خانه اخبار بهترین لنز تماسی نرم در سال 1399 چیست؟

بهترین لنز تماسی نرم در سال 1399 چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
بهترین لنز طبی

بهترین لنز طبی

بهترین لنز طبی به نیاز شما بستگی دارد. یعنی اینکه چشم‌هایتان چه شرایطی دارند و چه نوع لنزی برای آنها مناسب‌تر است.

برندهای متفاوتی در جهان در زمینه ساخت انواع مختلف لنز تماسی فعالیت دارند. از جمله می‌توان به جانسون و جانسون، کوپرویژن و آلکان و سیبا ویژن اشاره کرد. تمامی این برندها هم لنزهای متنوعی برای اهداف مختلف طراحی و روانه بازار می‌کنند.

تفاوت لنزها در جنس آنها، دوره مصرف و ویژگی‌های انحصاری‌شان است. برخی از لنزهای طبی مخصوص اصلاح آستیگمات چشم‌ها طراحی می‌شوند، برخی برای دور بینی یا پیرچشمی.

بعضی لنزها سخت هستند و بعضی دیگر نرم. هر کدام هم مزایا و معایب خاص خود را دارند. یعنی این طور نیست که بتوان گفت مثلا لنز سخت بهتر از لنز نرم است یا برعکس.

لنزهای سخت نفوذپذیری بیشتری نسبت به اکسیژن دارند و وضوح دید بهتری هم برای فرد مهیا می‌کنند. اما در عوض استفاده و عادت کردن به آنها سخت‌تر است. این در حالیست که لنزهای نرم علاوه بر اکسیژن‌رسانی نسبتا خوب، استفاده راحت‌تری هم دارند اما ممکن است به اندازه لنز سخت دید واضحی نداشته باشند. اما راحتی و آبرسانی زیاد لنزهای نرم باعث شده تا طرفداران بیشتری نسبت به لنز سخت داشته باشند.

حالا با این توضیحات مختصر و کوتاه، ما در ادامه مطلب قصد داریم چند عدد از بهترین لنزهای طبی سال 1399 را معرفی کنیم. بیشتر این لنزها در فروشگاه اینترنتی لوناتو موجود هستند و می‌توانید تنها با چند کلیک لنز موردنیاز خود را خریداری کنید.

خریدها در شهر تهران در عرض 24 ساعت و در دیگر شهرهای کشور در عرض 72 ساعت کاری به دست مشتری می‌رسند.

حالا با ما همراه باشید تا با بهترین لنز طبی سال 1399 آشنا شوید.

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist با قیمت بسیار خوبی که دارد یکی از بهترین لنزهای طبی برای استفاده روزانه به‌شمار می‌رود. این لنز تماسی محصول کمپانی Johnson & Johnson است و با تکنولوژی LACREON عرضه می‌شود.

این لنز طبی روزانه برای اصلاح نزدیک بینی و دور بینی طراحی شده است. 

برای چشم‌هایی که حساسیت زیادی دارند و ممکن است خیلی سریع خشک شوند، لنز روزانه Acuvue Moist یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ به این خاطر که بسیار راحت است و فشار خاصی به چشم‌ها وارد نمی‌کند. 

فناوری LACREON استفاده شده در این محصول با حفظ رطوبت در سطح لنز این اطمینان را به کاربر می‌دهد که در تمام طول روز کاملا نرم و راحت باقی خواهد ماند. لاکریون با تقلید از رفتار اشک طبیعی چشم انسان، لنز طبی روزانه اکیو وی Moist را خیس و مرطوب نگه می‌دارد.

این لنز همچنین قابلیت محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارد و ضد UV است.

شما در تمام طول سال و در هر شرایط آب و هوایی می‌توانید این لنز را به چشم بگذارید و از عملکرد مناسب آن لذت ببرید. 

مزایا و مشخصات 

  • یک بار مصرف و روزانه است
  • از تکنولوژی LACREON برای افزایش راحتی و رطوبت سطح لنز استفاده شده
  • این محصول از جنس Etafilcon A است
  • قابلیت مسدود کردن اشعه‌های UV را دارد
  • فناوری Visitint کمک می‌کند تا گذاشتن و برداشت لنز بسیار ساده باشد
  • لنز از 58% آب تشکیل شده

لنز روزانه یک بار مصرف comfi

در میان بهترین لنز طبی می‌توان به لنز روزانه یک بار مصرف comfi اشاره کرد. این لنز در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از کیفیت و راحتی خوبی هم برخوردار است. این مدل از لنز comfi حاوی 58 درصد آب است و در نتیجه در طول روز روطبت چشم را به خوبی حفظ می‌کند.

لنز طبی ماهانه اکیو وی Oasys

لنز طبی ماهانه اکیو وی Oasys ، همزمان با اصلاح بینایی و ارائه وضوح دید کامل، استفاده بسیار راحتی هم دارد. این لنز ماهانه، مخصوص کسانی طراحی شده که می‌خواهند از شر عینک خلاص شوند؛ اما در عین حال به‌دنبال لنز راحت و بی‌دردسر هم هستند که پوشیدن و نگهداری آنها مشکلی برایشان نداشته باشد.

لنز طبی اکیو وی Oasys توسط کمپانی «Johnson & Johnson» ساخته شده است. در ساخت آن از تکنولوژی «هایدراکلیر پلاس» استفاده شده است. به موجب این فناوری، لنز در طول شبانه روز کاملا نرم و مرطوب است و هیچ اذیتی برای فرد به‌دنبال نخواهد داشت. 

همچنین مدل لنز اکیو وی از جنس سیلیکون هایدروژل هم هست. یعنی به موجب اکسیژن‌رسانی بسیار بالایی که دارد، در زمان استفاده از کامپیوتر یا دیگر وسایل الکترونیک از خشک شدن سطح چشم پیشگیری می‌کند. این نوع لنز همچنین برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند نیاز بسیار مناسب است.

لنز طبی «اوآسیس اکیو وی» بیشتر از لنزهای هایدروژلی معمولی اکسیژن‌رسانی می‌کند، در نتیجه تجربه استفاده از آن برای هر فردی خوشایند خواهد بود؛ زیرا کاملا نرم و مرطوب است.

مزایا و مشخصات لنز طبی ماهانه اکیو وی Oasys 

  • این لنز را می‌توانید به مدت یک ماه فقط روزها استفاده کنید. یا به مدت 1 هفته کامل به صورت شبانه‌روزی. 
  • لنز اکیو وی Oasys از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته شده  
  • دارای فناوری HYDRACLEAR است که باعث راحتیِ استفاده می‌شود
  • تا 99.9 درصد ضد UVB و 96.1 درصد ضد UVA است
  • حاوی 38 درصد آب است
  • استفاده بسیار آسانی دارد

لنز طبی ایراپتیکس

بهترین لنز طبی

لنز ایراپتیکس آکوآ، نوعی لنز نرم پیشرفته است که نسبت به لنزهای هایدروژلی معمولی، اکسیژن بیشتری را از خود  عبور می‌دهد. در واقع، این لنز تا 5 برابر بیشتر از لنزهای معمولی می‌تواند اکسیژن را به قرنیه چشم برساند؛ که یک مزیت بسیار عالی برای لنزهای چشمی است.

لنز ایراپتیکس Aqua حاوی 33 درصد آب است. این میزان آب، یعنی راحتی بیشتر لنز در چشم. هر چه آب موجود در ساختار لنز چشم بیشتر باشد، به همان اندازه راحتی لنز در چشم بیشتر خواهد بود. بعلاوه‌ی اینکه میزان آب موجود در لنز از خشکی چشم‌ها در طول روز پیشگیری و رطوبت موردنیاز چشم را تامین می‌کند. 

اکسیژن‌رسانی زیاد این لنز باعث شده تا فردی که از آن استفاده می‌کند، علاوه بر حفظ رطوبت چشم‌هایش، سلامتی و راحتی زیادی را هم تجربه کند. 

با این تفاسیر باید بگوییم، لنز ایراپتیکس برای کسانی مناسب است که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند و علاوه بر کیفیت، راحتی لنز هم برایشان بسیار مهم است.

