خانه اخبار حفظ حریم خصوصی در فروشگاه آنلاین لوناتو

حفظ حریم خصوصی در فروشگاه آنلاین لوناتو

نویسنده تیم لوناتو
حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی

لوناتو خود را به حفظ حریم خصوصی مشتری‌ها متعهد می‌داند. از این رو، جزئیات این امر را در زیر به طور مفصل توضیح داده است.

ذخیره اطلاعات شخصی کاربران

هنگام ساخت حساب کاربری، در زمان خرید، ثبت نظر یا استفاده از امکانات سایت، از شما خواسته می‌شود که اطلاعاتی نظیر نام و جزئیات تماس خود را وارد کنید. ما اطلاعات شخصی شما را در لوناتو ذخیره می‌کنیم. این اطلاعات همان‌طور که گفتیم شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره تماس و جزئیات خریدهایی است که از ما انجام داده‌اید.

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می‌دهید در سرورهای امن ما قرار می‌گیرد. البته باید بدانید بر اساس قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، فروشگاه اینترنتی لوناتو موظف است در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات کاربران سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات شما پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود.

ذخیره اطلاعات IP و کوکی

ما ممکن است اطلاعات کامپیوتر شما، از جمله آدرسIP، سیستم‌عامل و نوع مرورگر را جمع‌آوری و جهت مدیریت و اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار دهیم. این امر شامل داده‌های آماری درباره الگوها و عملکرد جست‌وجوی شما در اینترنت است و نمی‌تواند به هیچ عنوان هویت شما را تعیین کند.

دلیلش این است که کوکی‌ها به دفعات بعدی بازدید از سایت سرعت بیشتری می‌دهند. همچنین ما بر اساس کوکی‌ها می‌توانیم ترافیک سایت را کنترل و نظارت کنیم. بر این اساس می‌توانیم محتوای سایت را برای شما شخصی‌سازی کنیم.

البته شما به عنوان کاربر این امکان را دارید تا از طریق تنظیمات مرورگر کامپیوتر خود از ذخیره شدن کوکی‌ها جلوگیری کنید. اما در نظر داشته باشید که در این صورت ممکن است نتوانید از برخی قابلیت‌های ویژه سایت ما بهره‌مند شوید.

حفظ حریم خصوصی

امنیت و حفاظت از داده‌ها

ما از اقدامات امنیتی استفاده می‌کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز و عملکردهای غیر قانونی، خسارت‌های اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم. همچنین ما اطلاعات شما را فقط برای مدتی متعارف که قانون ملزم می‌داند، نگاه می‌داریم.

توجه داشته باشید که شما با ساخت حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی لوناتو این اجازه را به ما می‌دهید تا برای ارسال اخبار، اطلاعات محصولات، اطلاعات خرید و ارسال کالا از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل یا پیامک استفاده کنیم. قطعا می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات خصوصی حساب کاربری خود، دریافت ایمیل یا پیامک را محدود یا متوقف کنید.

فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حفظ حریم خصوصی کاربران تمام توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایند را به مشتری‌های خود ارائه دهد.


در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مورد حفظ حریم خصوصی می‌توانید با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید:

  • ایمیل: info@lunato.net
  • شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۲۸۵۳۴۱

قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی لوناتو

داستان ما

تست رایگان در منزل

Related Articles

کامنت بگذارید