خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای رنگی معرفی بهترین لنزهای رنگی زیر 200 هزار تومان از برندهای معتبر

معرفی بهترین لنزهای رنگی زیر 200 هزار تومان از برندهای معتبر

نویسنده تیم لوناتو
خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

برای خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان شما می‌توانید به سراغ برندهای فرشلوک، فرشکن و فستیوال بروید. تمامی این برندها در فروشگاه آنلاین لوناتو عرضه می‌شوند.

البته همه‌ی لنزهای این برندها زیر 200 هزار تومان نیستند و فقط مدل‌هایی که در زیر معرفی کرده‌ایم را می‌توانید با این قیمت خریداری کنید.

همراهمان باشید.

لنز طبی رنگی فصلی فرشلوک

قیمت: 160 هزار تومان برای مدل طبی

و 140 هزار تومان برای مدل رنگی ساده (غیرطبی)

لنز رنگی فصلی فرشلوک (FreshLook Colorblends) دقیقا آن چیزی است که شما برای ایجاد یک تغییر مثبت در چهره خود به آن نیاز دارید. بسیاری از افراد دوست دارند هر چند وقت‌بار تحولی در چهره خود ایجاد کنند. برخی با تغییر رنگ یا مدل موها این کار را می‌کنند. اما بعضی هم دوست ندارند به قد و رنگ مو دست بزنند. اگر شما جزو گروه دوم هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد تنوع، لنز رنگی استفاده کنید؛ چون علاوه بر اینکه زیباست، این مزیت را هم دارد که هر وقت احساس کردید دوست دارید چهره طبیعی خودتان را داشته باشید، فقط کافیست لنزها را از چشم در بیاورید.

از آنجا که در طراحی و ساخت لنز رنگی فصلی فرشلوک از ترکیب سه رنگ برای ساخت یک رنگ استفاده شده، این لنزها بسیار طبیعی دیده می‌شوند. چه چیزی بهتر از این که در عین سادگی، شیک و زیبا به نظر برسید!

مزایای لنز رنگی ماهانه فرشلوک

برای خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان می‌توانید لنز رنگی ماهانه فرشلوک را انتخاب کنید. این لنز یکی از پرفروش‌ترین لنزهای کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» است. لنزهای Colorblends فرشلوک بسیار نرم و راحت هستند و می‌توانید چندین ساعت پیاپی بدون خستگی یا خشکی چشم از آنها استفاده کرد. دلیلش هم این است که این لنزها حاوی 55 درصد آب هستند که رطوبت مورد نیاز چشم را تامین می‌کند. 

وقتی لنز به اندازه کافی مرطوب باشد، سوزش و خشکی چشم به همراه ندارد و بسیار راحت است. 

بنابراین، می‌توان در یک کلام گفت که لنز رنگی ماهانه فرشلوک برای استفاده‌ در تمام طول روز یکی از بهترین گزینه‌هاست. 

خرید لنز فرشلوک از فروشگاه آنلاین لوناتو

آیا لنز رنگی ماهانه فرشلوک در چشم طبیعی دیده می‌شود؟

لنز رنگی ماهانه  فرشلوک در 12 رنگ متنوع عرضه می‌شود. رنگ‌های طوسی، سبز و قهوه‌ای آن برای چشم‌های روشن گزینه‌های بسیار مناسبی هستند زیرا باعث پررنگ شدن چشم می‌شود. این در حالیست که رنگ‌های آبی، عسلی و فندقی بهترین گزینه برای کسانی است که چشم‌هایشان تیره است؛ زیرا باعث روشن شدن رنگ چشم این افراد می‌شوند. 

کسانی که دنبال رنگ‌های فانتزی و خاص هستند بهتر است رنگ‌های سبز زمردی، آبی خیلی روشن، طوسی-نقره‌ای، آبی تیره یا ارغوانی را انتخاب کنند. 

اگر لنز چشمی را فقط برای زیبایی استفاده می‌کنید، حتما هنگام خرید حواستان باشد که نمره لنز صفر باشد. 

خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

لنز رنگی ماهانه فرشلوک را چه مدت می‌توان پوشید؟

لنز رنگی ماهانه  فرشلوک را همان طور که از نامش پیداست، می‌توانید 30 روز استفاده کنید. اما فقط در طول روز باید از این لنز استفاده کنید و نمی‌توانید شب با آن بخوابید. در انتهای روز باید لنز را از چشم خارج کنید و درون محلول تمیزکننده در قاب قرار دهید. شست‌وشوی شبانه‌ی لنز باعث می‌شود تا لنز همیشه نرم بماند و پروتئین یا چربی روی سطح آن رسوب نکند. 

لنز رنگی ماهانه فرشلوک برای چشم‌های تیره

رنگ‌های خاکستری، سبز زمردی و آبی خیلی روشن سه تا از بهترین رنگ‌های لنز رنگی ماهانه  فرشلوک برای افرادی است که چشم‌های تیره دارند. اگر چشم‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره دارید با این رنگ‌ها نه تنها تغییر بزرگی در چهره خود ایجاد می‌کنید، بلکه چشم‌هایتان کاملا طبیعی هم دیده خواهند شد که این یک مزیت عالیست. 

لنز رنگی ماهانه فرشلوک برای چشم‌های روشن

رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و فیروزه‌ای سه رنگی هستند که روی چشم‌های روشن بسیار زیبا و طبیعی دیده می‌شوند. وقتی چشم‌های شما روشن است، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید تا متفاوت به نظر برسید.

لنز رنگی فصلی فستیوال

قیمت: 150 هزار تومان در فروشگاه لوناتو

لنز رنگی فصلی فستیوال یکی از لنزهای رنگی پرفروش در ایران است. برای خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان می‌توانید به این مدل اعتماد کنید. این لنز در دو نوع دور دار و بدون دور عرضه می‌شود که هر دو مدل بسیار طبیعی و راحت هستند. اما مدل‌های دور دار بیشتر از مدل‌های بدون دور طرفدار دارند. به این خاطر که مدل‌های دور دار چشم را درشت‌تر می‌کند.

در واقع، اصلی‌ترین تفاوت لنز دور دار و بدون دور این است که لنزهای دور دار (Circle)  قطر بزرگ‌تر از لنزهای معمولی دارند و یک نوار مشکی دورتادور لنز را پوشانده است. بیشتر بودن قطر و وجود نوار مشکی باعث می‌شود تا چشم فرد بزرگ‌تر و درشت‌تر از حالت عادی دیده شود.

لنزهای فستیوال در واقع همان لنزهای رنگی Morning Q هستند که به صورت طبی و غیرطبی در دسترس قرار دارند. برند کره‌ای مورنینگ کیو نیز یکی از زیرشاخه‌ها اصلی کمپانی Interojo است. همه لنزهای تماسی این شرکت کره‌ای علاوه بر زیبایی برای اصلاح مشکلات بینایی همچون دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم هم کاربرد دارند.

خرید لنز فستیوال از فروشگاه لوناتو 

مزایای لنز رنگی فصلی فستیوال 

در ساخت لنزهای رنگی فستیوال از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است که 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه دارد. این حلقه‌های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده تا موقع استفاده، چشم‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند. 

لنز رنگی فستیوال را می‌توان علاوه بر زیبایی و به قصد تغییر رنگ چشم‌ها، به عنوان لنز رنگی طبی هم استفاده کرد. یعنی مدل‌های نمره دار این لنز برای اصلاح دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم قابل استفاده است.

البته اما اگر هدف شما از خرید لنز رنگی، فقط تغییر رنگ چشم و زیبایی است، حتما موقع خرید حواستان باشد که نمره لنز ‘0.00 – zero’، یعنی صفر باشد. 

لنز رنگی فستیوال علاوه بر آب‌رسانی، قابلیت اکسیژن‌رسانی بسیار بالا هم دارد که استفاده طولانی‌مدت از لنز را برای فرد بسیار آسان می‌کند. 

خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

لنز رنگی سالانه فستیوال در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

لنز رنگی فستیوال در رنگ‌های توسی-یخی، سبز، سبز-عسلی، آبی، عسلی، توسی-عسلی، فندقی-یخی، آبی-یخی، توسی، توسی-نقره‌ای، آب-عسلی، قهوه‌ای روشن، سبز روشن و سبز زمردی عرضه می‌شود. 

