خانه راهنمای انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم؛ از چشم‌های مشکی تا آبی و سبز

راهنمای انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم؛ از چشم‌های مشکی تا آبی و سبز

نویسنده فروغ بیداری
رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم ها این ویژگی را دارد که چهره و تیپ شما را زیباتر نشان دهد. وقتی چشم‌های ضعیف دارید و از عینک طبی استفاده می‌کنید، بهتر است این عینک روی صورتتان زیبا دیده شود. برای این منظور هم باید عینک را بر اساس فرم صورت، رنگ پوست، رنگ موها و رنگ چشم های خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ما در این مطلب به طور ویژه در مورد انواع رنگ چشم برایتان توضیح داده‌ایم و نوشته‌ایم که برای هر رنگ چشم، چه رنگ عینکی باید بخرید.

انتخاب عینک طبی مناسب را از کجا شروع کنیم؟

اول از همه شما باید فرم صورت خود را بشناسید و بر اساس آن فریم عینک را خریداری کنید.

عموما این طور است که فریم عینک باید شکل متضاد فرم صورت شما را داشته باشد. یعنی اگر صورت شما گرد است، باید به سراغ عینک‌های زاویه‌دار مثل فریم‌های مربعی، مستطیلی یا گربه‌ای بروید. اما اگر مثلا صورت مربعی دارید، عینک‌های گرد و بیضی برای فرم صورتتان مناسب‌تر است.

مزیت این تضاد در این است که عینک، مکمل فرم صورت شما باشد. یعنی گردی، تیزی، بلندی یا کوتاهی صورت را بتوانید با کمک عینک طبی یا عینک آفتابی بپوشانید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب عینک بر اساس شکل صورت و رنگ پوست

بعد از انتخاب فرم صحیح عینک بر اساس شکل صورت، وقت انتخاب رنگ صحیح فریم عینک است.

از اینکه یک عینکی بخرید که رنگ خنثی داشته باشد و با همه چیز ست شود، خوددداری کنید. برای خرید این وسیله مهم وقت صرف کنید تا انتخاب صحیحی داشته باشید و با کمک آن به زیبایی ظاهر خود کمک کنید.

برای اینکه بهترین رنگ فریم عینک طبی را بر اساس رنگ چشم‌های خود انتخاب کنید، در ادامه رنگ‌های مختلف چشم و رنگ عینکی که با آنها بیشتر تناسب دارد را معرفی کرده‌ایم. با لوناتو همراه باشید.

راهنمای انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم ها

رنگ چشم‌های شما هم در انتخاب رنگ فریم عینک طبی بسیار موثر است. شاید حتی بتوان گفت در مقایسه با تناسب رنگ پوست و رنگ موها با رنگ فریم عینک، تناسب رنگ چشم و عینک اثر عمیق‌تری روی چهره‌تان می‌گذارد.

به زبان ساده‌تر، یعنی وقتی رنگ فریم عینک و رنگ چشم‌های شما با هم ست شوند، چهره‌تان جذاب‌تر دیده خواهد شد.

حالا سوال این است که نسبت این دورنگ باید چگونه باشد؟ ما در ادامه توضیح داده‌ایم. اما به طور خلاصه این طوری است که برای رنگ چشم آبی می‌توان از فریم عینک با تن بنفش و یاسی تا رنگ‌های آبی-توسی که گرم هستند را استفاده کرد.

برای چشم به رنگ قهوه‌ای، به عنوان یک تن رنگ گرم هم می‌توان فریم عینک از زرد روشن تا رنگ سیاه سرد را انتخاب کرد.

افرادی که رنگ طبیعی چشم‌های آنها آبی یا سبز خیلی روشن است، بهتر است فریم عینکی خریداری کنند که دقیقا با رنگ چشم‌هایشان ست باشد.

معرفی رنگ چشم ها و رنگ فریم متناسب با آن

رنگ چشم سبز

رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

بهترین رنگ فریم عینک طبی برای چشم‌های سبز، رنگ‌های زمینی مثل قهوه‌ای متمایل به سبز و طلایی است. برای ایجاد تضاد و کنتراست هم می‌توانید از عینک با فریم‌های صورتی و بنفش استفاده کنید.

رنگ چشم آبی

رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

بهترین رنگ فریم عینک طبی برای چشم‌های آبی، رنگ‌های توسی و آبی است. برای ایجاد تضاد و کنتراست هم می‌توانید از عینک با فریم‌های قهوه‌ای و طرح‌های پلنگی و لاک‌پشتی استفاده کنید.

رنگ چشم عسلی

رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

بهترین رنگ فریم عینک طبی برای چشم‌های عسلی، رنگ‌های توسی و سبز تیره است. برای ایجاد جذابیت بیشتر هم می‌توانید از عینک با فریم‌های طلایی و عسلی استفاده کنید.

رنگ چشم قهوه‌ای

رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

رنگ فریم عینک طبی برای چشم‌های قهوه‌ای، به تیره یا روشن بودن رنگ چشم بستگی دارد. اما بیشتر چشم‌های قهوه‌ای با فریم‌های مشکی، طلایی، سبز و پلنگی یا لاک‌پشتی ست هستند.

در آخر هم لازم است بگوییم هدف از انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم این است که شما بتوانید عینکی متناسب با شخصیت و سلیقه خود انتخاب کنید.

سوالات رایج در مورد انتخاب رنگ فریم عینک طبی بر اساس رنگ چشم

برای رنگ چشم عسلی کدام رنگ فریم عینک مناسب تر است؟

بهترین رنگ فریم عینک طبی برای چشم‌های عسلی، رنگ‌های توسی و سبز تیره است. برای ایجاد جذابیت بیشتر هم می‌توانید از عینک با فریم‌های طلایی و عسلی استفاده کنید.

عینک چه رنگی به چشم توسی می‌آید؟

وقتی چشم‌های شما توسی است بهتر است فریم عینک از میان رنگ‌های روشن انتخاب کنید.

برای چشم‌های روشن باید عینک هم روشن باشد؟

وقتی چشم‌های آبی روشن دارید بهتر است فریم عینک از میان رنگ‌های رنگ‌های توسی و آبی انتخاب کنید. برای ایجاد تضاد و کنتراست هم می‌توانید از عینک با فریم‌های قهوه‌ای و طرح‌های پلنگی و لاک‌پشتی استفاده کنید.

رنگ چشم ها در تعیین رنگ فریم عینک موثر است؟

بله برای اینکه زیباتر دیده شوید بهتر است عینکی خریداری کنید که با رنگ طبیعی چشم‌هایتان هم‌خوانی دارد. این کار باعث می‌شود تا ظاهر زیباتری داشته باشید.

منبع: coastal و eyebuydirect

کامنت بگذارید