه لوناتو

طالع بینی عینک متولدین ماه مهر

ویژگی شخصیتی متولدین ماه مهر چیست؟

متولدین ماه مهر عموما انسان‌های بسیار اجتماعی هستند. حس شوخ‌طبعی و جذابیت درونی آنها باعث می‌شود تا اطرافیان در کنار آنها حس خوبی را تجربه کنند. ماه مهر تحت تاثیر ونوس قرار دارد و به همین خاطر افراد متولد این ماه خیلی خوب می‌توانند در زندگی و افکار خود تعادل برقرار کنند. در واقع باید گفت متولدین ماه مهر تشنه‌ی ایجاد هارمونی و تعادل در تمامی وجوه زندگی خود هستند.

متولدین ماه مهر به خوبی می‌توانند هر نوع هرج‌ومرج و بی‌نظمی را مدیریت و آن را برطرف کنند.

به عنوان یک متولد ماه مهر، این افراد نیاز دارند اطراف خود را با انواع زیبایی‌ها پر کنند. شخصیت این افراد به‌گونه‌ای است که همیشه وسایل، لباس و اکسسوری‌های زیبا جذبشان می‌کند. شاید به همین دلیل است که اغلب این افراد در حوزه‌های طراحی، دکوراسیون یا فشن کار می‌کنند.

خرید عینک آبی از فروشگاه لوناتو

زنان مهرماهی از انتقاد شنیدن به شدت بدشان می‌آید و در برابر آن واکنش نشان می‌دهند. آنها دوست دارند همیشه موردتایید باشند. اما با این وجود، خیلی کم پیش می‌آید که قضاوت نادرست و عجولانه‌ای نسبت به دیگران داشته باشند. مهرماهی‌ها اغلب انسان‌های منصف و بی‌طرفی هستند.

مردهای متولد ماه مهر نیز بسیار عاشق‌پیشه هستند و برای ابراز عشق خود دست به خلاقیت و نوآوری می‌زنند. البته گاهی هم بی‌اعتنا و تنبل هستند و شاید خانه و زندگی این مردها چندان مرتب نباشد.

طالع بینی عینک متولدین ماه مهر

عینک مناسب برای ماه مهر

بر اساس طالع بینی عینک متولدین ماه مهر ، این افراد فقط کافیست سراغ رنگ صورتی بروند. لطافت رنگ صورتی باعث می‌شود تا جذابیت شخصیتی آنها دوچندان شود.

صورتی رنگ عشق، محبت، مهربانی، بخشش، آرامش و امید است. عینک با رنگ صورتی می‌تواند باعث ایجاد حس خوش‌بینی و انرژی مثبت در افراد شود.

اما به طور کلی خوب است بدانید که، سیاره متولد ماه مهر ونوس است. به همین خاطر تحت تاثیر رنگ‌های سفید، سبز و آبی قرار دارد. پس علاوه بر صورتی می‌توانید از عینک به رنگ سفید، سبز یا آبی هم استفاده کنید.

خرید عینک سفید از فروشگاه لوناتو

سوالات مربوط به طالع بینی عینک متولدین ماه مهر

متولد ماه مهر بهتر است از چه عینکی استفاده کند؟

شکل فریم عینک به فرم صورت شما بستگی دارد. اما اگر متولد ماه مهر هستید، بر اساس طالع‌بینی، بهتر است عینک خود را به‌رنگ صورتی انتخاب کنید تا جذابیت درونی شما افزایش پیدا کند.

آیا عینک سفید برای متولد ماه مهر مناسب است؟

از آنجا که ماه مهر تحت تاثیر ونوس است، بله عینک سفیدرنگ هم می‌تواند برای شما مناسب باشد. رنگ‌های ماه مهر شامل آبی، سفید و سبز است.

رنگ صورتی چه تاثیری در روحیه افراد دارد؟

رنگ صورتی باعث آرامش اعصاب، کاهش استرس، خشم و اشتباه می‌شود. همچنین می‌تواند انرژی و ضربان قلب را افزایش دهد.

ویژگی بارز متولد ماه مهر چیست؟

متولدین این ماه بسیار عادلانه رفتار می‌کنند و به خوبی می‌توانند در زندگی خود تعادل برقرار کنند.

خرید عینک بر اساس ماه تولد

منبع: zennioptical

Related Articles

کامنت بگذارید