خانه اخبار بهترین لنز روزانه یک بار مصرف در سال 1400 چیست؟

بهترین لنز روزانه یک بار مصرف در سال 1400 چیست؟

نویسنده فروغ بیداری

بهترین لنز روزانه یک بار مصرف

بهترین لنز روزانه یک بار مصرف توسط برندهای متفاوتی عرضه می‌شود و فقط یک لنز نیست که جزو بهترین‌ها دسته‌بندی می‌شود.

لنز تماسی یک‌بار مصرف، همان‌طور که از نامش پیداست فقط برای یک روز استفاده طراحی و تولید شده است. یعنی شما در انتهای روز، وقتی آن را از چشم خارج کنید، باید لنز را دور انداخته و در روز بعد، از لنز جدید دیگری استفاده کنید.

این لنز در میان ورزشکاران و شاغلینی که به سلامت و راحتی چشم‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند، بسیار رواج یافته است.

برندهای متفاوتی در جهان در زمینه ساخت انواع مختلف لنز تماسی فعالیت دارند. از جمله می‌توان به جانسون و جانسون، کوپرویژن و آلکان و سیبا ویژن اشاره کرد. تمامی این برندها هم لنزهای متنوعی برای اهداف مختلف طراحی و روانه بازار می‌کنند.

به طور کلی، تفاوت لنزها در جنس آنها، دوره مصرف و ویژگی‌های انحصاری‌شان است. برخی از لنزهای طبی مخصوص اصلاح آستیگمات چشم‌ها طراحی می‌شوند، برخی برای دور بینی یا پیرچشمی.

بعضی لنزها سخت هستند و بعضی دیگر نرم. هر کدام هم مزایا و معایب خاص خود را دارند. یعنی این طور نیست که بتوان گفت مثلا لنز سخت بهتر از لنز نرم است یا برعکس.

لنزهای سخت نفوذپذیری بیشتری نسبت به اکسیژن دارند و وضوح دید بهتری هم برای فرد مهیا می‌کنند. اما در عوض استفاده و عادت کردن به آنها سخت‌تر است. این در حالیست که لنزهای نرم علاوه بر اکسیژن‌رسانی نسبتا خوب، استفاده راحت‌تری هم دارند اما ممکن است به اندازه لنز سخت دید واضحی نداشته باشند. اما راحتی و آبرسانی زیاد لنزهای نرم باعث شده تا طرفداران بیشتری نسبت به لنز سخت داشته باشند.

حالا با این توضیحات مختصر و کوتاه، ما در ادامه مطلب قصد داریم چند عدد از بهترین لنز روزانه یک بار مصرف سال 1400 را معرفی کنیم. بیشتر این لنزها در فروشگاه اینترنتی لوناتو موجود هستند و می‌توانید تنها با چند کلیک لنز موردنیاز خود را خریداری کنید.

خریدها در شهر تهران در عرض 24 ساعت و در دیگر شهرهای کشور در عرض 72 ساعت کاری به دست مشتری می‌رسند.

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist با قیمت بسیار خوبی که دارد یکی از بهترین لنزهای طبی برای استفاده روزانه به‌شمار می‌رود. این لنز تماسی محصول کمپانی Johnson & Johnson است و با تکنولوژی LACREON عرضه می‌شود.

این لنز طبی روزانه برای اصلاح نزدیک بینی و دور بینی طراحی شده است. 

برای چشم‌هایی که حساسیت زیادی دارند و ممکن است خیلی سریع خشک شوند، لنز روزانه Acuvue Moist یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ به این خاطر که بسیار راحت است و فشار خاصی به چشم‌ها وارد نمی‌کند. 

فناوری LACREON استفاده شده در این محصول با حفظ رطوبت در سطح لنز این اطمینان را به کاربر می‌دهد که در تمام طول روز کاملا نرم و راحت باقی خواهد ماند. لاکریون با تقلید از رفتار اشک طبیعی چشم انسان، لنز طبی روزانه اکیو وی Moist را خیس و مرطوب نگه می‌دارد.

این لنز همچنین قابلیت محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارد و ضد UV است.

