خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی ترند عینک آفتابی زنانه پاییز و زمستان 2020 و 2021

ترند عینک آفتابی زنانه پاییز و زمستان 2020 و 2021

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

اگر طرفدار مد هستید حتما می‌خواهید بدانید مدل عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 و زمستان 2021 چیست! در فصل‌های پاییز و زمستان 1399 شما باید منتظر مدل‌های متنوع و البته کمی غیرمعمول و عجیب‌وغریب باشید. چرا؟ چون امسال برای ایجاد تنوع بسیاری از فریم‌های معمولی عینک دچار تغییرات خاصی شده‌اند؛ از عینک گربه‌ای فانتزی گرفته تا عینک‌های بیش از حد بزرگ و جلب‌توجه‌کننده!

برای آشنایی با ترند عینک آفتابی پاییز و زمستان 2020/2021 با ما همراه باشید.

ترند امسال پرشی بزرگ از مدل‌های باریک و کشیده در سال‌های گذشته است و به سمت بزرگ و پوشاننده بودن پیش رفته‌اند. مثلا امسال مدل‌های سپری (face-shielding) خیلی مد خواهند بود. البته مدل‌های همیشه جذاب خلبانی، گربه‌ای و اورسایزهای کلاسیک همچنان مد هستند.

اما یک‌سری مدل آوانگارد هم به ترند 2021 اضافه شده که شاهد حضور آنها در ویترین فروشگاه‌ها خواهید بود.

خرید عینک آفتابی زنانه از فروشگاه عینک و لنز لوناتو

1- سپرهای حفاظتی (Shield)

عینک آفتابی پاییز 2020

یکی از مدل‌های عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 عینک‌های سپری است. عینک شیلد (Shield) یا سپری در طراحی‌های بسیار متنوع عرضه می‌شود. از عدسی‌های مدل crossover  گرفته تا فریم‌های سایز بزرگ.

در پاییز و زمستان 2020/2021 این عینک‌ها حالت اسپرت‌تری به خود گرفته‌اند. به همین خاطر می‌توان آنها را با هر تیپ و استایلی ست کرد.

مثلا برندی مثل فندی عینک‌های شیلد امسال خود را با طراحی اسپرت عرضه کرده که عدسی‌های آن خیلی باریک نیستند و به خاطر آینه‌ای بودن آنها، چشم‌ها به هیچ‌عنوان از پشت عینک دیده نمی‌شوند.

یا مثلا کالکشن 2021 برند ژیوانشی (شرکت کالای لوکس فرانسوی) هم حالت کاملا اسپرت دارد. با این تفاوت که بسیار ظریف، زیبا و خوش‌طرح است.

خرید عینک آفتابی گربه‌ای از فروشگاه عینک و لنز لوناتو

2- مدل گربه‌ای فانتزی

عینک آفتابی گربه‌ای فانتزی با طراحی‌های جذاب که تا حدی هم یادآور مد دهه‌های 90 میلادی است، یکی از ترندهای امسال است. این مدل عینک برای باریک نشان دادن صورت بسیار مناسب است. عینک گربه‌ای هیچ‌وقت از مد نمی‌افند و یکی از خوش‌طرح‌ترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 و زمستان 2021 است.

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های عینک گربه‌ای را برند Moschino طراحی کرده که با تِم افراطی کالکشن امسال این برند تناسب کامل دارد. این عینک‌ها با فریم‌های پلاستیکی و رنگ‌های شاد یا طرح‌های غیرمعمول، دارای شکل گربه‌ای گرد هستند.

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

البته فریم‌های Anna Sui  هم امسال بسیار جالب و متفاوت هستند. این فریم‌ها کاملا حالت زنانه و لطیف و ظریف بودن خود را حفظ کرده‌اند. با اینکه جنسشان از پلاستیک باکیفیت است، اما با مقدار بسیار مناسبی از اکلیل و تزئینات براق و درخشنده مزین شده‌اند.

3- عینک آفتابی مربعی سایز بزرگ

عینک‌های سایز بزرگ چندین سال است که مد هستند. در بهار و تابستان 2020 مد بودند، در پاییز امسال و زمستان 2021 مد خواهند بود. عینک مربعی آن هم سایز بزرگ برای هر تیپ صورتی مناسب نیست. اما اگر فریم مربعی عینک آفتابی با فرم صورت شما همخوانی دارد، اصلا وقت تلف نکنید و یک جفت عینک سایز بزرگ با فریم مربع خریداری کنید چون ترند امسال هستند.

