خانه ترندهای عینک آفتابی در بهار و تابستان ۱۳۹۹ (2020)

ترندهای عینک آفتابی در بهار و تابستان ۱۳۹۹ (2020)

نویسنده تیم نویسندگان
ترند عینک آفتابی 2020

با نزدیک شدن به بهار و تابستان بسیاری از افراد به دنبال ترند عینک آفتابی در بهار تابستان ۲۰۲۰ هستند. در سال‌های اخیر شاهد تلفیق عینک مد روز از دهه‌های میلادی گذشته بوده‌ایم. بنابراین پیش بینی می‌شود که ترند عینک آفتابی در بهار و تابستان سال جدید بیشتر به سمت استفاده از اکسسوری‌های قدیمی پیش رود.

علاقه مندان به مد، همواره به دنبال یافتن ترندهای جدید هستند و همانطور که می دانید ترندهای عینک آفتابی نیز همواره در حال تغییر است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که کدام نوع عینک آفتابی در سال ۲۰۲۰ ترند خواهند بود؟

عینک آفتابی در بهار و تابستان سال جدید از کدام دهه میلادی الهام می گیرد؟

با توجه پیش بینی‌هایی که در مورد ترند عینک آفتابی وجود دارد، صنعت مد در سال جدید قصد دارد که از دهه ۹۰ میلادی الهام گیرد. طراحی‌های صورت گرفته در سال جدید، یادآور سبک دهه ۱۹۹۰ است و رویدادهایی که در این دوره رخ‌داده است را تداعی می‌کند.

در ادامه برخی از انواع مدل‌های عینک آفتابی ترن در سال ۲۰۲۰ را موردبررسی قرار خواهیم داد:

عینک‌های آفتابی بیضی شکل

تابستان و بهار سال ۲۰۲۰ مجددا شاهد استفاده از عینک‌های آفتابی با قالب بیضی شکل خواهیم بود. این عینک‌ها فرهنگ پاپ در دهه ۹۰ را تداعی خواهند کرد. علاوه بر این عینک‌های آفتابی بیضی شکل، در انواع جنس‌های فلزی و پلاستیکی تولید خواهند شد.

تنوع رنگ ها و برندهای مختلف عینک آفتابی بیضی شکل، همان چیزی است که علاقه‌مندان به مد دنبال آن هستند. راحتی ست کردن این نوع عینک‌های با انواع سبک‌های لباس، از دیگر ویژگی‌های هیجان‌انگیز این نوع عینک‌ها است.

عینک‌های آفتابی با لبه‌های جدید

مربع بودن لبه عینک‌های آفتابی دیگر ترند نیست. با توجه به تحولی که در صنعت مد و فشن رخ داده است، در ترندهای عینک آفتابی بهار و تابستان سال جدید شاهد عینک‌هایی با فریم‌های جدید و خلاقانه‌تر خواهیم بود. عینک‌هایی با شیشه‌های چندضلعی از دیگر ترندهای عینک آفتابی در سال جدید است.

البته چنین فریم‌هایی در رنگ‌های مختلفی به بازار ارائه خواهند شد، که تنوع این نوع عینک‌ها را دوچندان می‌کند. همچنین پیش بینی که در مورد رنگ فریم‌های ترند وجود دارد، بیان می‌کند که رنگ سفید و مشکی از ترندهای سال جدید خواهند بود.

عینک آفتابی با فریم ذوزنقه‌ای

عینک‌های آفتابی با قالب ذوزنقه‌ای که با نام عینک آفتابی چشم گربه‌ای شناخته می‌شوند، از دیگر ترندهای عینک آفتابی در بهار و تابستان سال جدید خواهند بود. بسیاری از افراد علاقه‌مند به صنعت مد و فشن در مورد انتخاب چنین عینک‌هایی همراه هیجان دارند چرا که این نوع عینک‌های آفتابی، یادآور ترکیبی از Wayfarer هستند.

