خانه اخباراخبار لوناتو جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه بر اساس انتخاب افراد معروف دنیا

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه بر اساس انتخاب افراد معروف دنیا

نویسنده تیم لوناتو
جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

فصل تابستان فرا رسیده است و عینک آفتابی از اولین نیازهایی است که به منظور حفظ سلامتی چشم و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باید تهیه شود.

در هنگام خرید عینک بعد از اطمینان از مناسب بودن و حفاظت در برابر اشعه UV، به ظاهر و برازندگی عینک توجه می‌شود. در میان خانم‌ها، این‎ تنها موردی نیست که در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند، بلکه آن‌ها تلاش می‌کنند که از به روزترین مدل‌ها و استایل‌ها آگاهی داشته باشند. تا انتخاب آنها، مناسب با مد روز باشد. اگر دوست دارید که با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه آشنا شوید، آسانترین کار این است که به صفحه اینستاگرام افراد مشهور جهان سر بزنید.

مطمئنا این افراد عکس‌هایی با مدل جدید عینک در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‎ و سبک‌های مورد علاقه خود را نشان داده‌اند از این رو بر آن شدیم در مطلب زیر به شما کمک کنیم و جدیدترین مدل عینک‌های آفتابی زنانه را به کمک چند نفر از معروف‌های جهان معرفی کنیم.

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه بر اساس انتخاب افراد معروف دنیا:

1) میراندا کر (Miranda Kerr)

مدل round میراندا کر با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

میراندا مدل و مانکن استرالیایی است. در عکسی که به تازگی به اشتراک گذاشته است، از عینک فشن و به‌روز با طرح گرد استفاده کرده است. اگر شما هم می‎خواهید همانند میراندا دنیای اطراف را به رنگ طلایی (رز-گلد) ببینید، عینک رز-گلد با برند Sunday somewhere را تهیه کنید.

این مارک، یک برند استرالیایی است که دیو آلیسون (Dave Allison) در سال 2011 بنیان‌گذار آن بوده است که در طراحی اکسسوری فعالیت می‌کند.

2) کارا دلوین (Cara Delevingne)

مدل Hwxagenol کارا دلوین با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

کارا که از دوستان ریحانا است، مدل و بازیگر انگلیسی است. ترجیح او عینک با مدل شش‌ضلعی برند Ray-Ban است. این مدل دارای رنگ‌های متنوعی بوده که بر اساس رنگ صورت هر فرد می‎تواند انتخاب شود. برند ریبن توسط کمپانی آمریکایی Bausch & Lomb در سال 1937 تاسیس شد. این برند همیشه جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و مردانه را ارائه می‌دهد.

3) جیجی حدید (Gigi Hadid)

مدل flat top frames جیجی حدید

جیجی نیز مدل و مانکن آمریکایی است. خوشبختانه شما برای رسیدن به جایگاه جیجی نیازی به طی کردن راه‌های سختی که او گذرانده است، ندارید. شما می‌توانید با انتخاب عینک‎هایی که قسمت بالایی چارچوب آنها صاف است (که اصطلاحاً با عنوان flat top frame معروف است)، با جیجی به رقابت بپردازید. این مدل عینک‌ آفتابی، از برند Celine انتخاب شده است که دارای تنوع و رنگ‌های زیادی است و جزو جدیدترین مدل عینک زنانه است.

4) ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)

مدل oversized-wayfarers ریس ویترسپون

ریس ویترسپون که بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است، برای تکمیل استایل خود از عینک‎ با برند Ray-Ban استفاده کرده است. ریس، مدل oversized wayfarer را که دارای لنزهای بزرگی است و با چهره او هم‎خوانی دارد، انتخاب کرده است. این مدل با داشتن طرح‎ها و رنگ‎های مختلف در گروه جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه قرار گرفته است. برای مشاهده طرح‌های آن می‌توانید به سایت ری‎بن مراجعه کنید.

5) کونستانس جابلونسکی (Constance Jablonski)

مدل retro-oval کونستانس جابلونسکی با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

امروزه عینک‌هایی با مدل بیضی (Retro Oval) در صف جدیدترین‌ها قرار دارد. این مدل که امروزه خواهان زیاد پیدا کرده است، زیبایی خاصی در صورت‌های گرد ایجاد می‌کند. کونستانس جابلونسکی مدل 25 ساله فرانسوی نیز از ترفند عینک برای زیباتر کردن چهره و استایل خود استفاده کرده است. مدل انتخابی او از میان برند  Saint Laurentاست که تنوع بسیار زیادی در عینک دارد.

6) جین داماس (Jeanne Damas)

جین داماس

جین داماس بازیگر فرانسوی است که همیشه همگام با مد، لباس می‌پوشد. در عکسی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، عینک با فریم فلزی بر چشم دارد. عینک‌های با فریم فلزی از جدیدترین‌های سال 2017 محسوب می‌شود. این مدل از فریم‌ها‌ برای صورت‌های لوزی شکل بسیار مناسب است. می‎توان با انتخاب عینک‌های با فریم فلزی صاحب چهره‌ای خوشایند و جذاب شد.

7) بلا حدید (Bella Hadid)

مدل Black on black بلا حدید با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

بلا حدید نیز مانکن آمریکایی است. علت مشهور بودن و محبوبیت او بیشتر به خاطر استایل زیبا و خاص اوست. او در عکسی که اخیرا به اشتراک گذاشته است، از عینک مدل Black on black از برند Kaibosh استفاده کرده است. این مدل با داشتن لنزهای بزرگ، به خودی خود جلوه خاصی به چهره می‎بخشد و در رنگ‌های مختلفی موجود است.

8) جویینس پالترو (Gwyneth Paltrow)

مدل Aviators جویینس پالترو

مدل خلبانی یا همان Aviator از جمله سبک‌های قدیمی است که همیشه شیکی و جدید بودن خود را حفظ کرده است. این سبک اولین‌ بار توسط شرکت Bausch & Lomb تولید شد. این عینک‌ها از سال ۱۹۶۰ وارد بازار شدند و همچنان در لیست پرفروش‎ترین‌ها هستند.

در جست‌وجویی که در صفحه اینستاگرام جویینس انجام دادیم، او نیز جزو کسانی بود که در کلکسیون عینک خود، از این سبک غافل نشده است. پس می‎توان این سبک را جزو جدیدترین مدل عینک زنانه قرار داد.

9) تیلور هیل (Taylor Hill)

مدل sporty-cat-eye تیلور هیل با جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه

تیلور هیل یکی از مدل‌های معروف آمریکایی است. ترجیح عینک آفتابی او نیز سبک sporty cat-eye از برندهای معروف ایتالیا Miu Miu است. به نظر می‎آید این مدل در صورت‎های گرد و مثلثی زیبایی خود را بهتر به نمایش می‎گذارد. به هر حال با جذابیت بالایی که دارد جزو جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه قرار گرفته است. اگر شما نیز مد و فشن را دنبال می‏کنید، می‌توانید این مدل را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

مدل‌های بالا تنها بخشی از جدیدترین‎های بازار بودند. شما می‌توانید با جست‌وجوی مدل‎های بیشتر، با جدیدترین مدل‎ عینک آفتابی آشنا شوید و با مقایسه طرح‎ها و رنگ‎های مختلف؛ عینک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به گونه‌ای که بیش‌ترین هم‌خوانی را با سبک پوشش شما داشته باشد، در بهتر دیده شدن زیبایی ظاهر شما کمک کند و در راستای بهبود و تکمیل استایل شما باشد.

Related Articles

کامنت بگذارید