خانه جدیدترین مد عینک طبی زنانه 2020 چیست؟

جدیدترین مد عینک طبی زنانه 2020 چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
جدیدترین عینک طبی زنانه

جدیدترین عینک طبی زنانه

جدیدترین عینک طبی زنانه و مد سال 2020 شامل چندین مدل متفاوت است تا سلیقه‌های زیادی را پوشش دهد. از جمله می‌توان به عینک‌های گربه‌ای، گرد، عینک سایز بزرگ،طرح‌های لاک‌پشتی و عینک‌های هیپستری اشاره کرد.

عینک طبی با فریم فلزی و طرح کلاسیک جدیدترین عینک طبی زنانه

عینک طبی زنانه

یکی از جدیدترین مدل‌های عینک طبی زنانه، بازگشتی به گذشته‌هاست؛ عینک‌هایی که فریم فلزی باریک با طراحی ویفری یا خلبانی دارند. این مدل عینک طبی بسیار سبک است و با هر تیپی می‌توان آن را ست کرد.

خرید عینک طبی زنانه از فروشگاه آنلاین لوناتو

از زمانی که مدل‌های کائوچویی و پلاستیکی عینک‌های طبی عرضه شدند، عینک‌های فلزی با فریم‌های باریک طلایی و نقره‌ای از دور رقابت کنار گذاشته شدند. اما خوشبختانه در دو سال اخیر دوباره شاهد حضور این زیباهای قدیمی هستیم که جذابیت خاصی به چهره زنان و مردان می‌بخشند.

یکی از مدل‌های عینک طبی زنانه در سال 2020، فریم‌های باریک فلزی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رزگلد و حتی توسی است.

مدل‌های خلبانی قدیمی بهترین فریم برای مدل‌های فلزی به شمار می‎رود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سراغ این مدل عینک فلزی بروید.

عینک طبی با فریم بزرگ و رنگ‌های شاد

جدیدترین عینک طبی زنانه

در سال‌های اخیر تقریبا همیشه شاهد حضور عینک‌هایی بوده‌ایم که حس و حالی از گذشته را در خود دارند. امسال (1399) نیز این روال ادامه پیدا کرده و عینک‌هایی که یادآور مد دهه 1970 میلادی هستند دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند. این مدل‌ها اغلب شامل فریم‌های استات (کائوچویی)، مربعی بزرگ و بیضی سایز بزرگ (اُورسایز) است.

برندهای پرآوازه‌ای همچون ری-بن، رالف‌لورن و پرادا در کالکشن 2020 خود این مدل عینک‌ها را با قیمت‌های متنوعی عرضه کرده‌اند. در فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی همچون لوناتو هم می‌توانید مدل‌های اصل این برندها را خریداری کنید.

عینک طبی زنانه با فریم کائوچویی به رنگ زرد یکی از مدل‌هایی است که احتمالا تابستان امسال (1399) زیاد خواهیم دید.

عینک‌های سایز بزرگ را بهتر است با لباس‌های ساده که رنگ‌های خنثی دارند، بپوشید. به این خاطر که جذابیت و خاص بودن عینک دیده شود.

قبل از انتخاب و خرید این مدل عینک طبی زنانه، حتما به فرم صورت خود توجه داشته باشید. مثلا اگر صورتتان گرد است، مدل‌های چهارگوش برایتان مناسب است یا اگر صورت کشیده مستطیلی دارید، بهتر است عینک‌های گرد بخرید. صورت شما هر فرمی داشته باشد، شما باید عینکی با فرم مخالف آن را خریداری کنید تا عینک روی صورتتان شیک به نظر برسد.

عینک طبی زنانه مدل گربه‌ای

جدیدترین عینک طبی زنانه

از جدیدترین عینک طبی زنانه می‌توان به مدل گربه‌ای اشاره کرد. مدل گربه‌ای همیشه نماد زنانه بودن عینک بوده و هست. برای امسال (1399) بهتر است عینک گربه‌ای به رنگ قرمز یا مشکی انتخاب کنید زیرا بیشتر از رنگ‌های دیگر مد هستند.

رنگ مشکی فریم گربه‌ای مخصوصا برای افرادی که پوست روشن دارند بسیار مناسب است و آنها را شیک‌تر نشان می‌دهد. رنگ قرمز هم بسیار جذاب است و با آن می‌توان جلب توجه کرد.

عینک‌ طبی گربه‌ ای در قسمت بالای فریم برجسته‌تر هستند و در بخش پایین تقریبا چیزی برای جلب‌نظر ندارند. فریم این عینک طبی همیشه در لبه‌های دسته به سمت بالا کشیده می‌شود تا فرمی شبیه چشم گربه را در نظر بیننده تداعی کند. همین خمیدگی رو به بالا، ویژگی اصلی عینک گربه‌ای را ساخته است.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که اغلب بخش بالایی فریم پهن‌تر از بخش زیرین آن است.