مزایا و ویژگی‌های لنز ایراپتیکس آکوآ

  • لنزهای چشم ماهانه به این صورت هستند که یا یک ماه فقط در طول روز از آنها استفاده می‌کنید، یا می‌توانید یک هفته کامل به صورت شبانه‌روزی از آنها استفاده کنید. 
  • لنز سیلیکون هایدروژل 5 برابر اکسیژن‌رسانی بیشتری نسبت به بقیه لنزها دارد. 
  • این لنز برای چشم‌های دور بین یا نزدیک بین مناسب است.
  • حاوی یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار و چربی‌هاست. 
  • بدنه‌ی لنز حاوی 33 درصد آب است.

لنز طبی بایوفینیتی

بهترین لنز طبی

تکنولوژی ثبت‌شده‌ی Aquaform که مخصوص کمپانی کوپر ویژن است در لنز طبی بایوفینیتی این شرکت استفاده شده. به لطف این فناوری، لنز طبی تا 48 درصد آبرسانی دارد. به همین خاطر محیط چشم همیشه به اندازه کافی خیس و مرطوب می‌ماند تا فرد در اثر استفاده از لنز دچار خشکی یا خستگی چشم نشود.

از طرف دیگر، لنز بایوفینیتی از جنس سیلیکون هایدروژل هم هست. این جنس اکسیژن‌رسانی بسیار زیادی دارد و می‌تواند 6 برابر بیشتر از هایدروژل‌های معمولی، اکسیژن به چشم برساند. در نتیجه، با وجود سیلیکون هایدروژلی بودن و دارا بودن فناوری Aquaform، شما می‌توانید مطمئن باشید که در تمام طول روز این لنز نرم و راحت خواهد بود و هیچ اذیتی برای شما نخواهد داشت.

حتی افرادی که چشم‌های خشکی دارند هم می‌توانند از این لنز استفاده کنند.

مزایا و ویژگی‌های لنز طبی بایوفینیتی

  • قابل استفاده به مدت 30 روز فقط روزها یا 7 شبانه‌روز به طور پیاپی
  • راحت و نرم
  • تنفس‌پذیری بالا و اکسیژن‌رسانی خوب
  • قدرت آبرسانی 48 درصدی

سوالات رایج در مورد بهترین لنز طبی

لنزها از نظر مدت زمان استفاده به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

لنزها از نظر مدت زمان استفاده به لنز روزانه، لنز هفتگی، لنز ماهانه، لنز فصلی و لنز سالانه دسته بندی می‌شوند. با توجه به موارد استفاده و میزان استفاده از لنز می‌توانید لنزها را انتخاب کنید.

چگونه می‌توان اینترنتی و بدون نسخه لنز طبی خرید؟

برای خرید لنز طبی بدون نسخه باید توجه داشته باشید که نمره چشم‌ها با هم فرق دارد، برای هر کدام از چشم‌ها باید اطلاعات جداگانه‌ای وارد کنید. اگر نسخه لنز را گم کرده‌اید یا بنا به هر دلیلی در دسترس‌تان نیست می‌توانید از لنز قبلی خود کمک بگیرید. اگر جعبه یا قوطی لنز طبی قبلی خود را دارید، فقط کافیست اطلاعات موردنیاز برای خرید لنز طبی را از روی آن در سایت ما وارد کنید.

لنز طبی ایراپتیکس چه ویژگی‌های دارد؟

لنز طبی ایراپتیکس در کنار اکسیژن رسانی فوق العاده بالا با استفاده از تکنولوژی تری کامفورت آلودگی های محیط را جذب نمی کند و از این نظر دید کاملا راحت و شفافی برای چشمان شما به ارمغان می آورد.

تکنولوژی Aquaform در لنز طبی بایوفینیتی چیست؟

تکنولوژی ثبت‌شده‌ی Aquaform که مخصوص کمپانی کوپر ویژن است در لنز طبی بایوفینیتی این شرکت استفاده شده. به لطف این فناوری، لنز طبی تا 48 درصد آبرسانی دارد. به همین خاطر محیط چشم همیشه به اندازه کافی خیس و مرطوب می‌ماند تا فرد در اثر استفاده از لنز دچار خشکی یا خستگی چشم نشود.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید