خانه مد و سبک زندگیاستایل رنگ های مردانه برای مد پاییز و زمستان 2020-2021

رنگ های مردانه برای مد پاییز و زمستان 2020-2021

نویسنده فروغ بیداری
رنگ های پاییزی مردانه

رنگ های پاییزی مردانه

رنگ های پاییزی مردانه 2020-2021 شامل رنگ‌های جذابی همچون قرمز، آبی کاربنی، خاکی، آبی آسمانی، بنفش، بژ (کرم)، کله غازی و زرد لیمویی است.

در ادامه در مورد این رنگ‌ها توضیح می‌دهیم و می‌گوییم کدام یک از خانه‌های مد کالکشن‌های پاییزی خود را با این رنگ‌ها ارائه کرده‌اند. همچنین در مورد ست کردن این رنگ‌ها با عینک‌های طبی و آفتابی هم راهنمایی‌هایی به شما ارائه خواهیم کرد. با لوناتو همراه باشید.

رنگ قرمز (Red)

رنگ های پاییزی مردانه

قرمز، پرچمدار رنگ های پاییزی مردانه 2020-2021 است. آقایانی که پیرو مد و فشن هستند می‌توانند از لباس‌هایی با رنگ‌های قرمز تند و آتشین استفاده کنند.

انواع عینک‌های آفتابی با فریم یا عدسی قرمز و همچنین فریم عینک طبی به رنگ قرمز را می‌توانید در فروشگاه آنلاین لوناتو پیدا و خریداری کنید.

خرید عینک قرمز از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

رنگ آبی کاربنی / آبی لاجوردی (Classical Blue)

در اواخر سال 2019 بود که شرکت پنتون (Pantone) رنگ آبی کلاسیک را به عنوان رنگ سال 2020 معرفی کرد. آبی کلاسیک همان آبی کاربنی یا آبی لاجوردی است. امسال هم در کَت‌واک‌های مدل‌ها دیدیم که بسیاری از برندها از این رنگ برای کالکشن‌های مردانه خود استفاده کرده بودند.

از این روز، در پاییز امسال می‌توانید از عینک‌هایی استفاده کنید که عدسی آبی یا فریم لاجوردی دارند. با این کار به بقیه نشان می‌دهید که کاملا روی مد هستید.

خرید عینک آبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

رنگ های پاییزی مردانه : خاکی (Khaki)

رنگ های پاییزی مردانه

رنگ اصلی یونیفورم‌های ارتشی، یعنی خاکی هم از دیگر رنگ های پاییزی مردانه 2020-2021 است. رنگ خاکی همیشه در مد و فشن‌های مردانه حضور دارد و امسال نیز همچنان شاهد حضور این رنگ زیبا هستیم.

بیشتر برندها، امسال از رنگ خاکی برای طراحی کت‌ها و پالتوهای پاییزی کمربندار و بارانی استفاده کرده‌اند. البته تی‌شرت‌های طرح قدیمی متنوعی هم با رنگ خاکی عرضه شده‌اند. شما برای ست کردن عینک آفتابی یا طبی خود با این رنگ‌ها می‌توانید از عینک‌های قرمز، مشکی یا کرم استفاده کنید. البته اگر عینک با رنگ ارتشی و خاکی پیدا کنید که از همه بهتر است. اما از آنجا که چنین رنگی در فریم عینک تقریبا خاص محسوب می‌شود ممکن است به آسانی نتوانید عینک با رنگ خاکی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: مد عینک آفتابی مردانه ۹۹

رنگ آبی آسمانی (Baby blue)

جالب است که در فصل سردی همچون زمستان از رنگ آبی روشن هم استفاده می‌شود. آبی آسمانی رنگی سرد است و به‌ندرت در فصل برف و سرما شاهد حضور این رنگ در صنعت مد هستیم. اما در زمستان 2021 قرار است کت‌ها، شلوارها و کاپشن‌هایی به رنگ آبی کمرنگ را زیاد ببینیم. برای ست کردن عینک آفتابی با این رنگ می‌توانید از عینک‌های تماما مشکی استفاده کنید. البته اگر لباس‌های تیره و مشکی می‌پوشید بهتر است عینک آفتابی یا عینک طبی خود را به رنگ آبی آسمانی انتخاب کنید.

