خانه راهنمای خرید و محصولات 8 دلیلی که باعث می‌شود با عینک جذاب‌تر به‌نظر برسید

8 دلیلی که باعث می‌شود با عینک جذاب‌تر به‌نظر برسید

نویسنده تیم لوناتو
جذابیت با عینک

جذابیت با عینک

جذابیت با عینک دلایل مختلفی دارد. بر اساس یک مقاله روانشناسی ⁣که در سال ۲۰۱۱ در سوئیس منتشر شد، مشخص گشن از لحاظ علمی افرادی که عینک می‌زنند جذاب و دوست داشتنی تر از بقیه به نظر می‌رسند.

اما این بار ⁣۸ دلیلی که باعث می‌شود که شما با عینک جادویی‌تان تأثیرگذارتر شوید را بررسی می‌کنیم.

1- ⁣ عینک باعث می شود شما خوش فکر تر بنظر برسید

⁣⁣از آنجایی که  اکثر افرادی که اهل مطالعه هستند  به نزدیک بینی دچار می‌شوند باعث شده‌اند این طرز فکر ساخته شود که هر کس که عینک طبی می زند اهل مطالعه است و این فرد باهوش‌تر از بقیه است!

2- ⁣عینکتان در مورد شما صحبت می کند

⁣⁣از نظر علمی شما در نگاه اول نهایتاً 8 ثانیه ابتدایی ایجاد یک ذهنیت در مخاطب خود می‌کنید. عینک شما بر هر جنسی و ظاهری می‌تواند این تصویر به عنوان فردی که بیشتر از چشمانش استفاده می‌کند بهبود ببخشند!

3- ⁣عینک کمک می‌کند با مد روز همراه باشید

⁣اکثر افراد معمولاً سالی یک بار و یا در بدترین حالت 2 سال یک بار اقدام به خرید عینک جدید می‌کنند که به‌طور ناخودآگاه باعث می‌شود همیشه به‌روز باشند.

4- ⁣عینک چهره را متقارن نشان می‌دهد

دانشمندان و زیبایی شناسان مختلفی بر این موضوع تاکید داشته‌اند تقارن ایجاد زیبایی می‌کند و شما با عینک خود این تقارن بیشتر به تصوری می‌کشید. بنابراین جذابیت با عینک فقط یک سلیقه یا دیدگاه نیست. دانشمندان همیشه گفته اند که اجسام متقارن زیباتر هستند. عینک باعث این تصور می شود که چهره شما دارای تقارن بیشتری است.

جذاب شدن با عینک

5- عینک شما را کمی مرموز نشان می‌دهد

عینکها یک حس مرموز به کسانی از آنها استفاده می کنند می دهند که مردم عاشق یافتن این راز در شما هستند که باعث می‌شود جذاب به‌نظر برسید.

6- چشمان شما را برجسته تر می کند

با زدن عینک شما باعث بیشتر دیده شدن تاثیرگذار ترین عضو بدن خود یعنی چشم‌هایتان می‌شوید.

7- عینک باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود

از آنجا که در ذهن مردم افراد تحصیل کرده و باهوش عینک می زنند . زدن عینک باعث اعتماد به شما در زمان کار و مسئولیت می شود که این اعتماد مضاعف موجب افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

جذابیت با عینک

8- عینک چهره شما را دوستانه تر می کند

زمانی که عینک می زنید این ذهنیت را به وجود می آورید که فردی نیستید که به دنبال خشونت باشید؛ که مثلا عینکتان را بشکنید و برای خودتان خرج بتراشید. بنابراین حس ایجاد می شود که شما در شغل و زندگیتان موفق و مهربان هستید.

سوالات رایج در مورد جذابیت با عینک

با عینک چطور می‌توان جذاب شد؟

هماهنگی بین فرم صورت شما و عینکی که انتخاب می‌کنید، روی قضاوت دیگران تاثیرگذار است. عموما هم تقارن بین اجزای صورت است که باعث جذابیت می‌شود. بنابراین، شما با انتخاب یک فریم مناسب و ایجاد تعادل بین سمت راست و چپ صورت یا بالا و پایین آن، یک هماهنگی ایجاد می‌کنید که باعث جذابیت با عینک می‌شود.

برای جذابیت با عینک چه فریمی باید بخریم؟

این موضوع به فرم صورت و سبک زندگی شما بستگی دارد. اول از همه باید ببینید اهل تیپ‌های رسمی هستید یا غیررسمی. سپس باید فرم صورت خود را تشخیص دهید و فرمی که مکمل اجزای صورت شماست را بخرید. مثلا برای صورت گرد بهتر است فریم مربعی انتخاب کنید.

آیا ابروها باید از بالای فریم عینک دیده شوند؟

بر اساس اصول انتخاب عینک مناسب باید همه یا نیمی از ابروها باید از بالای فریم عینک دیده شود.

برای کسی سر و صورت بزرگی دارد چه مدل عینکی مناسب است؟

برای کسی که سر و صورت بزرگی دارد، یک عینک گرد و بزرگ با پل بینی کوتاه بسیار ایده‌آل است. به این خاطر که به‌خوبی تناسب فاصله‌های چشم، ابرو و بخش‌های بالایی و پائینی عینک روی صورت حفظ می‌کند.

Related Articles

کامنت بگذارید