اگر تیپ‌های خاص و رنگی دارید توصیه می‌کنیم از عینک طبی گربه‌ای عروسکی استفاده کنید.

عینک گربه‌ای مناسب چه مدل صورت است؟ عینک گربه‌ای برای صورت الماسی مناسب است. در این فرم صورت، پیشانی و چانه باریک هستند. عینک‌های گربه‌ای چون کشیده هستند باعث می‌شوند تا درازی صورت در این فرم زیاد دیده نشود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مدل عینک آفتابی جدید و مد ۲۰۲۰

عینک طبی زنانه گرد

یکی از جدیدترین عینک طبی زنانه ، عینک با فریم گرد است. این مدل چندین سال است که موردتوجه طراحان قرار دارد و امسال نیز دوباره شاهد حضور آن جزو برترین مدل‌ها هستیم. دلیلش هم این است که این تیپ عینک‌ها مخصوصا در میان هنرمندان و نوجوان‌ها بسیار محبوب هستند. از این رو برندهای مختلف تولیدکننده عینک هم هر سال جدیدترین عینک‎‌های گرد خود را روانه بازار می‌کنند.

خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عینک طبی با فریم گرد برای مناسبت‌های رسمی و غیررسمی قابل استفاده است. مدل‌های کائوچویی آن را هم می‌توان با لباس‌های متنوعی ست کرد.

عینک گرد برای زنانی مناسب است که فرم صورت آنها مربعی یا بیضی است.

عینک طبی زنانه هیپستر (عینک مخصوص افراد نِرد)

نرد به کسانی می‌گویند که همیشه سرشان در کتاب و درس است و به همین خاطر خیلی اهل معاشرت نیستند. عینک‎های هیپستر که فریم بزرگی دارند برای این افراد بسیار مناسب است.

عینک طبی زنانه با فریم Hipster را باید حتما با لباس‌های رسمی ست کنید. این مدل عینک مربعی کمک می‌کند تا شما باهوش و درسخوان به نظر برسید.

عینک‌های شفاف

 یکی از جدیدترین عینک طبی زنانه ، عینک با فریم شفاف است. این فریم‌ها از جمله عینک‌هایی هستند که برای استفاده در فضای کار بسیار مناسب هستند. از آنجایی که این فریم‌ها برای همه سلیقه و استایل‌ها مناسب هستد به عنوان عینک مد روز مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته اند.

شفافیت این عینک‌ها چهره شما را زیبا و درخشان خواهد کرد. این فریم‌ها غالبا به شکل مکعب هستند. به همین دلیل افرادی با چهره‌های گرد و بیضی شکل می‌توانند از این مدل‌ها استفاده کنند.

 بخش بالایی عینک‌های شفاف، در راستای ابرو‌ها و در به شکل یک خط مستقیم طراحی‌شده است.

سوالات رایج در مورد جدیدترین عینک طبی زنانه

عینک طبی زنانه گرد به صورت با فرم مربعی می‌آید؟

بله این فرم عینک دقیقا متناسب صورت‌های مربعی است. برای اینکه گردی عینک، زوایای تیز صورت را متعادل‌تر نشان می‌دهد.

عینک سایز بزرگ در 2020 مد است؟

بله یکی از مدهای عینک طبی در 2020 عینک های سایز بزرگ است. عینک‌های با فریم‌های بزرگ از جمله ترند‌هایی هستند که مورد استقبال افراد معروف قرار می‌گیرند. به همین خاطر محبوبیت این فریم‌ها در میان خانم‌ها زیاد است.

عینک طبی گربه‌ای به چه صورتی می‌آید؟

صورت‌های گرد با عینک طبی گربه‌ ای بسیار زیباتر و کشیده‌تر دیده می‌شوند. این فرم از عینک کمک می‌کند تا چانه و گونه‌های گرد یک صورت دایره‌ای، تا حدی از مرکز توجه خارج شده و ترکیب کلی چهره، زیباتر به‌نظر برسد.

ترند عینک طبی زنانه در سال 2020 چیست؟

یکی از مدل‌های عینک طبی زنانه در سال 2020، فریم‌های باریک فلزی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رزگلد و حتی توسی است. اما به طور کلی عینک های گرد، گربه ای و سایز بزرگ امسال مد هستند.

خبر خوب!

اگر احساس می‌کنید چشم‌هایتان ضعیف شده اما مطمئن نیستید و حوصله بیرون رفتن هم ندارید، درخواست کنید که اپتومتریست ما به خانه شما بیاید. چگونه؟ با یک کلیک و وارد کردن شماره تماس. به همین سادگی! فقط کافی‌است دکمه زیر را فشار دهید و سپس اطلاعات خود را برای ما بنویسید. در اولین زمان خالی، کارشناس بینایی‌سنجی ما به خانه/محل‌کار شما می‌آید و معاینه بینایی‌سنجی را انجام می‌دهد.

منبع: vintandyork

کامنت بگذارید