به طور مثال، عینک آفتابی سایز بزرگ از برند Cynthia Rowley واقعا شیک و خاص است و عدسی رنگی آن با تزئینات فلزی بسیار ظریف اما جذابش می‌تواند زیبایی زیادی به چهره افراد ببخشد.

خرید عینک آفتابی مربعی از فروشگاه عینک و لنز لوناتو

4- عینک‌های فانتزی سایز بزرگ

عینک آفتابی 2020 / 2021 - لوناتو

اگر عینک مربعی سایز بزرگ با فرم صورت شما همخوانی ندارد، پیشنهاد ما این است که از فریم‌های فانتزی اما سایز بزرگ استفاده کنید. به طور مثال، برند ورساچه در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. یا مثلا عینک‌های سایز بزرگ Donatella برای فصول پاییز و زمستانی بسیار عالیست.

اگر جزو کسانی هستید که دوست دارند خیلی خاص به نظر برسند می‌توانید از کالکشن پاییزه عینک‌های آفتابی برند GCDS  استفاده کنید. این مدل‌ها علاوه بر داشتن سایز بسیار بزرگ، طراحی و تزئینات بسیار خاص هم دارند.

5- عینک آفتابی باریک

2020 و 2021 سال‌های اغراق و زیاده‌روی هستند. همان‌قدر که عینک‌های سایز بزرگ و غیرمعمول مد شده‌اند، عینک‌های بسیار باریک نیز مد هستند. از میان مدل‌های عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 باید به فریم‌های خیلی باریک که فقط جنبه تزئینی دارند، اشاره کنیم.

مدل‌های جدید عینک آفتابی برند Rokh یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاییز 1399 است. برای خرید عینک باریک بهتر ست امسال بدنبال مدل‌هایی باشید که طراحی غیرمعمولی دارند. مثلا عینک‌های کائوچویی نیمه شفاف با رنگ عسلی و فرم گربه‌ای از برند Vivetta می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

خرید عینک آفتابی خلبانی از فروشگاه عینک و لنز لوناتو

6- عینک خلبانی طرح قدیم

عینک خلبانی از آن مدل‌هایی است که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شود. به همین خاطر در پاییز 2020 هم همچنان مد است اما با یک تفاوت؛ مدل‌های خلبانی عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 سایز بسیار بزرگ با طراحی قدیمی دارند. این عینک‌ها دو پل هستند که باعث می‌شود برای خانم‌ها گزینه خوبی باشد.

7- عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 با شکل‌های عجیب و غیرمعمول

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

در بهار و تابستان امسال شاهد حضور عینک‌هایی با طراحی‌های بسیار متنوع بودیم. این ترند همچنان ادامه دارد و در پاییز و زمستان 2020 نیز همچنان عینک‌های غیرمعمول مد هستند.

شاید بتوان گفت عجیب‌ترین عینک را برند Dilara Findikoglu عرضه کرده است. عینکی که نمی‌توان مدل آن را توصیف کرد اما همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، شکل مستطیلی با لبه‌های گرد و دایره‌ای دارد و باریک است.

خرید عینک آفتابی هندسی از فروشگاه عینک و لنز لوناتو

برندهای مشهوری همچون پرادا و میو میو هم در ساخت و عرضه عینک‌های غیرمعمول بسیار تبحر دارند. همانند عینک چند ضلعی میو میو با عدسی قهوه‌ای.

8- عینک‌هایی با تزئینات غیرمعمول قاب بالایی

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

آیا تیپ و استایل شما طوری هست که بتوانید یک عینک آفتابی تیره با قابی از جمجمه انسان بپوشید؟ یا عینک هندسی با لبه‌های زیپ‌مانند استفاده کنید؟ یا حتی قاب عینکتان مدل شاخ و برگ درختان باشد؟ اگر این طور است، یکی از ترندهای عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 مدل‌هایی است که بخش بالایی آنها طراحی‌های عجیب و غیرمعمول دارند.

9- سپرهای بدون فریم

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

با اینکه عینک‌های سپری (Shield) کاملا اسپرت به نظر می‌رسند اما مدل‌هایی که 2021 مد شده‌اند حالتی غیرمعمول دارند و گویی از آینده آمده‌اند. مدل‌های امسال کاملا مفهومی و فیوچرستیک هستند چون هیچ قابی ندارند و هر چه هست، عدسی‌های بزرگ پلاستیکی است که روی صورت فرد را پوشانده و قرار است و از چشم‌ها در برابر UV پشتیبانی می‌کند.