عینک‌های آفتابی گرد بزرگ

ترند عینک آفتابی 2020

برای افرادی که صورت و فک زاویه دار دارند، استفاده ار ترند عینک آفتابی گرد و بزرگ توصیه می‌شود. در واقع این نوع عینک‌ها علاوه بر اینکه چشم و بخش بزرگی از صورت را در مقابل نور خورشید محافظت می‌کنند، ظاهری جذاب و شیک را برای افراد علاقه مند به مد ایجاد خواهد کرد.

عینک آفتابی گرد با طراحی‌های منحصر به فردی توسط برندهای مختلف مانند آلبرتا فرتی، دولچه گابانا و نینا‌ریچی و سایر برندهای معروف در بهار و تابستان سال جدید به بازار ارائه شده‌اند. در واقع استفاده از چنین عینک‌هایی به نوعی حس ماجراجویی را انتقال می‌دهد که مقاومت در برابر آن بسیار دشوار است.

عینک‌های آفتابی با قالب مثلثی

چنانچه هنوز هم عینک‌های آفتابی مثلثی سال گذشته را در دست دارید، باید به شما بگوییم که این عینک‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز ترند خواهند بود. در عینک مد روز که دارای قالب مثلثی هستند، معمولا از شیشه‌هایی با رنگ روشن‌تر استفاده می‌شود.

این نوع عینک‌های آفتابی تداعی‌کننده استایل‌های AWAKE Mode در دهه‌های ۷۰ و ۹۰ میلادی هستند. استفاده از چنین عینک‌هایی با فریم‌هایی به رنگ مشکی و قرار دادن آنها در قسمت پایین‌تر بینی، استایلی شگفت‌انگیز و منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

عینک‌های آفتابی زاویه دار

یکی دیگر از ترندهای عینک آفتابی در بهار سال جدید، عینک‌هایی با با زاویه باز است که سبب تغییر شکل صورت خواهد شد. عینک‌های آفتابی که زاویه آنها در قسمت داخلی چشم بیشتر می‌شود، در سال جدید ترند خواهند بود.

در عینک‌های آفتابی مثلثی زاویه حاد بیشتر در قسمت پایینی عینک آفتابی وجود دارد در حالی که در عینک‌های آفتابی زاویه دار، شیشه‌های عینک در قسمت داخلی یا خارجی صورت زاویه دارند.

عینک‌های آفتابی با شیشه‌هایی خارج از فریم اصلی عینک

در واقع این نوع عینک‌ها، ترند عینک آفتابی در پاییز سال گذشته بودند که در بهار و تابستان سال جدید نیز ترند خواهند بود. در این نوع عینک‌های آفتابی از شیشه‌های بزرگ‌تر از فریم عینک استفاده می‌شود. برند Dolce & Gabbana از شیشه‌های مربعی در فریم‌های گرد استفاده کرده است.

این طراحی از لحاظ هندسی بسیار جذاب است. همچنین برند مشهور Chloé از شیشه‌هایی بزرگ‌تر از قاب عینک، روی فریم‌های ضخیم‌تر استفاده کرده است که این نوع عینک‌ها نیز از ترندهای جدید در تابستان خواهند بود.

عینک‌های آفتابی پرزرق و برق

عینک‌های آفتابی پرزرق و برق در سال‌های گذشته بسیار ترند بودند اما پیش بینی می‌شود که این نوع عینک‌ها در سال جدید نیز ترند باشند. چنانچه طرفدار زرق و برق و درخشش هستید، در سال جدید از عینک‌های قدیمی خود استفاده کنید. این نوع عینک‌ها معمولا به رنگ‌های درخشان مثل طلایی با تزیین سنگ‌ها و جواهرات طراحی می‌شوند که طرفداران مخصوص به خود را دارند.

در نهایت بر اساس آنچه بیان شد، ترند عینک آفتابی در بهار و تابستان ۲۰۲۰ بیشتر عینک‌های آفتابی زاویه ‌دار الهام گرفته‌شده از دهه ۹۰ میلادی هستند که علاقه مندان به مد این امکان را دارند که از این ترندهای بی نظیر استفاده کنند. در مقاله دیگر لوناتو راجع به نکاتی اشاره کردیم که هنگام انتخاب عینک آفتابی علاوه بر ترندها، لازم است به آنها توجه کنید.

کامنت بگذارید