خانه اخبار بهترین رنگ مو برای لنز سبز کدام است؟

بهترین رنگ مو برای لنز سبز کدام است؟

نویسنده فروغ بیداری
به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

به لنز سبز چه رنگ مویی میاد ؟ برای اینکه بهترین انتخاب لنز رنگی سبز را داشته باشید ما در زیر همه‌ی نکات پیش از خرید را برایتان توضیح داده‌ایم. با شناخت کامل لنز سبز می‌توانید متوجه شوید که سبز برای چه رنگ مویی مناسب‌تر است. تا انتهای مطلب با لوناتو همراه باشید.

به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های مو برای لنز سبز ، موهای قرمز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.

هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنز سبز روشن استفاده کنید.

برای خرید انواع لنز سبز همچون لنز رنگی فصلی سولکو Light Green و لنز رنگی سالانه پلی ویو رنگ Green می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

لنز سبز برای موهای بلوند مناسب است؟

لنز رنگی بر اساس رنگ مو

کسانی که موهای بلوند دارند تقریبا از هر رنگ لنز رنگی می‌توانید برای زیبایی هرچه بیشتر چهره خود استفاده کنند.

رنگ آبی چشم و موهای بلوند یکی از رایج‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب‌های زیبایی است. اما لنز سبز روشن هم از دیگر انواع لنز رنگی است که با موهای بلوند ترکیب جذابی می‌سازد. بنابراین، این رنگ مو برای لنز سبز مناسب است.

توجه داشته باشید که رنگ سبز تیره انتخاب نکنید و سراغ رنگ‌های روشن و شفاف سبز بروید. همچنین یادتان باشد که لنز سبز روشن برای افرادی که پوست روشن یا رنگ‌پریده دارند بهترین انتخاب است.

با موی مشکی می‌توان لنز سبز استفاده کرد؟

انواع رنگ لنز

همانند بلوند، رنگ موی مشکی را هم می‌توان با هر رنگ چشمی ست کرد. با اینکه فریبنده‌ترین رنگ لنز برای موی مشکی، لنز یاسی / لنز بنفش است. اما لنز سبز و لنز آبی هم برای موهای مشکی انتخاب‌های کاملا درستی هستند. وقتی موهای شما تیره و سیاه است، بهتر است با لنزهای روشن، باعث بهتر دیده شدن چشم‌های خود بشوید. بنابراین، این رنگ مو برای لنز سبز مناسب است.

خرید لنز سبز از فروشگاه لوناتو

به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

لنزهای رنگی با برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند. لوناتو نیز محصولات چندین برند مشهور جهانی را در فروشگاه اینترنتی خود دارد که می‌توانید بر اساس بودجه یا سلیقه خود، لنزهای دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید.

به طور مثال، لنز رنگی فصلی فرشلوک یا لنز رنگی ایراوپتیکس با ترکیب‌بندی جذابی که دارند کمک می‌کنند تا رنگ چشم‌های شما به طور کاملا طبیعی تغییر کند.

یا مثلا می‌توانید لنز رنگی سالانه رینبو یا لنز طبی رنگی ایراوپتیکس رنگ Green را روی چشم‌های خود امتحان کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

لنزهای رنگی انواع مختلف روزانه، ماهانه، فصلی یا سالانه دارند که می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از این نمونه‌ها را بخرید. همچنین برخی برندها، لنز رنگی طبی هم عرضه می‌کنند، یعنی با یک تیر دو نشان می‌زنید. با این لنزها می‌توانید علاوه بر اصلاح مشکلات بینایی، رنگ چشم‌ها را هم تغییر دهید و زیباتر دیده شوید.

به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

بهترین لنز سبز باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی می‌خواهید با کمک لنز سبز ، تغییراتی در چهره و ظاهر خود ایجاد کنید، باید حتما به سلامتی قرنیه چشم هم توجه داشته باشید. چطور می‌توان این کار را کرد؟ با خرید یک لنز مناسب.

از ویژگی‌های یک لنز خوب و مناسب این است که اجازه دهد اکسیژن به طور کامل به قرنیه چشم برسد‌. در عین حال، از ورود اشعه‌های مضر UV هم به چشم پیشگیری کند.

وقتی به خرید لنز رنگی سبز فکر می‌کنید، حتما فاکتورهایی همچون میزان رطوبت‌رسانی لنز را هم مدنظر قرار دهید. تا هنگام استفاده از آنها، چشم‌ها دچار خشکی نشوند.

راهنمای انتخاب لنز سبز طبیعی

برندهای مختلف، لنزهای رنگی متنوعی از نظر رنگ، طرح و سایز عرضه می‌کنند. بنابراین شما باید برندی را انتخاب کنید که لنزهایش به طور کامل روی چشم‌های شما بنشیند. لنزهایی که با هر بار پلک زدن جا به جا نشوند. به این دلیل که، حرکت کردن لنز روی چشم، آن را از حالت طبیعی خارج می‌کند. بدون شک، این امر تاثیر منفی روی استایل شما خواهد گذاشت.

همچنین سایز قسمت رنگی لنز نیز بسیار مهم است. اگر سایز لنز متناسب قرنیه شما نباشد، یعنی تنگ یا بزرگ‌تر باشد، از حالت عادی خارج می‌شود و طبیعی به نظر نخواهد رسید.

لنزهای مات، بر خلاف لنزهای نیمه‌رنگی که تغییر کمی در رنگ اصلی چشم شما به وجود می آورند، به طور کامل رنگ چشم را عوض می‌کنند. این لنزها ناحیه شفافی در وسط خود دارند. اگر این روزنه که در مرکز لنز قرار دارد کاملا بر مردمک چشم شما منطبق نباشد لنز روی چشم شما طبیعی دیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: با ۹ تا از بهترین برندهای لنز رنگی در جهان آشنا شوید

سوالات رایج در مورد رنگ مو برای لنز سبز

کدام رنگ لنز برای موی شرابی بهتر است؟

لنز سبز روشن بهترین گزینه است.

لنز سبز را می‌توان با موی بلوند ست کرد؟

با موی بلوند هر رنگ لنزی ست می‌شود. با اینکه بهترین گزینه، لنز آبی است. اما شما می‌وانید لنز سبز روشن را هم با موی بلوند ست کنید.

برای موهای قهوه‌ای می‌توان لنز سبز استفاده کرد؟

خیر. برای موی قهوه‌ای بهتر است سراغ لنزهای عسلی و فندقی بروید.

قیمت لنز سبز در ایران چقدر است؟

از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان، بسته به جنس لنز و برند آن.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید