خانه اخباراخبار لوناتو بهترین مارک عینک آفتابی ؛ «پرادا» صدرنشین 10 برند برتر جهان است

بهترین مارک عینک آفتابی ؛ «پرادا» صدرنشین 10 برند برتر جهان است

نویسنده تیم لوناتو
بهترین مارک عینک آفتابی

بهترین مارک عینک آفتابی

بهترین مارک عینک آفتابی به برندهای مد و فشن مربوط است.

این روزها برندهای بسیاری در زمینه‌ی عینک آفتابی وجود دارند. یکی از مزیت‌های تعداد زیاد برندها می‌تواند این باشد که هر مدل عینک مارک که دوست داشتید را می‌توانید از بین آن‌ها پیدا کنید. اما مطمئنا همه‌ی برندها کیفیت و زیبایی یکسانی ندارند. بنابراین در این نوشته می‌خواهیم 10 تا از برندهای مشهور عینک آفتابی در جهان را به شما معرفی کنیم.

۱۰) عینک مارک بربری

برند عینک

در لیست 10 تایی بهترین مارک عینک آفتابی ، بربری در آخرین جایگاه قرار دارد. بربری یکی از برندهای مشهور بریتانیایی است که در زمینه‌های مختلف مد هم‌چون پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌ آفتابی و عطر فعالیت دارد که در سال 1856 بربری را بنیان نهاد. سابقه طولانی مدت و کیفیت محصولات برند بربری آن را به یک برند ویژه و محبوب در بین مردان و زنان تبدیل کرده است.

۹) عینک مارک دیور

Rihanna wearing frames from her Dior sunglass collaboration.

دیور، برند مشهور فرانسوی که از سال 1940 فعالیت خود را با هدف ارائه ی محصولات پیشرفته‌ای در صنعت مد آغاز کرده است. طرح‌های نوآورانه و جسورانه‌ی این برند باعث محبوبیت بیش از اندازه آن در بین مردم شده است که از طرفداران این برند به ریحانا می‌توان اشاره کرد. این برند در عرصه‌های مختلفی از مد، هم‌چون عینک، عطر و پوشاک فعالیت دارد. گستره‌ی محصولات این برند، باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در بین مردم شده است.

۸) عینک مارک دی اند جی

بهترین مارک عینک آفتابی

این برند در سال 1985 وارد صنعت مد شده است. یکی از برندهای ایتالیایی لوکس که شهرت بسیار فراوانی دارد و قابل مقایسه با شرکت‌های دیگر نیست. این برند به قدری در جهان توسعه پیدا کرده است که به راحتی می‌توان آن‌ها را از بازارهای ایران نیز تهیه کرد. و یکی از بهترین مارک عینک آفتابی است.

۷) عینک مارک اوکلی

بهترین مارک عینک آفتابی

یکی از بهترین مارک عینک آفتابی اوکلی است. این برند در یک گاراژ در کالیفرنیا توسط  جیمز جندر بنیان گذاری شد. این برند را می‌توان یکی از گران‌ترین برندهای سازنده‌ی عینک در جهان دانست.

اما کیفیت ساخت عینک‌های اوکلی به قدری بالا و خوب است که هر کسی حاضر است این قیمت بالا را متحمل شود. به عبارت ساده، اگر از خریداران اوکلی بپرسید که آیا این عینک کمی گران نیست؟ با قاطعیت به شما خواهد گفت که اما ارزشش را دارد.

۶) عینک مارک تام فورد

برند عینک آفتابی

نام این برند یادآور محصولات پیشرفته و درجه یک برای مشتریان می‌باشد. با وجود این که فورد از سال 2004 وارد بازار شده است اما یکی از پرچم‌داران و رهبران بازار در عرصه عینک آفتابی است.

از ویژگی‌های متمایز عینک‌های این برند می‌توان به سبکی آن‌ها اشاره کرد. سبکی در ساخت عینک یکی از مهم‌ترین آپشن‌های محبوبیت آن‌ها به حساب می‌آید، زیرا عینک‌ها جزو ابزارهایی هستند که شما اغلب دوست دارید، آن‌ها را همراه خود داشته باشید و هر چه سبک‌تر باشد، راحت‌تر نیز هست.

