خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک طبی و عدسی با 15 مدل از جدیدترین فریم عینک طبی زنانه آشنا شوید

با 15 مدل از جدیدترین فریم عینک طبی زنانه آشنا شوید

نویسنده تیم لوناتو
جدیدترین فریم عینک طبی زنانه

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه شامل فرم‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی است که هر کدام محصول برند شناخته‌شده‌ی جهانی هستند. از دیور گرفته تا گوچی و فندی و ری‌بن. در این مطلب ما 15 عینک زنانه زیبا را به شما معرفی کرده‌ایم و نوشته‌ایم که برای چه فرم صورت مناسب هستند.

با لوناتو همراه باشید.

1- عینک طبی الیور پیپل 5004V 1007

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه1

این عینک طبی کائوچویی با شگل گردی که دارد برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند بهتر است از این فریم استفاده نکنند چون به صورتشان نمی‌آید. این رنگ برای کسانی که پوست سبزه دارند بسیار مناسب است.

عینک 5004V 1007 از برند الیور پیپلز است. الیور پیپلز (Oliver peoples) یک برند معروف ایتالیایی است که در سال 1961 پایه‌گذاری شد. این کمپانی به ارائه محصولاتی همچون عینک‌های آفتابی، پوشاک، ساعت و دیگر اکسسوری‌ها می‌پردازد. عینک‌های آفتابی دست‌ساز کمپانی الیور پیپلز به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فردشان دارای شهرت و آوازه جهانی هستند. الیور پیپلز زیر مجموعه برند مشهور لوکساتیکا است و چندین فروشگاه زنجیره‌ای در سرتاسر دنیا دارد.

2- عینک طبی RX 6375 2949

یکی از جدیدترین فریم عینک طبی زنانه عینک طبی RX 6375 2949 ری‌بن فول‌فریم دو رنگ است. رنگ نارنجی و بسیار شاد آن برای پوست‌های با تناژ گرم بسیار مناسب است. فریم این محصول از جنس فلز است. عینک با قاب فلزی نقره‌ای برای افرادی مناسب‌تر است که موی خاکستری یا جوگندمی دارند. همچنین کسانی که پوست روشن و سفید دارند هم بهتر است عینک با فریم روشن خریداری کنند.

این عینک طبی گرد برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عدسی‌های عینک‌های ری‌بن معمولا از جنس کریستال است و به خوبی از چشم در برابر UV محافظت می‌کنند. از محبوب‌ترین عینک‌های ری‌بن می‌توان به مدل‌های خلبانی (Aviator)، کلاب‌مستر کلاسیک (Clubmaster Classic)و ویفرر (Wayfarer) و … اشاره کرد.

افرادی که به مد اهمیت می‌دهند و به دنبال عینکی شیک و جذاب هستند، به سراغ عینک‌های لوکس و باکیفیت ری‌بن می‌روند. عینک‌های ریبن برای هر موقعیت و مناسبتی مناسب هستند.

3- عینک طبی مارتیانو D1561C1

عینک طبی مارتیانو بسیار ساده و شیک است. جنس فریم عینک از کائوچو و فلز طلایی است. گرد بودن آن برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

این عینک محصول کشور چین است و قیمت بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

عینک با قاب فلزی طلایی برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

توجه داشته باشید قاب تیره لكه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌كند. بنابراین افرادی كه اشكال پوستی دارند بهتر است از انتخاب این رنگ‌ها خودداری كرد .هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد . اشخاص با پوست چروكیده و پیر دارند بهتر است از قاب‌هایی تیره اجتناب کنند.

4- عینک طبی نایک NIKE 7124V 001

این عینک طبی از برند مشهور و خوشنام نایکی است. جنس آن کائوچو و شکل مربعی دارد. عینک مربعی برای صورت‌های گرد، قلبی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، مربعی، لوزی یا مثلثی دارند بهتر است از این فریم استفاده نکنند چون به صورتشان نمی‌آید.

استات هم نوعی پلاستیک است اما با فریم‌های پلاستیکی استاندارد (آکریلیک و پلی‌کربنات) فرق دارد و از آنها قوی‌تر، سبک‌تر و منعطف‌تر است. یک نکته جالب در مورد استات (کائوچو) این است که رنگ در داخل این ماده حل می‌شود و خود فریم رنگی است، به جای اینکه آن را رنگ کنند.

نایکی (Nike) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی و حتی عینک به بازار جهانی فعالیت می‌کند. نایکی را می‌توان بزرگترین تولیدکننده در زمینه تولید کفش‌ها و ابزار ورزشی محسوب کرد. این برند خوشنام از اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی به طور پیوسته تجارت و خط تولید خود را از طریق محصولات متعدد، گسترش داد و امروزه شاهد حضور عینک‌های طبی و آفتابی نایکی هم هستیم.