همه این رنگ‌ها کاملا طبیعی هستند. به این خاطر که اطراف لنز سه حلقه رنگ طبیعی گنجانده شده تا وقتی روی عنبیه قرار می‌گیرد، با آن ترکیب شود و لبه‌های لنز دیده نشوند. 

هنگام انتخاب لنز رنگی همیشه این را در نظر داشته باشید که تمامی لنزهای رنگی بر اساس رنگ طبیعی چشم، رنگ پوست و رنگ موهای فردی که از آنها استفاده می‌کند، متغیر است. یعنی همه این عوامل روی رنگ نهایی لنز در چشم‌ها تاثیر می‌گذارد. با اینکه ممکن است این تاثیر خیلی اندک باشد اما به هر حال لازم است پیش از خرید این موضوع را مدنظر داشته باشید. 

وقتی در توضیحات لنز می‌بینید نوشته شده تن یک، تن دو یا تن سه، یعنی تعداد رنگ‌های استفاده شده در لنز به آن تعداد است. به طور مثال، لنز توسی تن یک یعنی لنز بدون دور است. توس تن 2 یعنی لنز دور دار است. وقتی نوشته توسی تن سه، یعنی لنز توسی عسلی است.

لنز رنگی فصلی فستیوال را تا چه مدت می‌توان استفاده کرد؟

از روی اسم این مدل معلوم است که به مدت سه ماه کامل می‌توانید از آن استفاده کنید. این لنزها از زمانی که باز می‌شوند تا 90 روز قابل استفاده هستند.  روزانه می‌توانید حداکثر 12 ساعت لنز را استفاده کنید. اما امر مستلزم این است که هر روز طبق اصول استفاده از لنز تماسی، آن را با محلول مخصوص بشویید و شب تا صبح در همان محلول نگهداری کنید. 

اگر چشم‌های خیلی حساسی دارید توصیه می‌کنیم لنز رنگی را بیشتر از 4 ساعت پشت‌سر هم استفاده نکنید. لنزهای رنگی کمتر از مدل‌های طبی اکسیژن‌رسانی دارند و در نتیجه استفاده طولانی از آنها می‌تواند جلوی نفس کشیدن چشم را بگیرد. البته در بالا هم گفتیم که لنز فستیوال اکسیژن‌رسانی و آب‌رسانی خوبی دارد. اما احتیاط کردن برای چشم‌های حساس ضرر ندارد.

لنز رنگی فصلی فرشکن

قیمت: 130 هزار تومان در فروشگاه لوناتو

خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

لنز طبی رنگی فصلی فرشکن علاوه بر اصلاح مشکلات بینایی، بر زیبایی و جذابیت ظاهری شما هم می‌افزاید. برای خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان باید بدانید که لنزهای رنگی فرشکن در رنگ‌های بسیار متنوع و خاص عرضه می‌شوند. یعنی می‌توانید هر طرح و رنگی که دوست داشته باشید را در میان محصولات این برند پیدا کنید. 

رنگ‌های لنز طبی رنگی فصلی فرشکن فیوژن شامل آبی فیروزه‌ای، عسلی، قهوه‌ای روشن، توسی، سبز-عسلی، توسی بسیار روشن و براق، صورتی بسیار روشن، یاسی، قهوه‌ای درخشان، نقره‌ای و شاه‌بلوطی است.

ویژگی‌های کلی لنز طبی رنگی فصلی فرشکن

  • قطر: 14.2 میلی‌متر 
  • انحنای لنز: 8.6 میلی‌متر 
  • جنس لنز: Methafilcon A
  • حاوی 55 درصد آب

مشخصات لنز رنگی فرشکن فیوژن

لنز رنگی فرشکن فیوژن دارای 13 رنگ متنوع و درخشان است و در نتیجه می‌توان با کمک آن به زیبایی هر چه بیشتر هر مدل چهره‌ای افزود. این لنز خاصیت آب‌دوستی (هایدروفیلیک) دارد. در نتیجه، پوشیدن آن برای مدت زمان طولانی هم راحت است. 

حتی افرادی که تازه از لنز طبی استفاده می‌کنند هم می‌توانند لنز فرشکن را به راحتی در چشم بگذارند و در بیاورند. 

لنزهای این برند منطقه نوری بزرگی دارند تا دید واضحی برای فرد ایجاد کنند.

