خانه مد و سبک زندگیاستایل ترفندهای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

ترفندهای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

نویسنده فروغ بیداری
ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار مردانه یعنی ست کردن دو تا فاکتور اصلی در تیپ‌های مردانه؛ تقریبا هیچ تیپ مردانه‌ای بدون کت و شلوار و بدون عینک آفتابی در بهترین حالت خود نیست.

آقایان اکسسوری‌های محدودتری نسبت به خانم‌ها دارند. اما یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های مردانه که عینک آفتابی است، تغییر اساس در تیپ و ظاهر آنها ایجاد می‌کند.

حالا اگر یک مرد با لباس‌های رسمی و شیک و کت و شلوار بخواهد عینک آفتابی بزند، باید چه مدلی بگیرد که جذاب‌تر به نظر برسد و با لباس‌های رسمی‌اش هم ست شود؟ این سوالی است که در این مطلب پاسخ داده‌ایم. با لوناتو همراه باشید.

ست کردن عینک با کت شلوار

عینک آفتابی با فریم شفاف برای شیک و مدرن بودن

آقایان برای ست کردن عینک دودی با کت و شلوار می‌توانند از طرح‌ها و رنگ‌های جدید استفاده کنند. یکی از این طرح‌ها که در سال‌های اخیر شاهد حضورشان در ویترین عینک‌فروشی‌ها هستیم، فریم‌های شفاف هستند.

فریم‌های شفاف عینک آفتابی از جنس استات یا همان کائوچو هستند که کلاس و وقار خاصی به تیپ مردانه می‌بخشند. شما این فریم را می‌توانید با هر رنگ کت و شلواری که دوست دارید ست کنید و مطمئن باشید که بسیار شیک و دلپذیر به نظر خواهید رسید.

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

عینک آفتابی گرد به رنگ تیره و از جنس کائوچو (استات)

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

همان‌طور که در تصویر بالا هم می‌بینید، منظورمان از فریم گرد، فریم تماما گرد نیست. بلکه عینک پیشنهادی ما نوعی فریم مربعی با لبه‌های کاملا گرد است که زاویه‌های تیز عینک‌های مربعی و مستطیلی را ندارد؛ اما گرد هم نیست. این فرم از عینک برای انواع مختلف صورت مناسب است. اما بدون شک برای صورت‌های بیضی، کشیده، مثلثی رو به پایین و قلبی بهتر از بقیه فرم‌های صورت است.

عینک تیره و کاملا مشکی برای تاثیرگذاری بیشتر

یکی دیگر از انواع عینک آفتابی که برای ست کردن با کت و شلوار بسیار مناسب است، عینک‌هایی است که فریم مشکی و عدسی‌ تیره دارند. اگر فریم عینک پهن و ضخیم باشد و رنگش هم کاملا مشکی باشد، استایل خاصی به تیپ شما می‌بخشد. رنگ مشکی را هم که می‌توان با هر رنگ لباسی ست کرد. پس معطل چه هستید! یک جفت عینک کائوچویی مشکی از لوناتو سفارش دهید و خاص شوید.

عینک آفتابی با فریم شفاف و عدسی روشن

در بالا هم گفتیم که فریم‌های شفاف در سال‌های اخیر و مخصوصا امسال بسیار مد شده‌اند. این عینک‌ها اغلب از جنس کائوچو یا پلاستیک‌های بسیار باکیفیت هستند. برای ست کردن عینک با کت و شلوار می‌توانید نمونه‌ای را خریداری کنید که عدسی‌هایش هم روشن باشد. حالا رنگ عدسی به سبک و سلیقه خودتان و رنگ پوست و رنگ کت‌وشلوارتان بستگی دارد.

عینک آفتابی با عدسی رنگی

از دیگر مدهای امسال، عینک دودی با عدسی رنگی است. برای کت و شلوار پیشنهاد ما این است که ترجیحا از عدسی‌های توسی روشن، یا آبی روشن استفاده کنید تا شیک‌ و رسمی به نظر برسید.

عینک آفتابی گرد یا کلاب‌مستر

برای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار می‌توانید از فریم‌های فلزی هم استفاده کنید. مدل‌های کلاب مستر که عموما نیمه‌فریم هستند یا ترکیبی از فریم فلزی و کائوچویی هستند برای این منظور مناسب است. البته باید هنگام انتخاب این فریم به فرم صورت خود توجه کنید. اگر صورتتان گرد است، عینک آفتابی گرد یا کلاب‌مستر نخرید زیرا گردی صورت شما را بیشتر نشان می‌دهد.

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

کت و شلوار کلاسیک را با عینک آفتابی کلاسیک ست کنید.

عینک آفتابی مربعی به رنگ تیره

از دیگر مدل‌های عینک آفتابی مردانه که خیلی خوب با کت و شلوار ست می‌شود، می‌توان به مدل‌های مربعی اشاره کرد. مربعی‌هایی که از جنس استات هستند نه فلزی. برندهایی مثل گوچی و ری بن از این سبک عینک زیاد دارند.

عینک آفتابی فلزی با پل اضافه

اگر عینک فلزی دوست دارید پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌هایی بروید که در بالای فریم یک پل اضافه دارند.

تیپ خاص با کت و شلوار

برای اینکه خاص و متفاوت به نظر برسید می‌تواند برای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار از مدل‌های بیضی با فریم ضخیم و رنگ سفید استفاده کنید. این مدل‌ها بیشتر برای اهالی هنر و چهره‌های خاص مناسب است؛ کسانی که افراد زیادی آنها را می‌شناسند.

سوالات رایج در مورد روش‌های ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

معمول‌ترین و رایج‌ترین مدل عینک آفتابی برای ست کردن با کت و شلوار مردانه چیست؟

مدل خلبانی. شما این عینک را با هر تیپ و استایلی می‌توانید ست کنید.

چگونه عینک را با کت و شلوار ست کنیم؟

اول از همه به فرم صورت خود توجه کنید و فریم را بر اساس آن انتخاب کنید. سپس سراغ جنس کائوچویی و رنگ تیره بروید.

با کت و شلوار می‌توان عینک آینه‌ای استفاده کرد؟

اگر تیپتان رسمی است و قرار است به مجلس رسمی بروید، عینک‌های جیوه‌ای و آینه‌ای را به کل فراموش کنید.

امسال چه عینکی برای ست کردن با کت شلوار مد شده؟

فریم‌های شفاف و روشن از جنس کائوچو

منبع: gq

Related Articles

کامنت بگذارید