خانه ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰:عینک‌های مد سال برای خانم‌ها

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰:عینک‌های مد سال برای خانم‌ها

نویسنده تیم نویسندگان
ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -فریم های کمانی

اگر دنبال پیدا کردن بهترین مدل‌های عینک در سال ۲۰۲۰ هستید، در این مقاله‌ی وبلاگ لوناتو با ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ برای خانم‌ها آشنا می‌شوید. این مدل‌ها در تصمیم گیر‌ی به یاری شما خواهند آمد. هر چه باشد، خانم‌ها و فریم‌های جذاب، دو مقوله جدانشدنی هستند.

زنان در مقایسه با مردان در انتخاب فریم عینک حساس‌تر هستند. البته حق دارند، چرا که هیچ تزئیناتی به اندازه فریم استایل خانم‌ها را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و همین موضوع نیز فریم عینک را به یکی از اکسسوری‌های محبوب خانم‌ها بدل کرده است.

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ مجموعه‌ای دیدنی از مدل‌های جذاب و زیبا را در به خانم‌ها معرفی می‌کند. بی‌شک با آشنایی با این مدل‌ها، جای خالی آنها را در کمد خود احساس خواهید کرد.

 در این مقاله برترین فریم‌های عینک سال ۲۰۲۰ را در یک مجموعه گردهم آوردیم. با ما همراه باشید تا ترند عینک ۲۰۲۰ مناسب را از میان نمونه‌های‌موجود در فروشگاه لوناتو انتخاب کنید.

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -عینک گربه ای
ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -عینک گربه ای

عینک‌های گربه‌ای

عینک‌های گربه‌ای، از جمله عینک‌های مد سال برای خانم‌ها هستند که همواره مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته‌اند. خانم‌ها غالبا این فریم‌ها را زنانه و جذاب می‌شمارند. همین امر هم باعث شده است که این فریم‌ها همواره جایگاه خود را در ترند عینک خانم‌ها حفظ کنند. رنگ‌های محبوب در عینک‌های گربه‌ای سال ۲۰۲۰ قرمز و مشکی است.

قرمز همواره رنگ محبوب خانم‌ها بوده است. رنگ مشکی نیز برای خانم‌هایی با پوست روشن بسیار مناسب است. این فریم‌ها، نگاهی مرموز و زیرک را به خانم‌ها می‌بخشند. در این میان عینک‌های پوست لاک‌پشتی نیز با استقبال خانم‌ها مواجه شده‌اند.

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -عینک گرد
ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -عینک گرد

عینک‌های گرد

در آغاز سال ۲۰۲۰ شاهد استقبال گسترده خانم‌ها از فریم‌های گرد بوده‌ایم. عینک‌ها گرد دوباره در میان مدل‌های عینک مد روز به چشم می‌خورند. در واقع این مدل یکی از محبوب ترین مدل‌های سال جدید هستند.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت فریم‌های گرد، سازگاری آن مدل‌ها با فضاهای متفاوت است. خانم‌ها می‌توانند به منظور استفاده روزانه یا به عنوان یک عینک مجلسی و زیبا از این عینک‌ها استفاده کنند. مدل‌های واتسون و جغدی از جمله محبوب ترین مدل‌های این عینک‌ها هستند.

 انتخاب فریم گرد برای خانم‌هایی با صورت‌های زاویه دار و مربعی شکل بسیار مناسب‌تر است. چرا که هماهنگی مطلوبی میان فریم و ابعاد چهره برقرار می‌شود

عینک‌های گرد با رنگ مشکی از جمله عینک‌هایی هستند که برای خانم‌ها مسن بسیار مناسب هستند و ظاهر زیبایی را به آنها می‌بخشند.

عینک‌ها گیک

 این مدل عینک‌ها را با نام عینک بچه درس خوان‌ها می‌شناسیم. اما این عینک‌ها همواره در میان فریم‌های محبوب خانم‌ها قرار داشته‌اند. این عینک ظاهری فردی کتاب‌خوان و شیک را در خانم‌ها به وجود می‌آورد.

این عینک‌ها از جمله مدل‌هایی هستند که برای استفاده در محیط‌ها اداری و کاری مناسب هستند و البته این کاملا به انتخاب شما بستگی دراد. شما می‌توانید این عینک را در یک مهمانی مجلل نیز به کار ببرید. اما این عینک اثرات جادویی خود را در محیط کار شما نشان می‌دهد. با استفاده از این فریم‌ها در محیط‌های کاری ظاهر یک فرد سخت‌کوش و دقیق را به خود می‌گیرید.

