خانه راهنمای خرید و محصولات خوشرنگترین لنز چشم از گذشته تا امروز

خوشرنگترین لنز چشم از گذشته تا امروز

نویسنده تیم لوناتو

در انتخاب خوشرنگترین لنز چشم از گذشته تا امروز عوامل متعددی دخیل هستند. از جمله سلیقه فردی که می­خواهد از لنز رنگی استفاده کند، مهم‌ترین این عوامل است. بنابراین خوشرنگترین لنز چشم از نظر آدم‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشد. نکته قبل توجه این است که سلیقه جمعی در رابطه با هرنوع محصولی از جمله لنزهای رنگی با گذشت زمان تغییر می­کند. بنابراین خوشرنگترین لنز چشم در سال‌های اولیه تولید و عرضه این محصول بسیار متفاوت­ تر از امروز است. اما به طور کل رنگ‌های روشنی همچون آبی، سبز و مشتقات آنها همیشه از خوشرنگترین و پرطرفدارترین لنزها بوده اند.    

لنز چشم رنگی

لنز چشم رنگی
لنز چشم رنگی

لنز محصولی است که کاربرد فراوانی دارد. در واقع با اختراع این محصول تحول بزرگی در صنعت پزشکی و آرایشی بوجود آمد. لنز در انواع مختلف طبی، رنگی و طبی رنگی تولید می­شود. این موضوع باعث شده است علاوه بر طیف گسترده از اشخاصی که دارای مشکلات بینایی هستند، اشخاصی که تمایل دارند دارای رنگ چشم و آرایش متنوعی باشند نیز متقاضی این محصول باشند. در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی در زمینه ساخت انواع لنز شروع به فعالیت کرده ­اند. در راستای تقاضای زیادی که برای این محصول پزشکی آرایشی وجود دارد، حجم عرضه آن در بازار روز به روز افزایش پیدا می­کند. لنزهای رنگی علاوه بر این که مورد استقبال عموم مردم قرار دارند، در صنعت سینما و گریم نیز بسیار پرکاربرد هستند.

همچنین بخوانید:  آرایش زیبا با لنز طوسی عسلی

تنوع رنگ در لنز چشم

تنوع رنگ در لنز چشم
تنوع رنگ در لنز چشم

لنزهای رنگی در رنگ‌های بسیار متنوع در بازار عرضه می­شوند. تنوع رنگی این محصول آرایشی که علاقه­مندان زیادی دارد آنقدر زیاد  است که می­تواند تقریبا هر شخص با هر سلیقه­ ای را راضی کند. نکته قابل توجه این است که با افزودن رنگ‌های ترکیبی و جدید به این محصول، به راحتی سلیقه عموم مصرف کننده گان به سمت رنگ‌های خاص هدایت می­شود. به دنبال این تغییرات جایگاه خوشرنگترین لنز رنگی چشم نیز تغیر خواهد کرد. با این وجود خوشرنگترین لنز چشم برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. پس لازم است که نکاتی را درباره انتخاب لنز رنگی چشم بدانید.  

عوامل مؤثر در انتخاب خوشرنگترین لنز  

عوامل مؤثر در انتخاب خوشرنگترین لنز  
عوامل مؤثر در انتخاب خوشرنگترین لنز  

هر فردی هنگام انتخاب رنگ لنز باید به نکاتی توجه کند که بتواند با توجه به ویژگی‌های فیزیکی چهره خود بهترین انتخاب را داشته­باشد. این نکات قابل توجه به شرح زیر است:  