به طور کلی، اکسسوری‌های مشکی با این رنگ سِت هستند.

رنگ بنفش (Violet)

با اینکه بنفش، رنگی تند و جلب‌توجه‌کننده است اما خانه‌های مد مشهور دنیا برای ترند زمستان 2021 از این رنگ برای پوشاک مردانه استفاده کرده‌اند. کت‌های پلنگی بنفش، پیراهن‌های شفاف به رنگ بنفش و حتی کت و شلوار رسمی بنفش را در مد مردانه 2021 می‌توان دید.

عینک‌هایی با فریم‌های بنفش هم در بازار موجود هستند که می‌توانید برای خوش‌تیپ شدن در زمستان امسال از آنها استفاده کنید. برخی از عینک‌های آفتابی با عدسی یاسی عرضه می‌شوند. این رنگ عدسی ویژگی خاصی ندارد و صرفا جهت زیبایی است.

البته اگر لباس‌های خود را بنفش انتخاب می‌کنید، بهتر است عینک را سفید یا مشکی انتخاب کنید تا با هم ست شوند.

خرید عینک بنفش از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

رنگ بژ (Beige)

از دیگر رنگ های پاییزی مردانه 2020 و 2021 رنگ بسیار شیک و زیبای بژ است. بژ گرمای شن‌های داغ ساحل را در خود دارد و برندهایی همچون لویی‌ویتون، جیل سندر و هد ماینر از این رنگ در کالکشن‌های زمستانی‌شان استفاده کرده‌اند.

رنگ کله غازی (Teal)

رنگ های پاییزی مردانه

رنگ سال 2020 رنگ آبی بود. کله‌غازی هم نوعی آبی-سبز تیره و براق و رنگی بسیار شیک است. امسال در رنگ های پاییزی مردانه شاهد حضور این رنگ هستیم. آقایان می‌توانند این رنگ را جایگزین مشکی کنند زیرا به همان اندازه شیک و با پرستیژ است.

پیدا کردن عینک با این رنگ خیلی آسان به نظر نمی‌رسد. اما مزیت رنگ کله‌غازی در این است که می‌توانید آن را با عینک‌هایی به رنگ‌های آبی، مشکی، توسی و حتی سبز تیره ست کنید.

رنگ زرد لیمویی (Lemon yellow)

رنگ های پاییزی مردانه

دیزاینرهای اندکی این شهامت را دارند که از رنگ زرد لیمویی در کالکشن‌های مردانه خود استفاده کنند. اما جالب است که در زمستان 2021 لباس‌های مردانه زیادی با رنگ زرد لیمویی و زرد نئونی را شاهد خواهیم بود.

عینک‌های آفتابی و طبی با فریم و عدسی زرد رنگ به وفور در بازار موجود است. ما در لوناتو هم انواع مختلفی از عینک زرد عرضه می‌کنیم که می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. خوبی شیشه زرد عینک در این است که کنتراست را زیاد می‌کند و شما می‌توانید تصاویر را با وضوح بیشتری ببینید.

خرید عینک زرد از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

سوالات مربوط به رنگ های پاییزی مردانه

چه رنگ عینکی در پاییز 2020 مد است؟

عینک با شیشه‌های سبز و زرد بیشتر از همه مد هستند. اما رنگ‌های قرمز، آبی لاجوردی و بنفش هم جزو مدهای پاییز و زمستان امسالند.

آیا عینک زرد در زمستان 2021 همچنان مد است؟

بله امسال عینک‌های سایز بزرگ و زردرنگ مد هستند.

بهترین مدل عینک برای آقایان چیست؟

عینک خلبانی تنها عینکی است که به همه فرم‌های صورت می‌آید.

منبع: vogue

Related Articles

کامنت بگذارید