فریم‌های طرح قدیمی

عینک‌های با فریم قدیمی همچنان جزء عینک‌های مد سال برای خانم‌ها به شمار می‌روند. پس با اعتماد‌به‌نفس کامل، این عینک را به عنوان ترند عینک ۲۰۲۰ انتخاب کنید. این فریم‌ها در عنوان متنوعی در اختیار خانم‌ها قرار گرفته اند.

خانم‌ها می‌توانند عینک‌های طرح قدیمی گربه و یا مربع شکل را به کمد خود بیفزایند. اگر به دنبال انتخاب یک مدل زنانه و درعین‌حال کلاسیک هستید، عینک‌های گربه‌ای را انتخاب کنید.

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -فریم های طرح قدیمی
ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ - فریم های طرح قدیمی

عینک‌هایی با فرم‌های بزرگ

فریم‌های خیلی بزرگ نیز جایگاه خود را در میان عینک‌های مد سال برای خانم‌ها، باز کرده‌اند. خانم‌ها علاقه فراوان به این عینک‌ها نشان داده‌اند.

عینک‌های با فریم‌های بزرگ از جمله ترند‌هایی هستند که مورد استقبال افراد معروف قرار می‌گیرند. شاید همین موضوع موجب محبوبیت این فریم‌ها در میان خانم‌ها باشد.

عینک‌های گربه‌ای و کمانی شکل

 این عینک‌ها همانطور که از نامشان پیداست، تلفیقی از عینک‌های گربه‌ای و عینک‌های منحنی شکل هستند. این عینک‌ها ظاهری فریبنده و جذاب را در فرد به وجود می‌آورند.

ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -فریم های کمانی
ترندهای عینک در سال ۲۰۲۰ -فریم های کمانی

عینک‌های شفاف

 این فریم‌ها از جمله عینک‌هایی هستند که برای استفاده در فضای کار بسیار مناسب هستند. از آنجایی که این فریم‌ها برای همه سلیقه و استایل‌ها مناسب هستد به عنوان عینک مد روز مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته اند.

شفافیت این عینک‌ها چهره شما را زیبا و درخشان خواهد کرد. این فریم‌ها غالبا به شکل مکعب هستند. به همین دلیل افرادی با چهره‌های گرد و بیضی شکل می‌توانند از این مدل‌ها استفاده کنند.

 بخش بالایی عینک‌های شفاف، در راستای ابرو‌ها و در به شکل یک خط مستقیم طراحی‌شده است.

 

جمع‌بندی

انتخاب عینک‌های مد سال برای خانم‌ها با شناسایی مدل‌های رایج سال به مراتب ساده‌تر خواهد بود. انتخاب فریم عینک در نزد خانم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. با انتخاب فریمی که در هماهنگی با چهره شما قرار داشته باشد، زیبایی چهره خود را دوچندان کنید.

همواره در انتخاب عینک، ویژگی‌های چهره خود را در نظر داشته باشید عینک مورد نظر باید با ابعاد و زاویه بندی‌های چهره شما تطابق داشته باشد. ما در انتخاب عینک آفتابی زنانه و عینک طبی زنانه در فروشگاه لوناتو، چهره‌ها و سلایق متفاوت را در نظر گرفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر لوناتو راجع به انتخاب عینک آفتابی را مطالعه کنید.

علاوه بر این، چنانچه‌ برای مشکل چشم خود نیاز به مراجعه به متخصص دارید، اطلاعاتی راجع به تفاوت چشم‌پزشک با اپتومتریست به شما کمک می‌کند به فرد صحیح مراجعه کنید.

در نظر گرفتن این ویژگی بر زیبایی و جذابیت شما می‌افزاید. حالت فریم باید در تضاد با ابعاد چهره شما باشد. چهره‌ای بیضی شکل با عینک‌های مربعی تناسب دارد. در حالی که خانم‌هایی که چهره‌های زاویه‌دار دارند باید به سراغ عینک‌های گرد و بیضی شکل بروند. زیبایی چهره خود را قربانی ترندهای سال نکنید. با انتخاب عینکی که با چهره شما سازگار است، زیبایی خاص و منحصر به فردی را در چهره خود به وجود آورید

کامنت بگذارید