5- عینک طبی لاکوست 2182ٰV 038

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه3

عینک طبی لاکوست بدون فریم با دسته‌های فلزی است. شکل مستطیلی این محصول برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

از آنجا که عینک طبی لاکوست 2182ٰV 038 فریم ندارد برای هر تیپ لباس و رنگ پوست و رنگ چشم مناسب است.

برند فرانسوی لاکوست همیشه در تولید همه محصولات خود فلسفه‌ای که به خاطر آن شکل گرفته را رعایت می‌کند. این فلسفه چیست؟ خلاقیت همراه با اصالت و کیفیت. تمامی عینک‌های ساخت کمپانی لاکوست فوق‌العاده شیک هستند و در سراسر دنیا جزو عینک‌های لوکس با قیمت مناسب شناخته می‌شوند. این کمپانی با بهره گرفتن از باکیفیت مواد، فریم عینک‌های طبی را با ظرفت تمام می‌سازد و روی عدسی همه محصولاتش لوگوی لاکوست قلم‌زنی شده است. از جمله موادی که در ساخت فریم عینک طبی توسط لاکوست استفاده می‌شود می‌توان به استات سلولزی، تیتانیوم فوق‌سبک، استیل ضدزنگ رنگی و پلی‌کربنات اشاره کرد.

6- عینک طبی RayBan 3648V 2500

این عینک فول‌فریم ری‌بن از جنس فلز و به رنگ طلایی برای خانم‌هایی مناسب است که شیک و مینیمال بودن را با هم می‌خواهند.

فریم چند ضلعی عینک طبی RayBan 3648V 2500 برای صورت‌های مستطیلی، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، مربعی یا لوزی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک با قاب فلزی طلایی برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

عدسی‌های عینک‌های ری‌بن معمولا از جنس کریستال است و به خوبی از چشم در برابر UV محافظت می‌کنند. از محبوب‌ترین عینک‌های ری‌بن می‌توان به مدل‌های خلبانی (Aviator)، کلاب‌مستر کلاسیک (Clubmaster Classic)و ویفرر (Wayfarer) و … اشاره کرد. افرادی که به مد اهمیت می‌دهند و به دنبال عینکی شیک و جذاب هستند، به سراغ عینک‌های لوکس و باکیفیت ری‌بن می‌روند. عینک‌های ریبن برای هر موقعیت و مناسبتی مناسب هستند.

7- عینک طبی اسپای Spy Dolly 52 Black

در میان جدیدترین فریم عینک طبی زنانه باید به عینک طبی اسپای Spy Dolly 52 Dark Tort اشاره کرد. که طراحی شیک و ساده دارد و نیمه فولادی، نیمه استات است. این عینک بسیار سبک و مناسب برای خانم‌ها در هر رده سنی است.

لولاهای با کیفیت بالا و مقاوم در برابر سایش در طولانی مدت شاخته شده‌اند که استفاده راحت را برای شما به همراه دارد.

این عینک پروانه‌ای برای صورت‌های مربعی، گرد، قلبی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

توجه داشته باشید قاب تیره لكه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌كند. بنابراین افرادی كه اشكال پوستی دارند بهتر است از انتخاب این رنگ‌ها خودداری كرد.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

اشخاص با پوست چروكیده و پیر دارند بهتر است از قاب‌هایی تیره اجتناب کنند.

شرکت Spy یک شرکت مستقل آمریکایی در زمینه‌ ساخت عینک است. این شرکت با عینک‌ها و محصولات خلاقانه‌اش توانسته اسمی برای خود دست‌ و پا کند. Spy سیستم‌های جدیدی برای مدیریت رنگ آبی ساخته است. سری عینک‌های Happy Lens این شرکت، طبق گفته‌ سازندگان آن‌ها می‌توانند از چشم در مقابل نور موج کم آبی محافظت کنند. این شرکت عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی و صفحه‌های نمایش را می‌سازد.

8- عینک طبی اسپای Spy Clive 53 Trans Sepia Gun Metal

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه6

عینک طبی اسپای Spy Clive 53 Trans Sepia Gun Metal طراحی شیک و ساده دارد و نیمه فولادی، نیمه استات است. این عینک بسیار سبک و مناسب برای خانم‌ها در هر رده سنی است.

لولاهای با کیفیت بالا و مقاوم در برابر سایش در طولانی مدت شاخته شده‌اند که استفاده راحت را برای شما به همراه دارد.

فریم مستطیلی آن برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

9- عینک طبی دیور MONTAIGNE 35 VSX 51 18

عینک طبی دیور MONTAIGNE 35 VSX 51 18 یکی جدیدترین فریم عینک طبی زنانه است.

