خانه اخباراخبار لوناتو خدمات متمایز لوناتو

خدمات متمایز لوناتو

نویسنده تیم لوناتو
خدمات-متمایز

خدمات لوناتو

خدمات متمایز لوناتو

چشم‌ها، زیباترین آفریده آفرینش، نقش شگفت‌انگیزی در زندگی ما دارد. با چشمانمان دنیای بی‌کران را می‌بینیم، می‌آموزیم، عزیزانمان را می‌بینیم و از آنها مراقبت می‌کنیم.زندگی امروزی، مشغله‌های زیاد و روزمرگی، ما را از این نعمت شگفت‌انگیز غافل کرده است و ما نه تنها به چشمانمان اهمیت نمی‌دهیم بلکه گاهی ناخواسته به آنها آسیب می‌رسانیم. زندگی پرمشغله امروز، تردد زیاد زیر نور آفتاب، استفاده از عینک‌های غیراستاندارد، لنزهای آسیب‌دیده که دید ما را تار کرده ولی مشغله نمی‌گذارد آنها را تعویض کنیم، گاه هزینه‌های مراقبت از چشم ها ، ما را از این امر مهم منصرف می‌کند. و البته زندگی شهری که حتی فکر کردن به  تردد در شهر پرترافیک همراه با آلودگی  هوا بهانه خوبی برای این بی‌توجهی می‌باشد.  مسلماً اگر راهی مطمئن برای مراقبت، خرید محصولات مرتبط با چشم باشد بدون نیاز به اینکه از منزل خارج شویم شاید بتوانیم جبران این بی‌توجهی به چشمان را بکنیم. امروزه خریدهای آنلاین راه گشای بسیاری از این مشکلات و معضلات است، و انتخاب یک فروشگاه آنلاین که خدمات موردنیاز شمارا ارائه نماید می‌تواند بهترین گزینه باشد .

در همین راستا لوناتو مفتخر است با ارائه خدمات زیر تمامی دغدغه‌های یک خرید آنلاین را برطرف نموده و راهی آسان، مطمئن و ارزان را جهت مراقبت از چشم به شما عزیزان به وجود آورده است. خرید در منزل اولین خدمت ما به شما عزیزان است تا دیگر مجبور نباشید در ترافیک‌های شهری از منزل خارج شوید و یا مشغله کاری که داریدکار خود را رها کنید و در سطح شهر به دنبال عینک باشید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که انتخاب از روی سایت برای شما سخت است از صفحه راهنمای انتخاب عینک کمک بگیرید ، 5 عدد عینک را انتخاب کنید ما آنها را برای شما ارسال می‌کنیم تا با خیال راحت و با مشورت دوستان و خانواده عینک موردعلاقه خودتان انتخاب کنید. گاهی ممکن است شما از خریدتان پشیمان شوید و یا اینکه پس از انتخاب عینکتان انتظار نداشته باشید دوستان و اطرافیانتان انتخاب شمارا تائید نکنند و شمارا ترغیب به تعویض آن بکنند.

ازآنجاکه آرامش خیال همراهان و اطمینان از خرید از اهداف اصلی لوناتو می‌باشد، تا 30 روز پس از خرید اگر بخواهید عینک خود را تعویض کنید  ما به درخواست شما احترام گذاشته و به‌صورت کاملاً رایگان  عینک شمارا با انتخابی جدید جایگزین می‌کنیم.حتی اگر از خریدتان پشیمان شدید می‌توانید تا 30 روز عینک خریداری شده را پس دهید و مبلغ پرداختی خود را بدون هیچ کم و کاستی پس بگیرید.این روزها خرید به قیمت از دغدغه‌های اکثر افراد می‌باشد، اگر سری به فروشگاه آنلاین ما بزنید مسلماً در اولین نگاه متوجه قیمت‌های مناسب عینک می‌شوید، در لوناتو سعی شده با ارائه باکیفیت‌ترین برندها پایین‌ترین قیمت ممکن را برای همراهان خود تأمین نماید.

لوناتو تمامی این خدمات را به‌صورت رایگان ارئه می‌کند و همراهان لوناتو هیچ هزینه‌ای بابت حمل‌ونقل پرداخت نمی‌نمایند. لوناتو با ارائه این خدمات گامی برای آسان تر کردن مراقبت از چشم برداشته است تا در میان دغدغه های زندگی ، بتوانیم زمانی هرچند کوچک به چشمانمان اختصاص بدهیم و به آنها توجه کنیم و شاکر این عضو مهم در بدنمان باشیم.

Related Articles

کامنت بگذارید