خانه مد و سبک زندگیاستایل چگونه عینک آفتابی طلایی را با تیپ مردانه ست کنیم؟ (راهنمای تصویری)

چگونه عینک آفتابی طلایی را با تیپ مردانه ست کنیم؟ (راهنمای تصویری)

نویسنده فروغ بیداری
ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

برای ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه اصولی وجود دارد که ما در این مطلب برایتان معرفی کرده‌ایم. همراهمان باشید.

در زمان انتخاب عینک آفتابی مردانه اول از همه باید به راحت بودن عینک روی صورت خود توجه کنید. بدون شک دوست ندارید که در زمان استفاده از این اکسسوری اذیت شوید و عینک روی صورتتان حرکت کند، سنگین باشد یا لیز بخورد.

در عین حال که به راحتی عینک فکر می‌کنید، این را هم مدنظر داشته باشید که عدسی و فریم عینک باید به اندازه‌ای بزرگ باشد تا همه‌ی محیط چشم و اطراف آن را پوشش دهد. هدف اصلی از پوشیدن عینک دودی، محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر UV است. پس همزمان که بدنبال مدل شیک و راحت هستید، به اندازه فریم آن هم توجه کنید.

ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

همچنین پیش از خرید عینک از خودتان بپرسید که آیا فقط می‌خواهید یک اکسسوری جدید برای خود بخرید؟ آیا برای شغل خود به یک جفت عینک آفتابی شیک نیاز دارید؟ آیا می‌خواهید عینک را با تیپ خاصی ست کنید؟ و سوالاتی از این دست. با یافتن دلیل اصلی خرید عینک آفتابی، می‌توانید خرید مناسب و صحیحی داشته باشید.

رنگ زرد عدسی عینک

بد نیست بدانید هر کدام از رنگ‌های عدسی عینک دودی، نورهای متفاوتی را فیلتر می‌کنند. در نتیجه برای محیط‌های متفاوتی مناسب هستند.

عینک آفتابی با عدسی زرد، طلایی یا کهربایی علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهد.

باید بدانید که رنگ زرد بیشترین میزان کنتراست را ایجاد می‌کند. عمق دید بسیار وسیعی هم برای بیننده به دنبال دارد. اما در عین حال، عدسی زرد توان مسدود کردن نورهای شدید را ندارد.

عینک آفتابی با عدسی زرد برای محیط‌های کم‌نور مناسب است. به این خاطر که کنتراست را افزایش می‌دهد. همچنین برای آب‌وهوای ابری، بارانی و برفی هم گزینه‌ای‌ عالیست.

اگر از دوستداران ورزش‌های تنیس، اسکی یا اسنوبورد هستید، عینک آفتابی با عدسی زرد می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این لنز برای عکاسی هم بسیار خوب است.

شاید بتوان گفت رنگ زرد برای بیشتر مردم با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

راهنمای تصویری ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

بدون شک موقع انتخاب لباس و اکسسوری‌های آن اغلب آقایان علاوه بر خوش‌تیپ شدن دوست دارند راحت هم باشند. بنابراین برای چنین مواقعی می‌توان یک کت بهاره‌ی سبز را با عینک آفتابی زرد (طلایی) ست کرد و بسیار شیک و جذاب به نظر رسید. برای تکمیل چنین تیپی می‌توانید یک شلوار نخی یا کتان سفید، تی‌شرت یا پولوشرت سورمه‌ای و کفش چرم قهوه‌ای هم بپوشید. برای تکمیل اکسسوری‌ها از یک دستبند مهره‌دار سورمه‌ای و قهوه‌ای هم استفاده کنید.

ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

برای ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه می‌توانید یک کت توسی چهارخانه که خطوط سفید دارد را با یک شلوار سفید بپوشید. برای اینکه تیپ مدرنی داشته باشید بهتر است پایین شلوار را تا کنید و یک جفت کفش چرمی عسلی بپوشید تا با رنگ عینکتان ست شود. مناسب‌ترین رنگ پیراهن برای این تیپ، آبی روشن یا سفید است.

ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

کت مردانه اسپرت سورمه‌ای برای ست کردن با عینک آفتابی طلایی، زرد یا قهوه‌ای روشن بهترین گزینه است. برای اینکه خیلی شیک به نظر برسید می‌توانید یک دست پیراهن و شلوار سفید و آن را با یک جفت کفش کالج قهوه‌ای یا عسلی ست کنید.

برای ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه برای آقایانی که سن بالاتری دارند بهتر است یک کت اسپرت دو دکمه به رنگ خنثی و یک پیراهن راه‌راه سفید و آبی انتخاب شود. شلوار پارچه‌ای مشکی و کفش چرمی منگوله‌دار هم برای تکمیل تیپشان عالیست.

ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

پیراهن سفید آستین کوتاه با عینک آفتابی زرد ترکیب بی‌نظیری می‌سازد. این تیپ را با یک دستبند چرم و طلا، شلوار تنگ مشکی و یک جفت کفش کانورس مشکی با بندهای سفید ست کنید تا خانم‌ها جذبتان شوند.

پولوشرت سفید، عینک آفتابی طلایی، کفش جیر منگوله‌دار کرم یا بژ با شلوار چهارخانه‌ی سفید و توسی و ساعت اسپرت مشکی یک تیپ عالی مردانه برای روزهای بهار و تابستان است.

رنگ‌های سورمه‌ای و طلایی تناسب زیادی با هم دارند. پس برای ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه بهتر است یک پیراهن اسپرت سورمه‌ای را با یک شلوار کتان کرم / بژ بپوشید. یک جفت کتانی پارچه‌ای روشن و کمربند عسلی یا قهوه‌ای چرمی را هم به آن اضافه کنید و برای تکمیل تیپتان از یک یا دو دستبند سنگی توسی و مشکی هم کمک بگیرید.

پیراهن اسپرت سبز، شلوار کتان کرم روشن، کفش چرمی مشکی دربی و دستبندهای استیل و مهره‌دار بهترین گزینه برای ست شدن با عینک آفتابی زرد و طلایی هستند.

تیپ سراسر بژ (کرم) با ساعت فلزی نقره‌ای یا استیل و بوت‌های چلسی به رنگ کرم بهترین تیپ برای ست شدن با عینک طلایی است.

عینک آفتابی شیشه زرد

سوالات رایج در مورد ست کردن عینک آفتابی طلایی با تیپ مردانه

بهترین رنگ پیراهن مردانه برای عینک با عدسی زرد چیست؟

سبز تیره، سورمه‌ای، توسی روشن، کرم و پیراهن سفید.

چگونه اکسسوری‌ها را با عینک زرد ست کنیم؟

کمربند یا دستبند چرمی قهوه‌ای یا عسلی استفاده کنید.

با عینک زرد می‌توان لباس کرم یا بژ پوشید؟

بله یکی از بهترین ترکیب رنگ‌ای لباس و اکسسوری، طلایی و کرم است.

رنگ طلایی عدسی عینک آفتابی چه کاربردی دارد؟

باید بدانید که رنگ زرد (طلایی) بیشترین میزان کنتراست را ایجاد می‌کند. عمق دید بسیار وسیعی هم برای بیننده به دنبال دارد. اما در عین حال، عدسی زرد توان مسدود کردن نورهای شدید را ندارد.

منبع: lookastic

Related Articles

کامنت بگذارید