عینک طبی دیور 35 VSX 51 18 از سری MONTAIGNE از جنس کائوچو ساخته شده و طرح پلنگی دارد. استات نوعی پلاستیک است اما با فریم‌های پلاستیکی استاندارد (آکریلیک و پلی‌کربنات) فرق دارد و از آنها قوی‌تر، سبک‌تر و منعطف‌تر است. یک نکته جالب در مورد استات (کائوچو) این است که رنگ در داخل این ماده حل می‌شود و خود فریم رنگی است، به جای اینکه آن را رنگ کنند.

عینک با قاب پلاستیکی قهوه‌ای روشن برای اشخاصی که پوست صورتی، زرد یا سبزه دارند مناسب‌تر است.

این عینک به شکل مربع است و برای صورت‌های گرد، قلبی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، مربعی، لوزی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

خانه‌ی مد «دیور» در سال 1947 بنا شد؛ هنگامی که کریستین دیور اولین مجموعه خود را معرفی کرد و مورد برای تحسین جهانی قرار گرفت. دیور با نام جدید، نگاه و زیبایی شناسی جدیدی ایجاد کرد که امروزه همچنان دنیای مد متاثر از آن است. در سپتامبر سال 2016 ، ماریا گرازیا کیوری، اولین مدیر هنری زن دیور، نخستین مجموعه هنری خود را ارائه داد و دیور را با طراحی استثنایی و طرح‌های آینده‌نگرانه، در صدر صنعت مد و فشن نگه داشت.

بد نیست بدانید، این شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس علاوه بر عینک طبی، عینک آفتابی هم تولید می‌کند. میان طرح‌های عینک‌های آفتابی دیور نمی‌توانید شیشه‌های بسیار تیره یا قاب‌های ضخیم پیدا کنید. دیور در رنگ‌های روشن و طرح‌های ظریف و جالب، تولید می‌شود. بیشتر قاب‌های آن از نوع فلز نازک یا ‌پلاستیک استات (کائوچو) است. همچنین در قسمت بالای مدل کلاب (Club) عینک دیور، لبه‌ای اضافه شده است تا بیشتر از عینک‌های دیگر، از رسیدن نور خورشید به چشم‌ها پیشگیری کند. از برخی از مدل‌های عینک دیور می‌توان به فلانل (Flanelle)، پلار (Polar)، ترند (Trend) و… اشاره کرد.

10- عینک طبی فندی FF 0081 E1B 52 20

هوشمندی، مهارت کار با دست و نوآوری همیشگی برند فندی، یکی از معتبرترین برندهای بین المللی لوکس را از سایر برندها متمایز کرده است.

عینک طبی فندی FF 0272 09Q 50 پر از ظرافت زنانه ، شیک ، زیبا ساخته شده است و برای زنانی مناسب است که شخصیتی قوی دارند.

جنس فریم عینک استات مرغوب است. فرم گربه‌ای آن برای صورت‌های مربعی، مستطیلی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت مربعی، قلبی، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

توجه داشته باشید قاب تیره لكه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌كند. بنابراین افرادی كه اشكال پوستی دارند بهتر است از انتخاب این رنگ‌ها خودداری كنند.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

اشخاص با پوست چروكیده و پیر دارند بهتر است از قاب‌هایی تیره اجتناب کنند.

این برند به خاطر طرح‌های خلاقانه اش، تنوع عینک‌های آفتابی و استفاده از آخرین تکنولوژی میکرو فیبر در کریستال جهت ایجاد دید واضح و شفاف از ارزش و اهمیت زیادی در بازار رقابت بین برند‌ها برخوردار است و متقاضی فراوانی از سرتاسر جهان و هر دو جنس خانم‌ها و آقایان دارد.

11- عینک طبی کررا CA6196 KJ4 52 16

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه10

این عینک مستطیلی برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

جنس آن استات است. استات نوعی پلاستیک و از جنس‌های آکریلیک و پلی‌کربنات قوی‌تر، سبک‌تر و منعطف‌تر است. همچنین مزیت استات (کائوچو) این است که رنگ در داخل این ماده حل می‌شود و خود فریم رنگی است، به جای اینکه آن را رنگ کنند.

افرادی که موهای مشکی، قهوه ای که به خاکستری می زند، مسی، هویجی، شرابی و رنگ موی بلوند خاکستری، نقره ای یا پلاتینی دارند بهتر است عینک با فریم مشکی انتخاب کنند.

به طور کلی، عینک طبی شما باید بُعد جدیدی به چهره‌تان ببخشد. برای این منظور می‌توانید تناژ تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست خود را برای فریم عینک در نظر بگیرید. با ایجاد چنان تضادی می‌توانید باعث افزایش جذابیت صورت خود شوید.