نفوذپذیری اکسیرن لنز فرشکن بسیار بالاست. به این معنی که اکسیژن راحت از منافذ بسیار ریز لنز عبور می‌کند و به سطح قرنیه چشم می‌رسد. به این ترتیب سلامت چشم‌ها حفظ خواهد شد و قرمزی، خستگی یا سوزش چشم به وجود نمی‌آید. 

در ساختار کلی این لنز از سه نوع رنگ استفاده شده تا لنز در چشم کاملا طبیعی دیده شود. 

شایان ذکر است که لنز طبی رنگی فصلی فرشکن خاصیت ضد یو وی ندارد و در فضای باز باید همزمان با لنز از عینک آفتابی هم استفاده کنید. 

خرید لنز فرشکن از فروشگاه لوناتو

آیا لنز طبی رنگی فصلی فرشکن در چشم طبیعی دیده می‌شود؟

این لنزها در 13 رنگ متنوع عرضه می‌شوند. رنگ‌های توسی، فیروزه‌ای و قهوه‌ای آن برای چشم‌های روشن گزینه‌های بسیار مناسبی هستند زیرا باعث پررنگ شدن چشم می‌شود. این در حالیست که رنگ‌های آبی، عسلی و بلوطی بهترین گزینه برای کسانی است که چشم‌هایشان تیره است؛ زیرا باعث روشن شدن رنگ چشم این افراد می‌شوند. 

کسانی که دنبال رنگ‌های فانتزی و خاص هستند بهتر است رنگ‌های بنفش، آبی خیلی روشن، توسی-نقره‌ای یا آبی تیره را انتخاب کنند. 

اگر لنز چشمی را فقط برای زیبایی استفاده می‌کنید، حتما هنگام خرید حواستان باشد که نمره لنز صفر باشد. 

خرید لنز رنگی زیر 200 هزار تومان

لنز رنگی فرشکن برای چشم‌های تیره هم قابل استفاده است؟

رنگ‌های توسی، نقره‌ای و آبی خیلی روشن از بهترین رنگ‌های لنز فرشکن فیوژن برای افرادی است که چشم‌های تیره دارند. اگر چشم‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره دارید با این رنگ‌ها نه تنها تغییر بزرگی در چهره خود ایجاد می‌کنید، بلکه چشم‌هایتان کاملا طبیعی هم دیده خواهند شد که این یک مزیت عالیست. 

لنز طبی رنگی فصلی فرشکن برای چشم‌های روشن  هم قابل استفاده است؟

رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و فیروزه‌ای سه رنگی هستند که روی چشم‌های روشن بسیار زیبا و طبیعی دیده می‌شوند. وقتی می‌خواهید تغییر اساسی کنید و چشم‌های شما روشن است، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید تا متفاوت به نظر برسید.

خاصیت هیدروفیلیک لنز طبی رنگی فصلی فرشکن چیست؟

لنز رنگی فرشکن فیوژن دارای خاصیت هیدروفیلیک است، یعنی آب دوست است. لنز فیوژن از 55 درصد آب تشکیل شده، این رطوبت بالا سبب می‌شود تا لنز در چشم خشک نشود. می‌دانید که اگر لنز خشک شود باعث سوزش و قرمزی چشم‌ها خواهد شد. بنابراین، فرشکن با هایدروفیلیک ساختن لنزهای رنگی خود از این مشکلات آزاردهنده پیشگیری کرده است. 

فناوری Hydro Micro-Insulation چیست؟

استفاده از میکرو-عایق هیدرو به این صورت است که همه‌ی میکرو-رنگدانه‌های استفاده شده در بدنه‌ی لنز، عایق و قفل می‌شوند تا با سطح چشم انسان در تماس نباشند. مزیت این فناوری در این است که لنز عملکرد بهتری پیدا می‌کند و فردی که آن را پوشیده نیز احساس راحتی بیشتر خواهد داشت.

لنز رنگی فرشکن را می‌توان طبی کرد؟

محدوده نمره‌های لنزهای رنگی فرشکن گسترده است و بیشتر بیماران را پوشش می‌دهد. یعنی تقریبا برای هر نوع چشمی مناسب است. این لنزها برای دور بینی و نزدیک بینی قابل استفاده هستند و می‌توان به جای عینک طبی از آنها کمک گرفت. 

Related Articles

کامنت بگذارید