۵) عینک مارک آرمانی

بهترین مارک عینک آفتابی

برند آرمانی یکی از بهترین مارک عینک آفتابی و از شرکت‌های طراحی مد ایتالیایی است که از 1975 فعالیت‌های خود را در این زمینه شروع کرده است.

این برند را بهترین گزینه برای افرادی است که بهترین‌ها را با کمترین هزینه می‌خواهند. در واقع شما با برند آرمانی می‌توانید عینک طبی یا آفتابی محبوب و باکیفیت خود را ارزان‌تر از هر برند دیگری بخرید.

۴) عینک مارک ورساچه

ورساچه که توسط جانی ورساچه تاسیس شده و از سال 1978 فعالیت خود را آغاز کرده است، ریشه‌ی ایتالیایی دارد. محصولات این برند به کیفیت و زیبایی توامان مشهور است و یکی از بهترین مارک عینک آفتابی است.

۳) عینک مارک ری‌بن

اگر به تمامی برندهای معرفی شده در بالا توجه کنید، همگی اغلب به فعالیت در زمینه‌های مختلف هم‌چون پوشاک، عطر و ... نیز توجه کرده‌اند. اما ری‌بن تمام تمرکز خود را بر عینک‌های آفتابی گذاشته است، به همین دلیل است که نام این برند در زمینه‌ی عینک بیشتر از بقیه آشنا به نظر می‌رسد.

این برند از سال 1937 با استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه‌ی عینک آفتابی، فعالیت خود را شروع کرده است.

۲) عینک برند گوچی

این برند که از سال 1921 وارد بازار مد شده است، سهم بزرگی را در ارائه‌ی لباس، کفش، ساعت و عینک به خود اختصاص داده است و هدف این برند پیشرفته و مدرن بودن می‌باشد و تلاش های خود را بر روی ایجاد یک سبک پیشرفته مناسب متمرکز ساخته است. از دیگر نام‌ها در میان بهترین مارک عینک آفتابی گوچی است.

۱) عینک مارک پرادا

یکی که از بزرگترین موسسه های مد ایتالیایی که ازسال 1913 تشکیل شده است. تجربه‌ی فوق العاده‌ی پرادا در صنعت مد مسئولیت همه چیز از ساعت تا کفش به دوش خود کشیده است. نکته‌ی منحصر به فرد این برند قالب مخاطبان آن است که به دلیل همه پسند بودن طرح‌هایش بین مردم طرفداران زیادی دارد و طرح های پیشنهادی آن برای هر قشری مناسب است.

بیشتر بخوانید: معرفی ۹ برند مشهور عینک آفتابی زنانه که محصولاتشان بسیار شیک است

سوالات رایج در مورد بهترین مارک عینک آفتابی

برند پرادا برای کدام کشور است؟

پرادا یکی که از بزرگترین خانه‌های مد ایتالیایی که از سال 1913 میلادی فعالیتش را شروع کرده است.

بهترین برند عینک دودی چیست؟

پرادا، گوچی، ری‌بن، ورساچه، تام فورد، دیور، آرمانی، بربری، دلچه اند گابانا و اوکلی جزو بهترین‌ها هستند.

کدام برند عینک آفتابی به صورت من می‌آید؟

برای اینکه بدانید کدام عینک آفتابی مناسب چهره و استایل شماست، لزوما نباید دنبال برند خاصی باشید؛ بلکه آنچه مهم است، متناسب بودن، اندازه و شکل فریم عینک روی صورت شماست.

گران‌ترین مارک‌های عینک آفتابی زنانه کدام است؟

دلچه گابانا، بولگاری، پرادا، کارتیه و چوپارد جزو گران‌ترین مارک‌های عینک‌های آفتابی هستند.

Related Articles

کامنت بگذارید