خانه اخبار بهترین برند لنز تماسی چشم چیست؟

بهترین برند لنز تماسی چشم چیست؟

نویسنده تیم لوناتو
بهترین برند لنز تماسی چشم

بهترین برند لنز تماسی چشم

بهترین برند لنز تماسی چشم چیست؟ با وجود مارک‌های مختلف در بازار، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که کدام برند، بهترین لنز تماسی چشم را تولید می‌کند؟

برندهای مختلف لنزهای تماسی چشم، همیشه در تلاش برای اختراع و تولید بهترین لنز ممکن هستند. برخی از برندها در زمینه تولید لنزهای ویژه‌ای فعالیت دارند، اما بعضی دیگر تقریبا همه انواع لنزهای تماسی را در چرخه تولیدات خود گنجانده‌اند.

در پاسخ باید بگوییم که چند برند بین‌المللی از بقیه کارخانه‌ها مشهورتر هستند و دلیلش هم ساخت و عرضه لنزهایی با کیفیت بسیار بالاست. به همین خاطر، لوناتو در ادامه این مطلب شما را با بهترین‌ محصولات از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لنز آشنا می‌کند.

بد نیست بدانید که در مقالات بعدی، به‌طور اختصاصی به معرفی برندهای مختلف و تاریخچه شکل‌گیری آن‌ها و معرفی محصولاتشان خواهیم پرداخت. تا شما بتوانید با آگاهی کامل در مورد هر کارخانه، لنز موردنظر خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک لنز طبی چیست؟

بهترین محصولات برندهای اصلی لنز تماسی

1- Acuvue

بهترین برند لنز تماسی چشم

لنز اکیو وی، ساخت شرکت آمریکایی «جانسون و جانسون»، صدرنشین برترین لنزهای تماسی طبی در سراسر جهان است. اکیو ویو نخستین کمپانی بین‌المللی است که اقدام به تولید و عرضه لنزهای روزانه و یک‌بار مصرف کرد.

محبوب‌ترین محصولات این برند شامل اکیو وی اویسس، اکیووی پیشرفته، اکیووی 2 و Acuvue 1-day Moist است. لنزهای تماسی اکیو وی توسط کمپانی جانسون اند جانسون تولید می‌شوند و دلیل اصلی شهرت آن‌ها، راحتی زیاد و کیفیت فوق‌العاده‌ عالی‌شان است.

2- Air Optix

بهترین برند لنز تماسی چشم

لنزهای «ایر اپتیکس» توسط کمپانی «سیبا ویژن» تولید می‌شوند. دلیل شهرت این لنزها، نفوذپذیری بسیار زیاد اکسیژن و پوشیدن فوق‌العاده راحت آنهاست. لنزهای تماسی «ایر اپتیکس» در مدل‌های روزانه، هفتگی، توریک، چند کانونی و ماهانه تولید و عرضه می‌شوند. همچنین مدل روزانه هم دارد که یک بار مصرف و دورریختنی است.

3- Biofinity

بهترین برند لنز تماسی چشم

لنزهای تماسی «بایوفینیتی» که توسط کمپانی «کوپر ویژن» طراحی و تولید می‌شوند یکی از بهترین برند لنز تماسی چشم است. دلیل شهرت این لنزها، تکنولوژی آکواریومی منحصربه‌فردی است که تجربه پوشش لنز مرطوب و بسیار نرم را برای فرد باقی‌ می‌گذارد. این لنز در واقع با اضافه کردن آب و رطوبت و افزایش تدریجی پروتئین در چشمان خشک، راحتی طبیعی و پایداری زیاد را برای شخص به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک‌ لنز رنگی چیست؟

4- Biomedics

لنزهای چشمی «بیومدیکز»، از برندهای در حال رشد کمپانی کوپر ویژن است. این لنزها در انواع هفتگی تولید می‌شوند و برای همه سنین و همه مشکلات چشمی مناسب و قابل استفاده هستند. برند بیومدیکز شامل لنزهای تماسی کلیرسایت و اولترافلکس است که هر دو توسط کمپانی کوپر ویژن تولید می‌شوند.

5- Focus Dailies

بهترین برند لنز تماسی چشم

«فوکوس دیلیز» یکی از برندهای مشهور جهانی در زمینه تولید لنزهای روزانه و یک‌بار مصرفی است که توسط کمپانی سیبا ویژن تولید می‌شوند. این لنزها، شامل خط تولید آوکامفورت و دیگر لنزهای تماسی روزانه هستند. لنزهای «فوکوس دیلیز» بیشتر برای تکنولوژی AquaRelease  خود شهرت دارند که به حفظ رطوبت چشم و کاهش خارش و سوزش در اثر پوشیدن لنز تماسی می‌پردازد.

6- بهترین برند لنز تماسی چشم : Frequency

لنزهای تماسی «فریکوئنسی» توسط کمپانی کوپر ویژن و از بهترین کیفیت مواد تولید می‌شوند. لنزهای فرکانس از مواد نازک با مقاومت بسیار بالا و تکنولوژی انحصاری اولتراسینک ساخته می‌شوند که راحتی و کیفیت بسیار خوبی را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

7- Proclear

بهترین برند لنز تماسی چشم

لنز تماسی «پروکلیر» توسط کمپانی کوپر ویژن تولید می‌شود و جزو لنزهایی است که به‌طور ویژه برای افرادی که به خشکی چشم دچار هستند، تولید می‌شود تا رطوبت فضای داخلی چشم را نیز حفظ کند. لنزهای پروکلیر در انواع مختلف همچون توریک، یک روزه و ... تولید می‌شوند.

8- Soflens

بهترین برند لنز تماسی چشم

لنزهای چشمی «سافلنز» توسط کمپانی بوش اند لومب تولید می‌شوند. این لنزها به‌طور ویژه قابل نفس کشیدن، مقاوم و باریک تولید می‌شوند. لنزهای سافلنز برای مصارف هفتگی و مشکلات چشمی همچون آستیگماتیسم، پیرچشمی و ... تولید می‌شوند.

9- بهترین برند لنز تماسی چشم : Purevision

لنز «پیور ویژن» نیز توسط کمپانی بوش اند لامبز تولید می‌شود. این لنزها برای داشتن دید واضح و شفاف عرضه می‌شوند. این لنزها از balafilcon a، نوعی هیدروژل سیلیکونی اختراعی تهیه می‌شوند که مخصوص پیور ویژن است تا دیدی واضح، راحت و شفاف برای فرد ایجاد کند.

Related Articles

کامنت بگذارید