شما در تمام طول سال و در هر شرایط آب و هوایی می‌توانید این لنز را به چشم بگذارید و از عملکرد مناسب آن لذت ببرید. 

مزایا و مشخصات 

  • یک بار مصرف و روزانه است
  • از تکنولوژی LACREON برای افزایش راحتی و رطوبت سطح لنز استفاده شده
  • این محصول از جنس Etafilcon A است
  • قابلیت مسدود کردن اشعه‌های UV را دارد
  • فناوری Visitint کمک می‌کند تا گذاشتن و برداشت لنز بسیار ساده باشد
  • لنز از 58% آب تشکیل شده

لنز روزانه یک بار مصرف comfi

در میان بهترین لنز طبی می‌توان به لنز روزانه یک بار مصرف comfi اشاره کرد. این لنز در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از کیفیت و راحتی خوبی هم برخوردار است. این مدل از لنز comfi حاوی 58 درصد آب است و در نتیجه در طول روز رطوبت چشم را به خوبی حفظ می‌کند.

لنز Dailies AquaComfort Plus

یکی از بهترین لنز روزانه یک بار مصرف ، Dailies AquaComfort Plus است. این لنز از جنس هایدروژل است و استفاده راحتی دارد. قیمت آن هم مناسب است. به طور کلی Dailies لنزهای مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند.

برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند این لنزهای یک بار مصرف خیلی عالی هستند.

لنز روزانه یک بار مصرف Biotrue ONEday برای چشم‌های آستیگمات

خب افرادی که دچار آستیگماتیسم هستند هم می‌توانند از لنزهای روزانه یک بار مصرف استفاده کنند. لنز توریک Biotrue ONEday کمک می‌کند تا دید واضحی داشته باشید و تمامی تاری دید و انحرافات بینایی را از بین می‌برد.

شما می‌توانید این لنز را به مدت 16 ساعت پیاپی در چشم بگذارید. حتی بعد از این همه استفاده هم همچنان رطوبت خود را حفظ خواهد کرد. طبق گفته کمپانی سازنده، لنز Biotrue ONEday در انتهای روز تا 98 درصد آب خود را حفظ می‌کند.

سوالات رایج در مورد بهترین لنز روزانه یک بار مصرف

آیا من می‌توانم از لنزهای طبی روزانه استفاده کنم؟

پاسخ این سوال به احتمال زیاد مثبت است. برای مطمئن شدن می‌توانید در این مورد با چشم پزشک خود مشورت کنید. 

لنز روزانه یک بار مصرف برای چشم آستیگمات داریم؟

بله. لنز توریک Biotrue ONEday کمک می‌کند تا دید واضحی داشته باشید و تمامی تاری دید و انحرافات بینایی را از بین می‌برد.

لنز کامفی خوب است؟

در میان بهترین لنز طبی می‌توان به لنز روزانه یک بار مصرف comfi اشاره کرد. این لنز در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از کیفیت و راحتی خوبی هم برخوردار است. این مدل از لنز comfi حاوی 58 درصد آب است و در نتیجه در طول روز رطوبت چشم را به خوبی حفظ می‌کند.

چرا لنزهای طبی یکبار مصرف را دور می‌اندازیم؟

هرچه بیشتر لنزهای طبی یکبار مصرف خودتان را تعویض کنید، چشم‌هایی سالم‌تر و راحت‌تری خواهید داشت. پروتئین، کلسیم، لیپید و سایر موادی که بطور طبیعی که در اشک‌های شما یافت می‌شوند، می‌توانند در لنزهای طبی یکبار مصرف شما تاثیر بگذارند.
وجود این مواد باعث می‌شود تا لنز چشم یکبار مصرفتان باعث ایجاد ناراحتی در چشم‌های شما شده ، و همچنین چشمانتان را بیشتر در معرض عفونت قرار دهد.
البته، لنزها را می توان تمیز کرد، اما تمیز کردن ۱۰۰ درصد موثر نیست. برخی از مواد همچنان باقی خواهند ماند و با گذشت زمان تجمع پیدا خواهند کرد.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید