خانه اخبار پاسخ به سوالات رایج در مورد خرید لنز تماسی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

پاسخ به سوالات رایج در مورد خرید لنز تماسی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

نویسنده فروغ بیداری
سوالات رایج خرید لنز

سوالات رایج خرید لنز

در این مطلب سوالات رایج خرید لنز را نوشته‌ایم و به آنها پاسخ داده‌ایم. شاید به واسطه خواندن این سوال‌هایی که برای اغلب کاربران فروشگاه پیش آمده است بتوانید انتخاب و خرید مناسب‌تری داشته باشید.

سوالات عمومی

چرا باید از لوناتو خرید کنیم؟

ما برای انتخاب مشتری‌های خود احترام زیادی قائل هستیم و نمی‌خواهیم آنها را مجبور کنیم از ما خرید کنند.  اما در زیر چندین دلیل نوشته‌ایم که می‌گویند چرا خرید از ما می‌تواند برای شما تجربه خوشایندی باشد.

  • بهترین قیمت در بازار: ما تضمین می‌کنیم که قیمت محصولات ما در لوناتو کاملا منصفانه و مناسب است.
  • سریع‌ترین ارسال: اگر ساعت 12 شب هم سفارش خود را ثبت کنید، ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که صبح همان روز در اولین ساعات اداری کالای شما ارسال خواهد شد و در عرض چند ساعت به دستتان خواهد رسید. توجه داشته باشید که ارسال محصول برای شهر تهران از طریق پیک و در همان روز است اما برای دیگر شهرهای ایران، کالاهای خریداری شده توسط پست پیشتاز فرستاده می‌شوند و ممکن است به دست مشتری رسیدن آن تا 72 ساعت طول بکشد.
  • تخفیف‌های مناسبتی و فصلی: ما در طول سال جشنواره‌های مختلفی داریم که بر اساس آنها تخفیف‌های متنوعی به مشتری‌های خود ارائه می‌دهیم. همچنین، کسانی که برای اولین بار از لوناتو خرید می‌کنند شامل تخفیف 5 درصدی هستند. ما حواسمان به دانشجویان عزیز نیز هست؛ برای قشر دانشجوی کشور که به دلیل تحصیل امکان انجام کار تمام‌وقت ندارند نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته‌ایم.

خرید لنز طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

آیا لنزهای تماسی شما اصل هستند؟

برخی از مردم هنوز این هراس را دارند که خرید لنز تماسی از فروشگاه‌های آنلاین کار پرخطری است و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. اما باید بدانید تمامی لنزهای طبی و رنگی که ما در انبار داریم هم دقیقا همان چیزی است که اپترمتریست به شما می‌فروشد. تمامی محصولات از برندهای شناخته‌شده جهانی همچون آلکان، بوش‌ولومب، جانسون و ... است. تمامی محصولات تاریخ تولید و تاریخ انقضا دارند. تنها تفاوت ما این است که این محصولات را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما عرضه می‌کنیم.

آیا من می‌توانم از برندهای مختلف لنز تماسی استفاده کنم؟

در ادامه‌ی پاسخ به سوالات رایج خرید لنز باید بگوییم، شما فقط زمانی می‌توانید برندهای متفاوت لنزهای تماسی را امتحان کنید که اپتومتریست یا چشم‌پزشکتان آن را تایید کرده باشد. امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از لنزهای تماسی در سایزها و جنس‌های مختلفی عرضه می‌شود. شما برای اینکه بدانید کدام‌یک مناسب شرایط چشم شماست باید حتما بر اساس تجویز متخصص لنز را خریداری کنید. اگر از لنزی که اپتومتریست برایتان تجویز کرده راضی نیستید، حتما این مساله را با او در میان بگذارید تا برند لنز را برایتان عوض کند.

سوالات رایج خرید لنز

من رمز اکانتم در لوناتو را فراموش کرده‌ام

برای عوض کردن رمز حساب کاربری خود در فروشگاه آنلاین ما باید در صفحه‌ی ورود (لاگین)، روی عبارت Forgot Password (رمز را فراموش کرده‌ام) کلیک کنید. رمز جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد و پس از ورود می‌توانید رمز را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر ایمیل در اینباکس نبود حتما فولدر اسپم‌ها را چک کنید. همچنین می‌توانید با واحد پشتیبانی لوناتو به شماره 02188285341 هم تماس بگیرید.

خرید لنز رنگی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

چگونه می‌توانم ایمیل، رمز یا آدرس خود را عوض کنم؟

در اولین قدم باید وارد حساب کاربری خود در لوناتو شوید. بعد از ورود، به قسمت جزئیات حساب کاربری من بروید و اطلاعات خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات حساب بانکی خود را هم عوض کنید.

ساعات کاری شما چگونه است؟

ساعات کاری لوناتو و زمان پاسخگویی به تماس‌های مشتری‌ها به شرح زیر است:

  • شنبه تا چهارشنبه: از 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • پنج‌شنبه: از 9 صبح تا 1 بعدازظهر
  • جمعه: تعطیل

حفظ حریم خصوصی در لوناتو چگونه است؟

شما می‌توانید تمامی جزئیات و قوانین حفظ حریم خصوصی مشتریان را در این صفحه مطالعه کنید.

قوانین فروشگاه اینترنتی شما به چه صورت است؟

یکی از سوالات رایج خرید لنز در مورد قوانین فروشگاه لوناتوست. شما می‌توانید تمامی جزئیات و قوانین سایت را در این صفحه مطالعه کنید.

چگونه می‌توانم با لوناتو تماس بگیرم؟

برای ارتباط با لوناتو می‌توانید به نشانی اینترنتی info@lunato.net ایمیل بزنید. یا از طریق 02188285341 با ما تماس بگیرید. در بالای صفحه‌ی فروشگاه نیز « مشاوره واتس‌اپ» قرار دارد که با کلیک روی آن می‌توانید با مشاوران ما چت و سوالات خود را مطرح کنید.

آیا اطلاعات حساب بانکی من در لوناتو ذخیره می‌شود؟

لوناتو اطلاعات حساب هیچ کاربری را دیتابیس خود ذخیره نمی‌کند. تمامی تراکنش‌های بانکی ما از طریق خدمات بانکی معتبر انجام می‌شود. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که ما به اطلاعات بانکی شما دسترسی نداریم.

سوالات رایج خرید لنز

چگونه می‌توانم سفارش قبلی خودم را دوباره تکرار کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری خود در لوناتو، به بخش خریدهای قبلی بروید. اگر محصول خریداری شده هنوز موجود باشد می‌توانید آن را دوباره از همان‌جا سفارش دهید.

چگونه می‌توانم حساب کاربری خود در لوناتو را ببندم؟

اگر بنا به هر دلیلی تمایل به غیرفعال کردن حساب کاربری خود در لوناتو دارید، با واحد پشتیبانی لوناتو به شماره‌ی 02188285341 تماس بگیرید. یا به نشانی info@lunato.net ایمیل بزنید.

خرید لنز چشم از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

چگونه می‌توانم تخفیف بگیرم؟

ما برای «اولین» خرید از لوناتو، تخفیف 5 درصدی در نظر گرفته‌ایم. دانشجویان عزیز هم 5 درصد تخفیف برای هر خرید دارند . ما اولین فروشگاه اینترنتی عینک و لنز در ایران هستیم که برای خرید دانشجویی تخفیف در نظر گرفته است.

کد تحفیفم را چگونه در خرید اعمال کنم؟

هنگام خرید و ورود اطلاعات، کد تخفیف را در بخش مربوطه وارد کنید تا از مبلغ نهایی کاسته شود.

Related Articles

کامنت بگذارید