کررا (Carrera) نام یک برند معروف اتریشی است که در سال 1956 پایه‌گذاری شد و نزدیک به یک قرن است که شهرت و محبوبیت دارد. عمده محصولات این کمپانی طراحی و تولید عینک‌های آفتابی است. اما عینک طبی هم تولید و عرضه می‌کند. شرکت کررا دارای چندین نمایندگی در کشورهای مختلف جهان است و عینک‌های تولیدی این کمپانی طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

12- عینک طبی سلین CL 41380 ANW 46 22

کمپانی سلین (Celine) توسط سلین ویپیانا و همسرش ریچارد در سال 1945 میلادی تاسیس شد و خیلی زود توانست به عنوان یک برند لوکس در صنعت پوشاک نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. این برند با بوتیک‌ مخصوص کفش کودکان در شهر پاریس کار خود را آغاز کرد اما در زمانی کوتاه محصولات دیگری را به چرخه تولید خود وارد کرده و به عنوان یک برند ارزشمند با طراحی‌های مینیمالیستی شهرت یافت.

عینک طبی سلین CL 41380 ANW 46 22 یکی از جدیدترین محصولات کلکسیون عینک‌های زنانه این برند شناخته شده است. این عینک طراحی ویفرر دارد که با ظرافت و دقت زیادی ساخته شده و برای صورت‌های گرد، بیضی و قلبی بهترین گزینه بشمار می‌رود. فریم این عینک از جنس تیتانیوم است که به عنوان یکی از مستحکم‌ترین و بادوام‌ترین فلزات شناخته می‌شود. فریم‌های تیتانیوم به طور 100 درصد در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند.

فریم گرد این عینک طبی کائوچویی برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

13- عینک طبی گوچی GG 3818 CSA 53 16

عینک طبی گوچی GG 3818 CSA 53 16 با فرم گربه‌ای خود برای صورت‌های مربعی، مستطیلی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت مربعی، قلبی، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

این عینک نیم‌فریم است. قسمت بالای فریم از جنس کائوچو و بخش پایین آن فلزی است. دسته‌ها نیز تزئینات شیک و باکلاس به رنگ طلایی دارد. به خاطر ترکیب این رنگ‌ها، این محصول گوچی برای هر رنگ پوست و هر رنگ مویی مناسب است.

گوچی ابتدا در حوزه مد و لباس فعالیت خود را شروع کرد. سال‌ها بعد برای توسعه کسب و کار خود وارد حوزه‌های دیگر از مد و فشن شد که یکی از آنها، عینک آفتابی است. عینک‌های گوچی مناسب کسانی است که عاشق لوکس و خاص بودن هستند.

14- عینک طبی جیمی چوو JC 205 NS8 52

عینک طبی جیمی چوو JC 205 NS8 52 فول‌فریم، مشکی و از جنس استات است. فرم گربه‌ای آن برای صورت‌های مربعی، مستطیلی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت مربعی، قلبی، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

جنس آن استات است. استات نوعی پلاستیک و از جنس‌های آکریلیک و پلی‌کربنات قوی‌تر، سبک‌تر و منعطف‌تر است. همچنین مزیت استات (کائوچو) این است که رنگ در داخل این ماده حل می‌شود و خود فریم رنگی است، به جای اینکه آن را رنگ کنند.

شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن در کشور انگلستان واقع شده است. این شرکت در سال ۱۹۹۶ (میلادی) توسط «تامارا ملون» و «جیمی چو» تاسیس شد. جیمی چو بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند کفش، کیف دستی، عطر و اکسسوری، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود.

15- عینک طبی پولوراید PLD D347 086 50

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه15

یکی از جدیدترین فریم عینک طبی زنانه عینک طبی پولاروید PLD D347 086 50 است که ترکیبی از ظرافت و دقت در کنار استحکام و زیبایی است. این عینک طبی کائوچویی به خاطر جنسش بسیار مستحکم است.

این محصول برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند بهتر است از این فریم استفاده نکنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

«پولاروید» (Polaroid) برند تاثیرگذار و پیشگام در صنعت دوربین‌های عکاسی چاپ فوری است که در طی سال‌ها فعالیتش عینک طبی و آفتابی نیز تولید کرده است. این برند را بسیاری به خاطر طراحی‌های خاص و شیک عینک‌هایش می‌شناسند. «ادوین هربرت لند» Edwin Herbert Land موسس این برند، دانشجوی انصرافی رشته شیمی از دانشگاه هاروارد بود. او به دلیل علاقه‌اش به مفهوم پولاریزیسون، نام «پولاروید» را برای شرکتش انتخاب کرد. محصولات خاص و لوکس مارک «پولاروید» در ایران نیز مانند تمام دنیا طرفدار دارد. عینک های این برند در فروشگاه اینترنتی لوناتو موجود است. عینک‌های این برند مانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت بالا، طراحی خلاقانه و فناوری به روز دنیا برخوردار است.

Related Articles

کامنت بگذارید