10- عینک‌های پلاستیکی بسیار عجیب

عینک آفتابی 2020 / 2021 - لوناتو

مدل امسال کلا با کلمه «عجیب» عجین شده است. قاب‌های پلاستیکی عینک تقریبا خیلی کم مد می‌شوند. این اکسسوری‌ها اما در پاییز 2020 و زمستان 2021 قرار است ترند عینک آفتابی زنانه باشند. مدل‌های امسال شامل فریم‌های پلاستیکی سفید است. اغلب مدل‌هایی که برندهای مشهور و معتبر امسال روانه بازار کرده‌اند شبیه عینک اسباب‌بازی هستند. اما مد هستند و وجه مشترک همه‌شان هم رنگ سفید آنهاست.

11- تشابه رنگ لنز و فریم

یکی از چیزهایی که امسال شاهد حضورش خواهیم بود، تشابه و تناسب رنگ عدسی و فریم عینک آفتابی است. اغلب عینک‌های کائوچویی (استات) در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. به همین خاطر می‌توان آنها را با انواع لنزهای رنگ ست کرد. در پاییز و زمستان 2020 / 2021 عینک‌های آفتابی مونوکروم (تک‌رنگ) زیادی را در ویترین مغازه‌ها خواهید دید.

البته فراموش نکنید که امسال، سالِ سایز بزرگ‌هاست. در نتیجه عینک‌های تک رنگ هم با اندازه‌های بزرگ‌تر از سایز استاندارد عرضه می‌شوند.

12- عینک آفتابی با شیشه زردرنگ

از عینک آفتابی که شیشه زرد دارد می‌توان به عنوان عینک طبی هم استفاده کرد. به طور کلی، رنگ‌های گرم برای استفاده در فصل‌های سرد سال همیشه بهترین انتخاب‌ها هستند. به همین خاطر است که یکی از مدل‌های عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 عینک‌هایی است که عدسی زرد یا خردلی دارند.

عینک آفتابی 2020 / 2021 - لوناتو

فرقی نمی‌کند عینک چه فریمی داشته باشد از مربعی سایز بزرگ گرفته تا خلبانی، هندسی یا فانتزی سایز بزرگ را می‌توان با عدسی‌های زرد رنگ پیدا و خریداری کرد. برندهای مشهوری همچون ورساچه، مارک جیکوب، کریستین دیور و اولا جانسون عینک آفتابی جدید با عدسی زردرنگ را برای پاییز و زمستان 2020 / 2021 روانه بازار کرده‌اند.

13- عینک آفتابی با عدسی صورتی‌رنگ

عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

از دیگر ترندهای عینک آفتابی زنانه در پاییز و زمستان 1399 باید به عدسی‌های صورتی‌رنگ اشاره کنیم. شما می‌توانید امسال از برندهای مشهور دنیا عینک‌هایی با مدل‌های متنوع و لنزهای صورتی خریداری کنید؛ از مربعی سایز بزرگ گرفته تا گربه‌ای و عینک شیلد.

14- عینک آفتابی با فریم گرد

عینک آفتابی پاییز 2020

آخرین ترند از عینک آفتابی زنانه پاییز 2020 ، مدل‌هایی است که فریم گرد دارند. عینک‌های گرد طراحی کلاسیک دارند و برای صورت‌هایی مناسبند که زاویه‌دار، مربعی یا مستطیلی هستند. مثلا عینک نیم‌فریم سبز با لنز آینه‌ای به همان رنگ از برند مشهور آرمانی از جمله شیک‌ترین مدل‌های عینک آفتابی امسال است.

یا حتی عینک گرد با فریم فلزی طلایی هم امسال در زمستان و پاییز مد است و می‌توانید این اکسسوری را با لباس‌های خود ست کنید.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی زنانه پاییز 2020

مد عینک آفتابی پاییز و زمستان 2020/2021 چیست؟

در پاییز و زمستان امسال عینک‌های تک‌رنگ، سایز بزرگ، اشکال هندسی، عدسی زردرنگ و طراحی‌های عجیب و غریب مد هستند.

پاییز و زمستان 2020 چه رنگ عینک آفتابی ترند است؟

در فصول سرد امسال باید منتظر رنگ‌های گرم همچون قهوه‌ای، عسلی، زرد، خردلی و سبز باشید.

آیا در پاییز و زمستان 1399 عینک خلبانی همچنان مد خواهد بود؟

عینک خلبانی هرگز از مد نمی‌افتد. در پاییز و زمستان 2020 هم مدل‌های سایز بزرگ با عدسی‌های رنگی و طرح کلاسیک و قدیمی عینک خلبانی مد است.

چه طرح‌های از عینک آفتابی در پاییز و زمستان 2020 مد هستند؟

عینک‌های عجیب و سایز بزرگ با طرح‌های اغراق‌شده.

منبع: glowsly

Related Articles

کامنت بگذارید