  • رنگ طبیعی چشم شخص: رنگ طبیعی چشم فرد یکی از اساسی­ترین عوامل مؤثر در انتخاب رنگ لنز است. لنزهای رنگی بر روی چشم افرادی که دارای چشمانی تیره هستند، یک درجه تیره ­تر از رنگی می­شود که انتظار دارند. اگر شخصی که دارای چشمانی به رنگ قهوه­ ای تیره و مشکی است از لنز عسلی استفاده کند، دارای چشمانی به رنگ خاکستری تیره خواهد شد. اشخاصی که دارای چشمانی روشن مانند رنگ آبی هستند، با استفاده از لنز عسلی دارای چشمانی به رنگ خاکستری روشن مایل به یخی می­شوند.  
  • رنگ پوست:  رنگ پوست تأثیر زیادی  در جلوه رنگ لنز در چهره شما دارد. اگر دارای پوست سبزه هستید و درعین حال می‌خواهید خوشرنگترین لنز چشم را داشته باشید  بهتر است از لنزهای عسلی، خاکستری تیره و  قهوه­ای روشن استفاده کنید. اشخاص دارای رنگ پوست گندمی با استفاده از لنزهایی به رنگ سبز و سرمه ­ای می­توانند خوشرنگترین رنگ چشم را داشته باشند. همچنین بهترین انتخاب برای اشخاص دارای  پوست سفید لنز رنگی فیروزه ای، آکوا، بنفش و ارغوانی است.
  • رنگ مو: از دیگر عوامل در انتخاب و جلوه لنزهای رنگی می­توان از رنگ مو نام برد. اگر دارای موهای تیره هستید، لنزهای قهوه ای و عسلی چهره زیبایی به شما می‌دهد. اما اگر می‌خواهید متفاوت به نظر برسید، در کنار موهای تیره از لنزهای رنگ روشن استفاده کنید. ازطرفی با موهای روشن هر رنگ لنزی زیبا به نظر می‌رسد.
  • نوع آرایش: از آنجایی که آرایش روی چهره دائمی نیست و به راحتی می‌توان تم رنگی آن را بنا به شرایط تغییر داد، می­توان از لنزهای یکبار مصرف در رنگ‌های متنوع و هماهنگ با تم آرایش استفاده کرد.  
همچنین بخوانید: رنگ لنزهایی که کیم کارداشیان استفاده می‌کند!

پرطرفدارترین لنزهای رنگی

پرطرفدارترین لنزهای رنگی
پرطرفدارترین لنزهای رنگی

لنزهای تولید و عرضه شده در بازار آنقدر متنوع و زیبا هستند که به سختی می­توان از میان آنها خوشرنگترین رنگ را انتخاب کرد، اما گونه ­ای از لنزهای رنگی در بازار موجود است که بسیار پرطرفدار هستند. این محصولات را می توان به عنوان خوشرنگترین لنزهای رنگی نام برد. در ادامه به تعدادی ازاین رنگ‌ها اشاره می‌کنیم:   

  • لنز عسلی رنگ
  • لنز طوسی کلاسیک
  • لنز سبززمردی
  • لنز بنفش آمیتیست
  • لنز آبی یاقوتی
  • لنز کاراملی

لنزهای فانتزی جدید

در سال‌های اخیر علاه بر رنگ‌های پرطرفداری که در بالا به آنها اشاره شد، لنزهایی با رنگ‌ها‌ی خاص وارد بازار شده ­است که علاقه­مندان خاص خودش را نیز دارد. این نوع لنزهای رنگی دارای انواع طرح­هایی هستند که علاوه بر تغییر رنگ جلوه خاص و جادویی به چشم‌ها و چهره شما می­بخشند . این نوع لنزها را معمولا اشخاصی که دارای سلیقه های خاص و غیرمعمول هستند استفاده می­کنند. این محصول متنوع بیشتر در جشن ها کاربرد دارد. تعدادی از طرح‌هایی که در زمینه این نوع لنز به کار رفته است عبارتنداز:

  • لنز با طرح خورشیدی: یکی از این نوع لنزهای خاص لنز آبی خورشیدی است. لنز آبی خورشیدی دارای رنگ غالب آبی است. اما این محصول در زمینه آبی خود دارای رگه­هایی از رنگ­های طلایی، خاکستری و سبز است. این لنز بر روی چشم جلوه ای بسیار زیبا وخیره کننده دارد.  
  • لنز با طرح دانه­ های برفی: هر دانه از دانه ­های برف دارای طرح ­های هندسی منظم و در عین حال خلاقانه و زیبا هستند. انواعی از لنزهای رنگی در بازار عرضه می­شوند که در زمینه خود دارای انواع طرح های دانه برفی هستند.
  • لنز با طرح گل: این نوع لنزها دارای طرح هایی برگرفته شده از انواع گل هستند.
همچنین بخوانید: عینک مخصوص کامپیوتر چه کاربردی دارد؟

Related Articles

کامنت بگذارید